Ga naar inhoud

Twijfel borstvergroting


Lisalisalisa

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik ben Lisa en net nieuw op deze site..

Ik twijfel of ik een borstvergroting ga nemen..

Ik ben 20 jaar en draag een 70A Cup die nog te groot is..

Mijn borsten zijn al sinds mijn 16e niet meer gegroeid, dus de hoop dat ze groeien is wel weg.

Ik ben er heel erg ongelukkig door en heb ook nog nooit seks gehad zonder BH en als vrienden naar het strand willen verzin ik altijd smoesjes.

Er zijn tegenwoordig wel BH's met enorm veel opvulling, maar als ik mijn BH thuis uitdoe word ik toch weer op de feiten gedrukt :(

Nu twijfel ik over een borstvergroting. Mijn zus heeft het ook gedaan.

Zij zegt alleen dat ze nu de onzekerheid heeft of mensen het zien, maar als ik het ga doen wil ik er gewoon open over zijn.

Veel mensen zeggen "niet snijden in een gezond lichaam" en "je bent slank dus grote borsten staan niet bij je" en "iedereen heeft zijn minderheden".

Ik twijfel hierdoor wel, omdat ze wel gelijk hebben.. Ik zit er wel al voor bij een psycholoog. Maar wat vinden jullie??

Niet doen en er proberen mee te leven en proberen gelukkig te worden of het gewoon doen??

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Lisa,

Welkom op het forum..

Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld.. Ik was 16 of 17 dat ik voor het eerst bij een chirurg zat.. Ik vond het toen te veel geld en heb het niet gedaan..

De twijfels bleven toch wel en ik denk dat als je er al zo mee in je hoofd zit dat het nooit helemaal weg gaat en dat je er altijd wel aan blijft denken...

Vandaag de dag kun je er wat aan laten doen als je er ongelukkig mee bent, nou waarom zou je dat niet doen? Ik kan alleen maar zeggen dat ik er heel gelukkig mee ben en als ik dit van te voren had geweten, dan had ik het allemaal veel eerder willen doen!!

Je geeft aan dat je zus onzeker is of mensen het zien.. Nou in een bh in je kleding zie je het volgens mij sowieso niet of ze echt of nep zijn.. en so what eigenlijk, als je er zelf maar gelukkig mee bent, toch... en als je in bikini loopt tja.. dan is het afhankelijk van hoeveel cc je er in laat doen, want ze kunnen er heel natuurlijk uit zien..

Heel veel succes met het maken van je keuze en als je nog vragen hebt.. stel ze gerust.. genoeg meiden hier diej e verder kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi Lisalisalisa,

Lastige keuze he?

Ik heb zelf ook flink wat twijfels gehad!

Ik ben op mijn 18de voor het eerst bij een PC geweest. Datum geprikt en al en toen toch afgeblazen. Wil ik dit wel, beetje snijden in een gezond lichaam, ben ik uberhaupt wel tevreden met mijn gehele lichaam etc. etc.

Vorig jaar (21) heb ik dan toch de knoop doorgehakt. Het bleef door mijn hoofd malen en elke x als ik ging shoppen werd ik erg verdrietig. Niks zat zoals het naar mijn idee zou moeten zitten. Bikini's e.d. had ik niet zo'n moeite mee (fock it, het is mijn lichaam, ik deal ermee), maar als dan 's avonds een BH uitging (75a/75aa) dan werd ik er weer mee geconfronteerd. Evenals met shirtjes passen, dat er vaak amper iets te zien was..

Ik ben nu een half jaar PO en ik zou het zo weer doen! Ik ben echt blij met me mooie boobs.

Twijfel of iemand het ziet? Neeeejoh! Na een tijd zakken ze goed en pas als je echt veel cc (500 ofzo) laat plaatsen, ga je zien dat het 'ballen' zijn. Niet om iemand hier negatief over aan te spreken, maar naar mijn mening zie je bij veel cc net iets eerder dat ze 'nep' zijn.

Ik denk er verder ook niet echt over na. Ze zijn prachtig, lekker stevig en hangen niet. Topboobs toch?!

Succes met je keuze! Niemand kan je vertellen of je het wel/niet moet doen, maar ik hoop dat ik je met het delen van mijn ervaring wel kan helpen in het maken van je beslissing!

Liefs.

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

Snap je helemaal! Ik ben 19 en heb 6 dagen geleden een bv gehad. Twijfelde ook heel erg doordat mensen zeiden ach wees tevreden met hoe je bent en je gaat toch niet snijden in een gezond lichaam? Na lang nadenken en lezen op dit forum heb ik toch besloten om het te doen en ben er super blij mee! Waarom ongelukkig zijn met je borsten als het ook anders kan? En ik maakte me ook erg druk over wat anderen er over zouden denken of zeggen, maar ben nu op t punt dat ik denk: schijt! Haha mijn keuze en ga me niks aan trekken van wat anderen ervan denken :) ik ben er super happy mee en ben blij dat ik het gedaan heb! Succes met het maken van een keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Heel veel meiden twijfelen en dat heb je vaak tot aan de operatie tafel, maar na afloop zeggen ze dan ook weer dat ze het veel eerder hadden moeten doen!

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je meerdere consulten gaat doen. Je moet je goed laten informeren en een goed beeld krijgen van wat je nu echt wil met je borsten. Neem foto's mee van borsten die jij mooi vind om goed duidelijk te maken wat je graag wil. Je borsten kunnen er heel natuurlijk uitzien ook al zijn ze "nep"

Hier op het forum zul je ook heel veel info kunnen vinden.

Heel veel leesplezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.