Antoinette Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Ik ben net lid geworden dus weet nog niet zo goed hoe het hier werkt Ik ben ook lid van het andere forum en had die net onder de knie hahaha. Maar ik ben dus Antoinette en word dinsdag alweer 40 jaartjes jong Ik heb 22december een bv laten doen in het velthuiskliniek in Eindhoven door dokter van Rappard. Ik ben van een 75a soms b naar een 70E gegaan,hier ben ik wel een beetje van geschrokken want het zou een c of d worden. Maar ja ben er super blij mee,en de grote valt heel erg mee gelukkig. Ik heb een zoon van 12. Nou ja mochten jullie vragen hebben hoor ik het wel Groetjes Antoinette PS wat een leuke emoticons hebben jullie hier hahaha.
B-Cupje Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Je hebt dus een geweldig kerstkado gehad ! Ben na je bv nog veel afgevallen dan dat je omtrek van 75 naar 70 ging ? Normaal blijft dat toch hetzelfde . Of is dat omdat je nu andere modellen van bh's draagt dan voor je bv (laat me raden : dat waren allemaal push-ups ) . In principe is een cup van een 70E ong. even groot dan een 75D dus eigelijk heb je toch wat je wou Is jou herstel wat meegevallen want plaatsing achter de spier is toch geen lachertje hé ...
Guest Beetle Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 HI welkom! Dat is nogal een verschil zeg, maar zolang je tevreden bent is het goed. Lache he die emotioncons haha, kan je een hoop lol mee hebben hoor.
tietie Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Welkom! Ook hier hetzelfde verhaal hoor. Ik ging van 70B/C naar 70E. Ik had zelf ook een D verwacht maar grondig nameten wijst toch iets anders uit. Groot, tja, 70E klinkt groter dan het is
Poes Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Gelukkige verjaardag hé! Kan niet anders zeker, met je nieuwe boobs!
Antoinette Posted February 24, 2010 Author Posted February 24, 2010 Dank je wel voor jullie reaktie,alleen is het jammer dat je dan geen mailtje krijgt als er gereageert word Ja het is inderdaad een verschil van cup,maar echt groot zijn ze helemaal niet vind ik Groetjes Antoinette
Guest Kaat Posted February 24, 2010 Posted February 24, 2010 hoi antoinette, je kunt wel een mailtje krijgen als er gepost wordt in je topic. boven deze bladzijde rechts staan een drie-tal knoppen, als je op de linkerknop klikt "volg dit topic", krijg je een aantal mogelijkheden, bijvoorbeeld dat je elke keer als er gepost wordt in je topic je een mailtje wilt ontvangen, of 1x per dag, en nog een paar mogelijkheden.ik hoop dat je er zo uitkomt!veel plezier hier op het bf!groetjesKaatje
Antoinette Posted February 25, 2010 Author Posted February 25, 2010 Hoi Kaatje Dank je wel dat heb ik nu gedaan,dat is wel prettig als je dan een mail krijgt Groetjes Antoinette
Recommended Posts