Ga naar inhoud

tal77 : 6 maart 2014 : Dr. Verduijn : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ook ik ben nieuw hier.

ik ben 36, 10jr getrouwd en 2 knullen van 9 en 4.

ik heb vorige week mijn eerste gesprek gehad met de pc voor een borstverkleining.

doodeng maar na 20 jaar toch eindelijk de knoop doorgehakt en besloten er voor te gaan.

ik ben 1.71 lang, weeg 74 kilo en heb cup E...mijn borsten zijn altijd al groot geweest, over het hangen maar te zwijgen :102:

na een lange periode van 8 jaar met rugklachten en dat ik niets anders deed dan liggen,bankhangen en verder niks, gaat het nu echt wel heel goed met me.

vandaar de beslissing om nu een borstverkleining te doen.

ik hoop daarmee te bereiken dat de rug en nekklachten aanzienlijk verminderen.

bijkomend voordeel is natuurlijk dat ik dan voor het eerst van die leuke bh,s kan kopen bij hunkemoller of de hennes..voor weinig geld hahaha.

het is nu wachten op de goedkeuring van de verzekering en dan staat de operatie al gepland voor 6 maart dus dat gaat opschieten ...spannend!!!!!

als jullie nog vragen hebben mag je die altijd stellen natuurlijk.

groetjes tal77

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi esmiralda

dank je...ja ik hoop het ook hoor, volgens de assistente zou ik waarschijnlijk binnen een week de goedkeuring binnen hebben.

maar je weet maar nooit.

ik word geopereerd door dokter verduijn.

hele aardige man.

nog niet zo oud, en werkt ook nog niet zo lang bij de bergmankliniek.

maar goed we gaan er van uit dat ze daar niet zomaar iemand aannemen, toch? :6:

ik ga nu eens op mijn gemak het hele forum doorlezen, ik vind het erg fijn dat dit er is

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh binnen een week dat zou heel mooi zijn natuurlijk!

Het komt helemaal goed met die boobs van je hoor!

Ik ga je titel even aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen zodat je er helemaal bij hoort ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Wat goed dat je de beslissing hebt genomen! Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Ik ben zelf volgende week aan de beurt! Ook bij Bergman kliniek maar dan bij dokter De Blécourt. Zal vast wel goedkomen met jouw chirurg, wat je al zegt, ze nemen heus niet zomaar iemand aan;)! 6 maart is al snel zeg! Spannend hoor! Veel succes met alle voorbereidingen en ik duim voor je dat het goedkomt met de verzekering, maar dat zal waarschijnlijk geen punt zijn.

Groetjes! Pimpelmeesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pimpelmeesje

Ohhh wat spannend voor je,volgende week al!

Ja vorige week het intakegesprek gehad met de arts,daarna even langs de

assistente, zegt ze:nou wat dacht je van 6 maart??

Toen dacht ik nou doe maar,hoe sneller hoe beter..kan ik me ook niet zo lang druk maken.

Dus jij zit ook bij de bergmankliniek...ik vond het wel prettig daar..aardige mensen ook.

Ik wil dit al 20 jaar hoor..maar toen ik 20 was iemand gesproken die ook een bvk had gehad, en dat zag er echt vreselijk uit.

Alsof ze naar de slager was geweest.

Daar was ik best van geschrokken en dacht :nou laat maar.

Toch bleef het in mn hoofd dat ik deze borsten gewoon echt niet wil, ik heb geen maatje 36 (zal ik ook nooit krijgen ;-) ) maar ze hangen bijna tot mn navel (vind ik dan) last van mn lichaam ..rug,nek, schouders dus 4 weken terug dacht ik oke als ik het nu niet doe doe ik het nooit meer.

Kids zitten op school , door rugklachten werk ik nog niet dus alle tijd om te genezen en dan heb ik straks voor de zomer mooie borsten.

En het lijkt me geweldig om te gaan shoppen voor leuke,vlotte gave bh,s en niet van die dure spuuglelijke opoedingen hihihi

Jij heel veel succes volgende week!!!

Groetjes tal77

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tal,

Ik heb in november een bvk gehad. Ik dacht ook dat ik eindelijk wat kleinere en dus ook goedkopere bh's te kunnen kopen, maar ben van een koude kermis thuisgekomen. Er is bij mij 500 gram per borst afgegaan, maar ben helaas maar één à twee cupmaten kleiner gegaan (tot nu toe). Dat komt omdat ik hele brede borsten had en nu nog steeds heb. Dus nu nog steeds een e of een f.

Maar aan de positieve kant, als ik nu mijn bh uitdoe, rollen ze er niet meer uit, maar blijven ze gewoon lekker rechtop staan. En dat is toch fijn! Dat ze zonder bh niet gelijk op je navel hangen. En het gewicht dat ik niet meer aan mijn schouders heb hangen maakt ook een groot verschil. Ik ben heel blij dat ik het heb gedaan en baal ervan dat ik het niet eerder heb gedaan.

Heel veel succes in maart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi duikbuuf

ja...nou dan denk ik, dat dat bij mij ook zo zal zijn.

ik heb idd ook een vrij brede borst.

en daar kunnen ze nou eenmaal niets aan veranderen.

maar net als bij jou zal ik al blij zijn dat het niet meer uit je bh rolt hihihi

dat ze idd netjes blijven staan, en niet tot mn navel hangen.

fijn dat je dat toch als positief ervaart en dat je blij bent dat je het gedaan hebt!!

hoe is jouw herstel geweest?verliep dat een beetje vlotjes of viel het toch enigszins wel tegen?

groetjes tal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tal,

Mijn herstel is uiteindelijk best snel gegaan. Ik heb ook een buikwandcorrectie erbij gehad, en daar had ik meer last van. Ik ben eind november geopereerd en ik loop nu al weer een half uur achter elkaar hard. En werk weer sinds de eerste week van januari.

Ik kan alleen heel slecht tegen narcose dus daar heb ik wel behoorlijk last van gehad.

Ik zal je toevoegen, dan kan je mijn foto's zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi duikbuuf

wow dat lijkt me echt wel zwaar, alles tegelijk.

aan de andere kant, als ze toch bezig zijn, dan maar in 1 x.

heftig hoor, respect!!!

wel supergoed dat je al weer van alles doet, al weer een half uur hardlopen..dat is mijn volgende doel.

heb 8 jaar niets gedaan en heb nu het idee in mijn hoofd dat ik volgend jaar de 5 km wil lopen (eerst maar eens rustig aan starten hahaha)

ben nu nog bezig met revalidatie voor mn rug, maar het gaat supergoed dus dat moet lukken!!

jammer dat je zo,n last hebt van de narcose, ik ben 1x aan een hernia geopereerd en vorig jaar een kijkoperatie onder narcose en moet zeggen dat dat op zich wel aardig ging.

maar goed dit is daar niet mee te vergelijken natuurlijk :6:

oh leuk, ga ik ff kijken bij je foto,s!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

hier even een update, nou ja, er valt nog niet veel te vertellen

nog steeds aan het wachten op de goedkeuring van cz.

is niet goed voor je hart dit hoor, elke keer als de telefoon gaat denk ik: oh is dat de kliniek? maar helaas.

gister dacht ik ik ga gewoon cz bellen met de vraag of ze al iets weten maar nee, is nog steeds in behandeling.

dus ik word zwaar op de proef gesteld met mn geduld...en laat ik daar nou heel heel slecht in zijn :102:

zodra er nieuws is laat ik het jullie weten.

en dan kan ik gaan shoppen voor shirtjes met knoopsluiting etc, waar hebben jullie die trouwens gekocht? gewoon bij de hennes ofzo?

groetjes tal77

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey esmiralda

Nou idd ..en ik kan zooooo slecht tegen wachten hahaha.

Ik heb donderdag de assistente van de kliniek gebeld hoor.

Heb namelijk met andere dingen al te vaak meegemaakt dat ze me waren vergeten ;-)

Ze vond het ook heel raar dat er nog niets bekend was , dus ze heeft vrijdag zelf met cz gebeld.

Er was idd vertraging (waarschijnlijk zieken) en ze zouden er spoed achter zetten..ik voldoe aan alle eisen dus ze verwacht een positief telefoontje begin vd week.

Ik blijf nog even voorzichtig positief en hoop dat ik morgen of donderdag word gebeld.

Dan kan ik het eindelijk tegen mesen zeggen.

Wou nog even zeggen dat ik echt heel blij ben met dit forum..ik heb er echt een hoop aan.

Fijne avond allemaal ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

JEAHHHHHHHHH vanmorgen telefoontje van de kliniek gehad.

Goedkeuring van cz is binnen.

Volgende week woensdag naar de anesthesist en die week daarop is het al zo ver.

Donderdag ga ik maar ff op zoek naar een degelijke pyama met knopen (slaap altijd in een oversized tshirt van mn man) en shirtjes met knopen voor overdag.

Zo grappig...had net een vrij strak vest aan,met mn slaapshirt en de rits dicht

Dus ik kijk naar beneden en zei tegen mn man. Over 3 weken hangen ze niet meer zo maar zijn ze gewoon een halve meter omhoog hihihi (bij wijze van spreken dan he ;-) ) maar dat het een groot verschil is,dat is zeker .

Ook al aantal vriendinnen en familieleden ingelicht en iedereen is superblij en vinden me stoer hihihi

Fijne avond allemaal..ik ga nog ff genieten van het goeie nieuws ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja he :D ben zo blij...wat een stress valt er dan van je af...nog 2 weken en dan ben ik gewoon van deze dingen af :1bouncingboobs: (ik vind die smiley geweldig hahaha) toch een raar idee dat ik dat straks niet meer heb, dat ze ,hopelijk, gewoon rechtop blijven staan ipv dat het naar beneden stort....

toch een raar idee hoor, maar heb er superveel zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey allemaal

nou nog 1 dag en dan is het zo ver

uiteindelijk zijn die 6 weken ook echt voorbij gevlogen hoor.

ben echt bloednerveus, kramp in mn buik loop van alles en niks te doen eigenlijk

gelukkig is het mooi weer, vanmiddag nog maar ff van het zonnetje genieten met de kids.

dan nog 1 nachtje en dan rond half 12 naar de kliniek.

kan gewoon nog echt niet geloven dat ik het ga doen..maar ik loop van de zomer in een supergave bikini zonder dat ik bang ben dat iedereen alleen maar naar mn borsten kijkt, of dat ze uit mn bikini vallen hahaha

en haltertops en strapless jurkjes enz. enz. joehoeeee helemaal leuk toch.

nou ik hou jullie op de hoogte (als jullie dat leuk vinden natuurlijk he ;) )

groetjes van een bloedzenuwachtige tal77 ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh wat een heerlijk vooruitzicht voor je voor komende zomer! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent maar je uiteindelijke doel is het allemaal waard.

Nogmaal heel veel succes morgen en hou ons op de hoogte, ben benieuwd hoe het je allemaal verloopt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even koet berichtje hoor..ben nog echt slaapdronken van die narcose

Meiden ik heb het gewoon gedaam whoehoeeeee

Alles is goedgegaan ...er is niet zo megaveel weggehaald maar wel 10 centimeter omhoog

Op zich wel pijn maar met paracetamol goed te doen hoor...bem vrij kleinzerig van mezelf dus dar hou ik wel in gedachten hahaha

Superlieve meiden hier in de kliniek...vandeweek uitgebreid verslagje

Weltrusten meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.