Ga naar inhoud

Mijn 1e consult


priscilla23

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben Priscilla 22 jaar moeders van 2 hele lieve kinderen en gelukkig getrouwd!

Mijn dochtertje is 3 en het Chloe en mijn zoon heet Jack en is 2 jaar.

ik heb er over na zitten denken om een bv te laten doen via Diana Gabriels in Barendrecht! Ze heeft goede referenties en natuurlijk heeft iedereen daar zo zijn eigen mening over!

A.s Zaterdag 8/02/2014 heb ik mijn consult bij Diana, ik kijk er erg naar uit natuurlijk.

Eind september begin otktober is de grote dag dat in dan mijn nieuwe boobies krijg, ik kijk er heel erg naar uit en vindt het ook best spannend!

Voor mijn zwangerschap had ik een kleine 75b cup na 2kids borstvoeding gegeven te hebben ben ik nu zo goed als plat.

Ik wil graag ronde protheses 400 cc high profiel

Mocht er iemand nog vragen hebben, stel ze gerust!!

Graag ook jullie info voor wie er een bv heeft gehad! handige tips, of iets in die richting :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Je consult is al lekker dichtbij. Het is aan te raden meerdere consulten te doen omdat iedere pc zijn eigen voorkeuren en ideeën hebben. Je kunt evt foto's meenemen van borsten die jij mooi vind zodat je goed duidelijk kan maken wat je mooi vind. Je pc zal je dan adviseren of het haalbaar is en wat hier voor nodig is.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Je geeft aan dat je 400 cc wilt, maar op basis waar van heb je dat bepaald?

Bij iedereen valt een 400cc weer anders... als je een 400cc mentor prothese naast een eurosillicone 400 cc neer legt zijn dit ook weer hele andere maten.. Buiten dat heb je ook gedacht aan het profiel wat je wilt, want low profile geeft alweer een heel ander beeld dan bijvoorbeeld extra high profile...

Ik denk dat je het best meerder consulten kan inplannen en foto's mee nemen hier naar toe.. Dan kan de chirurg aan de hand van je foto's en wensen bepalen hoeveel cc hiervoor nodig is en welk profiel ze gaan gebruiken..

Succes zaterdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.