Ga naar inhoud

Beugelbh na 1 week po


Genarose

Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Vandaag al 7 dagen PO en alles gaat nogsteeds super. Ik heb alleen ontzettend veel jeuk aan mijn littekens...

Vandaag voor het eerst een controle gehad, en ook voor het eerst de sportbh uit gehad sinds de operatie, dus! voor het eerst mijn boobies gezien; Liefde op het eerste gezicht! Ik kreeg alleen wel het advies om nu alleen in de avond een sportbh aan te doen en overdag een beugelbh... Dit omdat mijn borsten al vrij soepel zijn en al goed aan het indalen zijn, maar... Is het niet wat te vroeg voor een beugelbh...? Dit advies kreeg ik van de consulent.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dit advies hoor ik steeds vaker.. Is je consulent toevallig Diana?

Ook heb ik al vaker gehoord dat Diana dit adviseert maar dat de pc het daar niet mee eens is.. Dus ondanks het advies van je consulent zou ik toch contact opnemen met je pc zelf om dit advies te bespreken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit advies hoor ik steeds vaker.. Is je consulent toevallig Diana?

Ook heb ik al vaker gehoord dat Diana dit adviseert maar dat de pc het daar niet mee eens is.. Dus ondanks het advies van je consulent zou ik toch contact opnemen met je pc zelf om dit advies te bespreken..

Inderdaad Diana... Ik zal morgen even bellen naar mijn pc voor de zekerheid.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.