Ga naar inhoud

Twijfel : dr. Vandeputte of dr. De Meyere : ik wil natuurlijkuitziende borsten


elesi

Aanbevolen berichten

hey ladies,

na tien jaar twijfelen en ondertussen 2 kinderen en nog minder borst dan daarvoor, heb ik de knoop doorgehakt : dit jaar krijg ik borsten ! Geen grote bollen, maar liefst natuurlijk uitziende borsten.

Ik heb ondertussen 2 consults achter de rug : bij dr. Vandeputte, die me als persoon heel goed ligt en me vroeger al voor een ander iets heeft geholpen (geen chirurgische ingreep) en dr. De Meyere. Beide dokters zeggen dat ik genoeg borstweefsel heb voor plaatsing voor de spier.

Eerlijk gezegd, en na alle verhalen te lezen over herstel, vrees ik ook de pijn na plaatsing achter de spier of dual plane en de tijd die het vergt om te herstellen. Anderzijds heb ik 2 vriendinnen die door dr. Colpaert zijn geholpen en die plaatst meestal achter de spier. In elk geval : hun borsten zijn ongelooflijk mooi !!!

Geeft achter de spier meer kans op natuurlijk effect of verbeeld ik me dat ?

Wat zou ik doen ? Nog eens op consult bij een derde gaan ?

Beide dokters die ik heb gezien denken ronde prothesen te gebruiken, afgaand op de vorm van mijn borsten en het effect dat ik wil. Bij dr. Vandeputte zou het max 295cc worden, dr. De Meyere sprak over minstens 310cc maar kan dat niet op voorhand zeggen, gezien hij beslist wat best past op het moment zelf. Daar heb ik een beetje schrik van. Ik wil echt geen overdreven grote borsten (gezien ik nu meestal maximisers draag, zou ik graag op ongeveer zo een formaat uitkomen). of te groot uitkomen. Voor mij hoeft er niet het maximum in te gaan dat er in kan.

Wie kiezen : dr Vandeputte bij wie ik zeker ben dat hij niet meer zal steken dan overeengekomen of dr. De Meyere, die op de moment zelf beslist wat het best is. O ja, ik ben een beetje een controlefreak dus scary allemaal ...

groetjes

elesi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! begrijpelijk hoor, had ik ook! Wilde zelf kiezen wat er in ging en dit niet tijdens de operatie aan de chirurg over laten.. Ik heb 280 cc anatomische dual plane (pijn is mij meegevallen hoor). Of dit echt veel natuurlijker is dan voor de spier weet ik niet.. Had zelf weinig borstweefsel dus in mijn geval zou het wel onnatuurlijk worden omdat je dan randen kan gaan zien! Ik ben pas afgelopen maandag geopereerd dus weet zelf ook niet hoe het er uiteindelijk uit gaat zien, maar ben nu al erg tevreden! Als je zo erg twijfelt zou ik gewoon nog een consult ergens anders inplannen! Misschien bij die arts van je vriendinnen? Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Welkom op het forum!!!

Wie je moet daar kan ik niet veel over zeggen. Het is denk ik ook waar jij je het beste bij voelt. Bij wie zou je het meeste vertrouwen hebben. Dr. Vandeputte ken ik niet en kan daar ook niet over oordelen dan natuurlijk. Ik ben zelf geholpen door Dr. de Meyere. Ik voelde me heel erg op mijn gemak bij hem en had/heb alle vertrouwen in hem. Hij heeft sowieso voorkeur van het plaatsen voor de spier. Het is niet zo dat je voor de spier je borsten minder of niet natuurlijk zouden zijn. Mijn borsten worden met de dag soepeler en zijn naar mijn mening natuurlijk en zeker als je bekijkt dat het nog maar 4 maanden geleden is.

Hou rekening ermee dat "nep" borsten er kleiner uitzien dan een natuurlijke borst als je gaat kijken naar bh maten. Het is ook zo dat je snel went aan het nieuwe formaat van je borsten. Wees dus niet te voorzichtig in maten. Er zijn veel meiden die achteraf toch wel een maatje groter hadden gewild ;)

Heel veel leesplezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Begrijp je vragen en bezorgdheden, zit in hetzelfde schuitje.

Ben ook reeds bij 2 dokters geweest, Waaronder De meyere. Hij is idd voorstander om ze voor de spier te plaatsen, maar in mijn geval dan anatomische (weinig eigen borstweefsel).

Vindt het ook heel moeilijk om een keuze te maken + om een arts te kiezen.

Het zal belangrijk zijn om voldoende info in te winnen en meerdere artsen te raadplegen.

Veel succes en hopelijk hebben we binnenkort onze lang verwachtte borst(jes).

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik je nog meer doen twijfelen? Dr. Vertriest in AZ Maria Middelares (Gent). De mijne zijn héél natuurlijk uitziend, gepast volgens mijn lengte, breedte,... 295cc medium profile...achter spier...bijna geen pijn...goede wondgenezing...morgen ga ik op controle...6 weken postop!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mamakaatje, bedankt voor de tip. Heb jij foto's die ik kan zien ?

Ik denk dat ik toch nog eens voor een derde opinie ga voor ik beslis.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi elesi,

Ik zie in je update dat 27 februari je datum is....wat, waar en door wie laat je het nu uiteindelijk doen? Ben nu ook wel naar jou nieuwsgierig geworden wat t wordt en hoe het er bij jou uit gaat zien...het gaat nu niet lang meer duren, spannend hè allemaal....

Liefs My Little Titty

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je My Little titty .. maar het zal een andere datum worden, (had het nog niet gezien dat die datum er nog stond) wil me eerst nog eens verder informeren over oa hydrogel prothesen en combinatie BRAVA/lipofilling. Al bij al t voelt goed, om nog ff uit te stellen. Mijn man heeft die dag wel zijn dag verlof gehouden om me eens extra in de watten te leggen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Dr Nio geweest in het SLAZ en hij adviseerde mij ook voor de spier. Ik had dit nooit verwacht omdat ik d8 te weinig weefsel te hebben. Daarom twijfel ik ook nog. Maar vd spier zou natuurlijker vallen en een mooi decolleté (spleetje) ontstaan volgens de PC....

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je My Little titty .. maar het zal een andere datum worden, (had het nog niet gezien dat die datum er nog stond) wil me eerst nog eens verder informeren over oa hydrogel prothesen en combinatie BRAVA/lipofilling. Al bij al t voelt goed, om nog ff uit te stellen. Mijn man heeft die dag wel zijn dag verlof gehouden om me eens extra in de watten te leggen :-)

Oh haha, nou dan wachten we gewoon af...oké volgens mij zijn er op dit forum ook een paar met hydrogel...hoop dat je iets vindt waar je er helemaal achter staat, want t is niet niks...en een verwendag is ook lekker...

Hou je ons nog wel op de hoogte van het hoe en wat?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

ik zit met hetzelfde probleem , ik wil ook graag kiezen naar wat ik zou willen maar ben ook bij Dr Vandeputte geweest en idd hij heeft wel al de maten gegeven en heeft besloten voor ene 280cc en de ander 300cc en de rest word ter plekke bekeken .

Daar is het minder fijne eraan maar vertrouw hem wel want hij zei ook als het groter zou zijn het niet meer mooi werd omdat mijn lichaam het niet toelaat , en toch twijfel ik nog steeds over de maat .

Dus ben heel benieuwd wat jij gaat beslissen , ik hou het hier op de hoogte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, dr Vandeputte vind ik een heel fijne, integere arts. Hij heeft een voorkeur voor natuurlijk uitziende borsten, en gebruikt zeker geen grotere prothesen omdat hij daar zelf niet achter staat. 280 à 300 cc was ook het maximum dat ikzelf wou gaan. Als je echt twijfelt over de de maat, moet je misschien nog eens bij een andere arts gaan ? Een tweede mening kan nooit kwaad natuurlijk

Als je echt grotere borsten wil, zijn er zeker genoeg chirurgen die meer willen steken.

Ik ben ook op consult geweest bij dr. De Meyere, die sprak al direct over iets meer. Andere persoonlijkheid maar ook een zeer kundige arts. Op dit forum vind je beslist enkele fans :-)

Ik heb besloten geen siliconen te laten plaatsen en ben nu de piste hydrogel of BRAVA/lipofilling aan het bekijken.

Succes ! Ben ook benieuwd wat het uiteindelijk bij jou gaat worden ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Elise kan je dr de Meyere echt aanraden, is zeer kundig, gebruikt goede prothese van het merk mentor, en gebruikt pasprothese tijdens de operatie, zodat ze zeker nooit te groot worden. Zelfs je man mag komen kijken tijdens de operatie of de grootte goed is. Ook nazorg echt goed, je krijgt beha mee, verband, medicatie en gelijk je paspoort. Ik was echt een probleem geval, en vertelde me priecies hoe ze zouden worden aan de hand van foto's is priecies uitgekomen. Succes ermee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een fan van Demeyere. Ronde protheses voor de spier zullen altijd natuurlijker zijn. Dual plane is alleen ideaal als je te weinig weefsel heb en dan nog kun je voor anatomische gaan die een smallere bovenkant heeft zodat je toch voor de spier kun gaan. Voor de spier is over het algemeen een minder pijnlijk en sneller herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.