Ga naar inhoud

Welness kliniek Genk, Clinica aesthetica of Global care clinic ?


Ramonaa

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Ik twijfel heel erg tussen deze drie klinieken. Wat is jullie mening hierover. Mijn vriendinnen zijn hier geweest, en zijn allemaal tevreden.

Lieve groetjes,

Ramona xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Ramona,..

Over alle 3 de klinieken zijn zeker positieve verhalen bekend hier op de site.. Rechts bovenin je scherm heb je een zoekbalk zitten.. als je daar de klinieken invult dan kun je de operatieverslagen lezen.. mocht je de zoekbalk niet kunnen zien zul je je thema ff moeten wijzigen naar unlimited..

Als je zo twijfelt waarom plan je dan niet bij alle 3 de klinieken een consult in en kijk vanuit daar wat ze je adviseren en waar jij je het meest op je gemak voelt...

@ minimi: waar heb jij tamelijk veel negatiefs gelezen over de welness kliniek? Dat is niet hier op de site volgens mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hier een oud patiënt van de wellness kliniek Door de verdonck geholpen over het resultaat tevreden alleen de nazorg is er bijna niet. Maar buiten dat om heb ik ze altijd kunnen bellen ook met me pc. En de operatie en het vertrek naar huis is gewoon goed gegaan. En verdonck heeft ook wel de tijd voor me genomen en geeft een reëel advies wat er bij je bouw past en staat niet bekend als een vol propper.

Dus is maar net wat je wil en zoekt voor het bedrag dat je moet neerleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dankjewel voor de reacties allemaal!!! Ik heb een consult bij alle drie de klinieken gepland :).

Lieve groetjes Ramona

Dat doe je goed!!! Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de wellness kliniek niet doen , geef dan maar liever wat meer geld uit, tegenwoordig hoor je steeds meer negatieve reacties

Er zijnerf borstvergrotingen mooi en goed gelukt maar er zijn er ook echt een hoop niet goed gelukt en dan laat de wellness kliniek afweten

Ze gaan ook echt als een nummertje met je om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Of.... toch in Nederland...., ik heb nu al veel gelezen :42: en heb ontdekt dat ik bij Dr Verdonck in Nederland ook terecht kan..

Dat geeft mij een prettiger gevoel dan naar België gaan..., ik heb ook al gelezen dat de Wellness inderdaad als een nummertje met je om gaat...

Als ik mijn consult heb gehad, zou ik natuurlijk eens kunnen laten weten hoe ik het heb ervaren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Isa 74 heb je je consult al gehad? Ik ben eigenlijk heel tevreden over de welness kliniek en vindt dr. Verdonck een geweldige man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik heb een consult gehad in genk bij de wellness kliniek , ik werd er goed ontvangen, maar helaas, ik kreeg geen resultaten te zien, evenmin wat er mis kan gaan (enkel op woord geloven)

Dat steekt me allemaal toch wat tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ik heb mega veel slechte dingen gehoord van wellness maar wel goeie dingen over die chirurg verdonck. Hij is onlangs zelfstandig begonnen bij belgium breast clinic. Ik heb mijn borsten daar laten doen en was daar mega tevreden over :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dames, ik heb ze uiteindelijk gedaan in de wellness kliniek bij dr. Verdonck. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik voelde me heel prettig in de kliniek. Ik vind het dan ook een flinke aanrader!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik ben vorige maand op consult geweest bij verdonck in de wellness kliniek in Genk en ik moet eerlijk zeggen dat viel me daar heel goed mee het personeel heeft me vriendelijk ontvangen en papieren in orde gebracht toen mocht ik bij verdonck komen hij is le zelf komen halen in de wachtkamer en het gesprek viel heel goed mee moet ik zeggen hij heeft me de voor en nadelen opgenoemt wat er kan mis gaan na de operatie waar ik op moet letten na de operatie en ook voor de ooeratie. Bv dat hij liever heeft dat ik 2w voor en 2w na de operatie stop met roken,hij heeft me bevraagt wat mijn wensen zijn of ik nog vragen had hij heeft mijn medische achtergrond grondig ondervraagd. Hij heeft me verschillende prothesen laten passen. Ik vind dat alles heel goed mee gevallen is en ik ga de operatie daar ook laten doen binnen een maanden of 3-4 dan heb ik het volledige bedrag tezamen. En het kan zijn dat er minder goede operaties gebeurt zijn daar maar eerlijk gezegt dat gebeurt bij de beste top chirurgen al hoor overal kan het al eens fout lopen, en het wil ook niet zeggen dat de borsten er niet perfect uitzien dat het door de chirurg zelf komt dat kan ook komen door de persoon zelf door na zorgen niet tegoei op gevolgen of als het lichaam de prothese afstoot of weet ik veel er kunne meerdere factoren zijn door een slechte borstvergroting die niet altijd door de chirurg te wijten zijn. Ik vind dat je zelf eens een kijkje moet gaan nemen bij verschillende PC en zelf je mening vormen en niet naar andere luisteren. Gr en veel succes. Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lees nu pas je nieuw verslag ik vind de wellness kliniek ook heel goed en ik ga ook mijn operatie laten doen daar zodra ik het bedraag tezamen heb. Mag ik je een vriendschap verzoek sturen zou je foto's wel eens willen bekijken. Gr lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap niet dat er zoveel negatieve ervaringen met de wellness kliniek zijn, vind juist dat ok totaal niet als een nummertje werd behandeld..

vond alleen de verpleegkundige die ik had niet fijn. maar misschien had die een slechte fag toevallig ofzo? vind verder dat ik top behandeld ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Verdonck werkt dus op verschillende locaties? Hoelang is de wachttijd bij de welness bij verdonck ongeveer weet iemand dat?

Ligt er maar net aan, ik heb maar 2 weekjes hoeven wachten maar over het algemeen valt de wachttijd ook wel mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.