Ga naar inhoud

Dr. Verdonck


Ramonaa

Aanbevolen berichten

Beebie en nath85 weten jullie al welke jullie krijgen ronde of anatomisch? Voor of achter de spier? En hoeveel cc?

9234 danielle heb net ff na je foto's gekeken is indd heel mooi.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juli 2013 geopereerd door dr. Verdock. Niets dan positiefs over hem. Heel vriendelijke man die eerlijk zegt welke prothese het best bij je past en dewelke te groot zouden zijn (= te onnatuurlijk).

Wanneer ik met vragen zat of twijfels of alles wel oke was en hem belde en antwoordapparaat kreeg, belde hij steeds dezelfde dag nog terug om advies te geven.

Als ik ooit aan een wissel zou denken, hoop ik dat hij nog steeds chirurg is tegen dan. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt maandag door hem geopereerd. Ik krijg 330cc extra high profile. Ik vind hem echt een superaardige man die echt zijn tijd neemt om alles tot in detail uit te leggen en naar je vragen te luisteren en ze te beantwoorden. Ik twijfelde eerst ook om 350cc te nemen en toen zei hij dat als ik het natuurlijk wou houden dat ik beter bij 330cc kon blijven maar als ik echt 350cc wou dat het ook mogelijk was maar onnatuurlijk zou ogen.. Over mijn consult met hem dus niks dan positief :) het resultaat moet ik nog even afwachten maar hoop natuurlijk dat ik dan ook nog positief ben :D veel succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leen 3300 die van jou zijn ook echt prachtig!! Tasha hou me op de hoogte, spannend hoor. Ik heb nu al zenuwen voor jou haha.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 13febr ook een consult bij dr verdonck..

ben 2 weken geleden bij dr vissers geweest.. viel goed mee enkel ging alles heel snel, ze hebben mij ook aangeraden om meerdere consults te doen en niet bij één te blijven voor te kijken waar je je het beste voelt !

dus ben benieuwd !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 25 nv geholpen door Verdonck 300cc xhp en tevreden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn consult gehad bij dr. Verdonck in de welness kliniek. Ik heb besloten dat ik mijn borstvegroting daar ga doen. Dr. Verdonck was een hele aardige man, voelde me meteen op mijn gemak. Hij wist ook al mijn vragen te beantwoorden en heeft mij echt goed geinformeerd. Ik krijg 280cc rond achter de spier van silicone soft one. Mijn datum wordt morgen afgesproken, omdat ik dit ook met mijn werk moet regelen. Dus morgen weet ik ook de datum.... Spannend. Heb nu al zenuwen.

Lieve groetjes,

Ramona

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi!

Ik ben bij Dr Kristoff Verdonck bij de Dijkhof Cinic geweest, het was echt super!!

Hij opereert netjes en het resultaat heeft mij erg veel zelfvertrouwen gegeven, het mag er zijn..... :125:

Hij is aardig en legt alles goed uit, ik ben niet misselijk geweest en geen pijn gehad; al met al goed verlopen!!!

Ik ben meer dan blij met mijn nieuwe borsten....

Groetjes Isa XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.