Ga naar inhoud

Zwanger vlak na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Ik ben nu bijna 9 weken p.o. na een borstvergroting en ook 5 weken zwanger. We zijn jaren bezig geweest om zwanger te worden van de tweede. Ik had niet meer verwacht dat het ons zou lukken en nu ben ik zwanger. Superblij natuurlijk maar ik ben nog zo kort na de borstvergroting. Niet ideaal lijkt me. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb mijn controle pas weer begin maart. Ik ben voorspoedig hersteld na de borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Echt supernieuws!!

Nicky88 was 4 weken po toen ze er achter kwam dat ze zwanger was, dus misschien kun je haar een pb sturen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hai Eva1978,

Ik wil op korte termijn een bv laten doen, maar probeer tegelijkertijd ook zwanger te worden. Ik probeer nu al ruim een jaar om zwanger te worden, maar zonder succes. Ik heb na heeeel lang sparen eindelijk het geld bij elkaar om een bv te doen en wil hier eigenlijk niet langer mee wachten. Als ik besluit om de bv te doen na mijn zwangerschap ben ik misschien alweer 2 jaar verder.

Ik las dat jij ook kort na je bv zwanger bleek te zijn. Hoe is dit voor jou verlopen en heeft het grote gevolgen gehad voor de vorm van jouw borsten?

Ik hoop dat je mij hiermee verder kan helpen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.