Ga naar inhoud

Wanneer weer plat liggen?


Aanbevolen berichten

Hallo ladies!

Ik had een vraagje..
Mijn fysio had gezegd dat ik na een paar dagen weer plat moest gaan liggen in bed.
Ben nu een week PO en heb het vannacht voor het eerst gedaan. Dit was een grote ramp.. Toen ik ging slapen lag ik prima maar ik werd om 3 uur met helse pijn in m'n borsten en rug wakker en ben dus weer met veel kussens in m'n rug gaan liggen. Pff wil dit niet nog een keer mee maken dus blijf het liefst nog een hele tijd hoog liggen. Hoe was dit bij jullie? Na hoelang konden jullie weer normaal in bed liggen zonder pijn? En waarom werd mij geadviseerd na een paar dagen weer plat te liggen, is dit beter voor het herstel ofzo?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat het bij mij na 2/3 weken pas langzaam beter ging om platter te liggen. Ik lag eerst gewoon schuin omhoog in een voedingskussen(heerlijk!!!) en een kussen onder mijn benen tegen mijn billen aan. Dit hielp mij tegen de rug klachten. Ik ben later langzaam kussentjes onder me vandaan gaan halen, maar dat duurde bij mij toch wel even. Ik lag niet lekker om mijn rug en mijn borsten gingen erg branden. Was echt geen fijn gevoel. Ik denk dat je het stapje voor stapje moet doen. Je nachtrust is ook belangrijk voor je herstel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.