Ga naar inhoud

Werken in de kinderopvang na borstvergroting


Yara331

Aanbevolen berichten

Hallo dames.

Ik ben erg benieuwd of er hier dames zijn die in de kinderopvang werken en hoe die het werken na de borstvergroting hebben ervaren. Kan je na twee weken weer aan het werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Yara

Het is ook een beetje afhankelijk van hoe jouw protheses geplaatst worden.. Indien je ze dual plane krijgt moet je er echt rekening mee houden dat je 6 weken niet zwaarder dan 2 kilo mag tillen en je ellebogen niet hoger dan schouderhoogte doen..

Kinderen zijn vaak onbetrouwbaar, lopen tegen je op of springen tegen je aan.. willen je knuffelen.. dat zijn allemaal dingen die niet echt bevorderlijk zijn voor je herstel.. Ik persoonlijk vindt 2 weken zeker te kort om te herstellen.. Nou ik heb zelf wel de luxe gehad om bijna 8 weken vakantie gehad te hebben waarvan 7 weken na mijn operatie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Yara,

een vriendin van me heeft 4 jaar geleden een BV laten doen, achter de spier geplaatst. Zij is een kleine drie weken erna gaan werken in de kinderopvang. Gelukkig heeft zij enkele heel begripvolle collega's die het 'zwaarste' werk voor haar deden. Toch heeft zij serieus afgezien en enkele keren terug op consultatie gegaan omdat het niet goed voelde (wat er juist aan de hand was weet ik niet maar ze heeft nog zitten huilen van de pijn. Gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen, het resultaat is echt prachtig. Ik denk dat het ervan afhangt op welke manier de BV wordt gedaan, naar het schijnt (en ook logisch) is achter de spier zwaarder qua revalidatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yara

Ik heb 6 weken ziekte gekregen en daarna therapeutisch opbouwen. Zeker met dual plane echt nodig gehad. Zoals de meeste al schrijven met 2 weken weer aan het werk is wel heel positief zeker met het werken in de kinderopang

GR Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nrm,

Wat lief van je baas dat je er 6 weken voor kreeg. Voor een cosmetische ingreep hoeft je baas je geen ziektewet te geven . Mij kost het 3 weken vakantieverlof. Werk jij ook in de kinderopvang?

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.