Blueberry Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Ladies, ben ik weer met een vraagje! Het is toch zo dat je je ellebogen niet boven schouder hoogte mag doen? Maar als ik bijvoorbeeld aan me hoofd krab (als ik in bed zit) het geen probleem is? Dan komt mijn bovenarm boven mijn schouder uit maar mijn elleboog is nog op de hoogte van de onderkant van mijn borst. Of als ik aan het douchen ben en ik wil mijn oksels wassen, dan kan ik toch prima mijn arm een beetje naar buiten (van me lichaam af) omhoog doen zodat ik bij mijn oksel kan? Ik heb er een foto bij gedaan. . Ik lees hier allemaal verhalen dat 2 weken stil zitten soort van moet. Maar ik doe het heel rustig aan maar sinds een paar dagen (ben nu 10 dagen po) kan ik bijvoorbeeld zelf me eten snijden (mits ik geen druk hoef te zetten). Zelf douchen, afdrogen uit bed komen en volgens mij is dat prima. Maar dan lees ik de verhalen hier en denk dan doe ik toch te veel? Ik vind het maar eng allemaal! Haha. Liefs. Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Ja kan best op je hoofd krabben, oksels wassen, haren wassen met je hoofd gewoon naar voren gebogen. Als je inderdaad niet je elleboog boven je schouder doet. Je hoeft ook zeker niet stil te zitten. Bewegen is goed voor je, maar gewoon in mate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blueberry Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 Bedankt voor je reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.