Ga naar inhoud

jane28 : 24 februari 2014 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi!

Ik ben Jane, heb 2 kleine kindjes en kan deze zomer lekker met ze naar het strand in bikini met inhoud!

Over 3 weken word ik geopereerd in het Lucas Andreas door dr. Van Selms.

Een borstlift en ronde implantaten om de slappe boel op te vullen :-)

Van A naar C is de bedoeling!

Ik maakte me oa best zorgen om de littekens, maar als ik jullie foto's zie, dan denk ik: Wow, dat valt enorm mee!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Jane,

Welkom op het forum!! Over 3 weken is echt al heel snel.. Dus je bent al lekker aan het aftellen...

op welke datum wordt je geopereerd, dan kan ik je titel alvast aanpassen en je topic verhuizen naar de operatie verslagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jane,

Welkom op het forum!!!

Wat super dat je over 3 weken je boebies krijgt!

Ja naar het strand met inhoud dit jaar wat een heerlijke gedachten :D

Wat is je precieze datum? Dan pas ik je titel even aan zodat je er helemaal bij hoort!

Veel leesplezier!


Hoi Jane,

Welkom op het forum!! Over 3 weken is echt al heel snel.. Dus je bent al lekker aan het aftellen...

op welke datum wordt je geopereerd, dan kan ik je titel alvast aanpassen en je topic verhuizen naar de operatie verslagen ;)

Whaha zelfde gedachten! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja ik kan het eigenlijk nog niet geloven ....

24 februari :-)

Nee in het begin is alles nog heel onwerkelijk, maar naar mate de tijd vordert en je datum steeds dichterbij komt ga je het wel geloven hoor ;)

Ik heb je titel aangepast en je topic verplaatst naar de operatie verslagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...

Hee meiden!

Bijna een jaar verder alweer, pffff.

Ik had zulke grote pech omdat de tepelhofhuid gigantisch was uitgerekt door de protheses.

Hierdoor waren m'n tepels helemaal uit z'n verband getrokken en superlelijk!

En Dr. Van Selms had juist mooie rondjes uitgesneden! Hij heeft me uitgelegd dat dit probleem in 10% van de gevallen voorkomt. Dus mijn advies aan iedereen die een zeer slappe huid heeft, geef dit aan en overleg met de arts wat in dit geval het beste operatieplan is.

Verder was de vorm van de borsten heel ovaal geworden, ze hingen een beetje en waren rondom niet rond. Dr. Van Selms beloofde mij, me niet eerder te laten gaan eer ik tevreden was en dus heb ik eergister een heroperatie ondergaan.

De tepels zijn opnieuw netjes uitgesneden. En dikke (ook weer) uitgerekte littekens rondom de tepelhof zijn verwijderd. De onderkant van de borsten is opnieuw wat verder open gemaakt en daar is nog wat huid weggesneden, zodat ze er nu aan de onderkant ronder uitzien. De protheses zijn ook nog iets naar beneden en naar de buitenkant geschoven voor een ronder effect.

Ik draag nu ook een borstband en de vorige keer niet.

Ik ben zó benieuwd of ze nu wel mooi gaan worden ..... Ik hoop het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat jammer dat het de eerste keer niet goed is uitgepakt. Ik duim voor je dat het nu wel mooi wordt! Hoeveel CC heb je gekregen? Zijn nu dezelfde implantaten weer gebruikt? Succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, nou, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobies :)

Super van van Selms dat hij zo gericht is op klantentevredenheid. Daar zou menig pc een puntje aan kunnen zuigen...

Met de ervaring van jouw huidkwaliteit, zal hij nu misschien iets anders te werk zijn gegaan (geen idee, maar kan ik me zo voorstellen) dan vorige keer. Zodat alles mooi gaat dichtgroeien en het deze keer gewoon heel mooi wordt, zoals hij en jij het beoogt hebben :)

Een heel goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de lieve berichtjes!

Inderdaad zijn dezelfde implantaten gebruikt. 295 cc

Volgens mij heeft Dr. Van Selms ze alleen een beetje verschoven. Ik denk niet dat ze eruit gehaald zijn. Ik zal het de volgende afspraak eens precies navragen.

Weten jullie hoe het zit met die borstband?

Ik krijg amper lucht, poeh!

Gaan de borsten hierdoor iets meer dichter bij elkaar staan of worden ze alleen naar beneden geduwd? Of ligt het eraan hoe je hem draagt?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De band draag je om de implantaten goed op hun plaats te houden. Ze kunnen op die manier niet te hoog inkapselen, en zitten wat stabieler. Dit is handig, omdat hij je prohtesen nu wat verder naar de juiste plek gemanouvreerd heeft ;) Hij wil ze ook graag daar houden :)

Je borsten gaan niet verder bij elkaar staan, als dat ze van te voren stonden. De anatomie (dus je bouw) is allesbepalend in hoe ver je borsten uit elkaar komen te staan.

De prothesen worden vaak ook een handje geholpen om ze wat omlaag te duwen door de band, maar dit is dus alleen nodig als ze wat aan de hoge kant geplaatst zijn. Dit kan te maken hebben met een strakke spier, zover ik weet, maar ook met de hoeveelheid vocht die na je operatie nog geproduceerd wordt in je borsten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.