Ga naar inhoud

Carefix anna zwart te koop en fila sportbh


Ymper

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

De fila sportbh zit nog nieuw in de doos en is een 75c en zwart. Nieuw prijs was 40 euro, vraag er 30 voor. De carefix anna is ook zwart, maat M en een aantal dagen gedragen, vraag ik 20 voor.

Groetjes Ymkje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, nee vond ik van niet en daarom verkoop ik 'm ook weer.. Maar de meeste meiden hier op het forum vinden wel dat ie genoeg steun geeft!

Xx Ymper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat ie niet naar wens is. Ik heb hem zelf niet gedragen, maar hoor er goed verhalen over hier op het forum. Er zullen ook vast genoeg meiden opzoek zijn hier ;) Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had in t begin ook t gevoel dat ie niet genoeg steun gaf en ook veel rond gevraagd hier maar geloof me.... Hij geeft echt genoeg steun!!!! Ik draag m nog steeds en ben 7 weken PO. Het is niet voor niks een postoperatieve BH he ;)

(Met die Fila of andere strakke konden ze voor mijn gevoel geen mm zakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had in t begin ook t gevoel dat ie niet genoeg steun gaf en ook veel rond gevraagd hier maar geloof me.... Hij geeft echt genoeg steun!!!! Ik draag m nog steeds en ben 7 weken PO. Het is niet voor niks een postoperatieve BH he ;)

(Met die Fila of andere strakke konden ze voor mijn gevoel geen mm zakken)

Jeetje ik twijfel er zo over... Diana zag 'm en vond het echt een flutding en gaf volgens haar ook totaal geen steun.. Nu heb ik de borstband, samen met de triumph triaction die erg strak zit en het is nu natuurlijk wel de bedoeling dat het zakt!! Maar moest volgens diana van onder en bovenaf zodat het ook niet ging hangen geloof ik?? Hij zit iig heerlijk, mis 'm echt haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Google jij hier mar eens op Diana ;) Ik spreek uit ervaring. Mijn PC, is gestopt om met har samen te werken om haar adviezen. Dat moet genoeg zeggen denk ik maar.... Volg je eigen intuïtie maar vooral het advies van je PC. Contact je PC hierover. Vraag anders of je bij hem mag langskomen...

Jeetje ik twijfel er zo over... Diana zag 'm en vond het echt een flutding en gaf volgens haar ook totaal geen steun.. Nu heb ik de borstband, samen met de triumph triaction die erg strak zit en het is nu natuurlijk wel de bedoeling dat het zakt!! Maar moest volgens diana van onder en bovenaf zodat het ook niet ging hangen geloof ik?? Hij zit iig heerlijk, mis 'm echt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google jij hier mar eens op Diana ;) Ik spreek uit ervaring. Mijn PC, is gestopt om met har samen te werken om haar adviezen. Dat moet genoeg zeggen denk ik maar.... Volg je eigen intuïtie maar vooral het advies van je PC. Contact je PC hierover. Vraag anders of je bij hem mag langskomen...

Ja vreselijk wat je allemaal over haar leest! Heb haar vorige week met de eerste controle ook pad voor het eerst ontmoet, en totaal niet mijn type! Was toen een week po en ze zei doodleuk dat ik nu lekker alles weer kon haan doen, als het maar geen pijn deed. Ze zei zelfs; als jij je dochtertje wilt optillen en dat doet geen pijn, dan moet je dat lekker doen.. Uuuhhhhh??? Moet helaas 2,5 uur rijden maar denk dat ik even een mailtje ga sturen of hij ervaring heeft met de carefix... Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tishje, thanks voor je advies! Mijne zit zo strak! Dat is een beetje het probleem ik heb het gevoel dat mijn borsten geplet worden! Ik was vandaag bij mijn PC ik draag nu een bh van Bergman die een klein beetje los zit aan de onderkant maar verder wel genoeg steun geefr volgens hem. Ik heb ook een fila, maar die drukt heel erg ook. De enige bh die ik normaal kan dragen zonder echt pijn is me iets lossere kliniek bh. Me borsten doen na 2 weken PO bijna geen pijn meer behalve als ik dus die bh's draag dan krijg ik harde en mega gevoelige borsten! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht ook alles weer na een week en daarnaast heeft ze een heel stuk niet oplosbaar hechtdraad laten zitten...oeps...

Met hoeveel weken was dat? Ik heb de 27e mijn tweede controle en ik dacht bij de chirurg zelf... Dat hoop ik ook iig!!

Tishje, thanks voor je advies! Mijne zit zo strak! Dat is een beetje het probleem ik heb het gevoel dat mijn borsten geplet worden! Ik was vandaag bij mijn PC ik draag nu een bh van Bergman die een klein beetje los zit aan de onderkant maar verder wel genoeg steun geefr volgens hem. Ik heb ook een fila, maar die drukt heel erg ook. De enige bh die ik normaal kan dragen zonder echt pijn is me iets lossere kliniek bh. Me borsten doen na 2 weken PO bijna geen pijn meer behalve als ik dus die bh's draag dan krijg ik harde en mega gevoelige borsten! Xx

Ik heb de carefix ook weer aangetrokken. Heb precies hetzelfde als jij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de PC zei het is niet de bedoeling dat je borsten afgekneld worden en dat je meer pijn krijgt door je bh!! Tuurlijk moet je bh steun geven maar volgens hem als die een klein beetje los zit (niet veel te los natuurlijk) maar geeft de bh nog prima steun. Ik denk alleen wel dat als je als het weer mag gaat hardlopen of echt gaat sporten dat je wel een strakke bh aan moet! Maar ik neem aan dat je nu nog voorzichtig en rustig aandoet met alles? Ik ben zelf natuurlijk geen PC maar dit is wat ik meekreeg qua info vandaag :).

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik twijfel er zo over... Diana zag 'm en vond het echt een flutding en gaf volgens haar ook totaal geen steun.. Nu heb ik de borstband, samen met de triumph triaction die erg strak zit en het is nu natuurlijk wel de bedoeling dat het zakt!! Maar moest volgens diana van onder en bovenaf zodat het ook niet ging hangen geloof ik?? Hij zit iig heerlijk, mis 'm echt haha

En WEER een bevestiging dat Diana maar wat uitkraamt. Ze kraakt een product af dat ze in haar éigen webshop verkoopt! Zit ik net te Googlen naar sportbh's, kom ik dus op haar website waarop de Carefix Anna staat. Wel een lachertje weer dit zeg...

Zie deze link:

http://www.thestyleshop.nl/Carefix-BH-c-1207.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

En WEER een bevestiging dat Diana maar wat uitkraamt. Ze kraakt een product af dat ze in haar éigen webshop verkoopt! Zit ik net te Googlen naar sportbh's, kom ik dus op haar website waarop de Carefix Anna staat. Wel een lachertje weer dit zeg...

Zie deze link:

http://www.thestyleshop.nl/Carefix-BH-c-1207.html

hahahah die is leuk!!!

Wij hebben allemaal het idee dat we zo'n megastrak ding aan moeten om alles op zijn plek te houden, maar als je gaat kijken wat we daadwerkelijk op een dag doen na je bv is eigenlijk heel weinig.. Als het goed is dan ren je niet, spring je niet enz. enz. enz. dus hoe strak moet je bh dan zitten?

Nio heeft bij mijn controle 2 weken po de bandjes van mijn anna zodanig los gezet dat ik m ergens tot aan mijn navel kon trekken zodat mijn boobs konden zakken en hij vond die bh prima!!

Informeer er idd ff over bij je eigen pc om te kijken wat hij er van zegt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah die is leuk!!!

Wij hebben allemaal het idee dat we zo'n megastrak ding aan moeten om alles op zijn plek te houden, maar als je gaat kijken wat we daadwerkelijk op een dag doen na je bv is eigenlijk heel weinig.. Als het goed is dan ren je niet, spring je niet enz. enz. enz. dus hoe strak moet je bh dan zitten?

Nio heeft bij mijn controle 2 weken po de bandjes van mijn anna zodanig los gezet dat ik m ergens tot aan mijn navel kon trekken zodat mijn boobs konden zakken en hij vond die bh prima!!

Informeer er idd ff over bij je eigen pc om te kijken wat hij er van zegt...

Hahaha tjezus wat een doos!!! Ze zei tja wat je nu aan hebt is een extra large ding ofzo.. draag ik ook nog een M.. Nou dames, erg bedankt voor jullie berichtjes iig.. Heb 'me gister weer lekker aangetrokken en ik werd vanochtend niet met pijn wakker! Heb trouwens van m'n vorige strakke knellende bh blauwe plekken onder op m'n borst omdat de borstband ze er zo op drukt, lijkt me idd ook niet de bedoeling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En WEER een bevestiging dat Diana maar wat uitkraamt. Ze kraakt een product af dat ze in haar éigen webshop verkoopt! Zit ik net te Googlen naar sportbh's, kom ik dus op haar website waarop de Carefix Anna staat. Wel een lachertje weer dit zeg...

Zie deze link: http://www.thestyleshop.nl/Carefix-BH-c-1207.html

Haha ze weet dus helemaal niet wat ze verkoopt.. Niet te geloven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die link wat je erbij zette staat zelfs €37 zoveel, terwijl hij op andere sites toch goedkoper is he?

Ja ook nog eens!!

Op online-care.eu kost ie € 21,85 (zie onderstaande link). Dit is wel de goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden, op andere sites is ie duurder.

http://www.online-care.eu/pd/196/nl-BE/postoperatieve-bhs/CareFix-Anna-Postoperatieve-BH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha tjezus wat een doos!!! Ze zei tja wat je nu aan hebt is een extra large ding ofzo.. draag ik ook nog een M.. Nou dames, erg bedankt voor jullie berichtjes iig.. Heb 'me gister weer lekker aangetrokken en ik werd vanochtend niet met pijn wakker! Heb trouwens van m'n vorige strakke knellende bh blauwe plekken onder op m'n borst omdat de borstband ze er zo op drukt, lijkt me idd ook niet de bedoeling!

Hey Ymper jij kunt het nu goed vergelijken! Wat fijn ten eerste dat het nu niet meer zo'n pijn doet, lijkt me inderdaad ook niet de bedoeling! Maar heb jij wel het gevoel dat de Carefix goed ondersteunt? Want hij zit fijn dan, maar is dat dan niet een teken misschien dat de BH te los zit.. Ik wil het liefst ook geen pijn maar wil al helemaal niet dat de implantaten teveel gaan bewegen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en heb gisteravond de carefix aangedaan. Wat een verademing zeg! Ben zo blij dat ik hem van te voren al besteld had, anders had ik er nu op moeten wachten! Wel zonde, want heb nu 2 triumph triaction sportbh's over... 1 splinternieuwe en die andere 1 dag gedragen.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hahaha tjezus wat een doos!!! Ze zei tja wat je nu aan hebt is een extra large ding ofzo.. draag ik ook nog een M.. Nou dames, erg bedankt voor jullie berichtjes iig.. Heb 'me gister weer lekker aangetrokken en ik werd vanochtend niet met pijn wakker! Heb trouwens van m'n vorige strakke knellende bh blauwe plekken onder op m'n borst omdat de borstband ze er zo op drukt, lijkt me idd ook niet de bedoeling!

Ja het punt is ook vaak dat de sportbh´s veel te strak zitten waardoor vocht niet weg kan en je dus ook blauwe plekken kan krijgen..

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en heb gisteravond de carefix aangedaan. Wat een verademing zeg! Ben zo blij dat ik hem van te voren al besteld had, anders had ik er nu op moeten wachten! Wel zonde, want heb nu 2 triumph triaction sportbh's over... 1 splinternieuwe en die andere 1 dag gedragen.. :(

Zet ze anders te koop hier in het lingerie hoekje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.