Ga naar inhoud

me78 : 15 februari 2014 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

heeeeeel erg bedankt voor je reactie.....heb vorige week gesprek gehad met dr tits ben erg benieuwd over 2 wk.... maar heb natuurlijk nog vragen aan hem.... wanneer ik weer mag autorijden... weet jij dat toevallig??? Fijn voor je dat je tevreden bent gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooo waaw dat ziet er toch netjes uit zeg.... je vindt er niet veel van op internet he vandaar dat ik zo bang ben dat het om de tepel zo lelijk zal gaan worden... Zo te zien heb je ook een wat donkerdere huidskleur en die heb ik ook... meestal blijven de littekens dan beter zichtbaar he.... nu ik het bij jou zie maak ik me al een stuk minder zorgen gelukkiggggg..... bedankt voor je reactie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

autorijden durf ik niet te zeggen. Rijd namelijk zelf geen auto. Vond t de eerste 2 weken al lastig om die deur open en dicht te maken haha! maar ik denk dat dat sowieso de eerste week a anderhalf week niet mag en ook nog niet echt kan. Maar dit weet ik natuurlijk niet zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal, ik heb vorige week woensdag dual plane 375 cc gekregen met tepelcorrectie, ben nu 5 dagen verder... Ik begrijp dat het allemaal pijn doet na zo een operatie maar is het normaal dat ik echt heftige pijn blijf houden... Borsten beginnen paar keer per dag ineens heel hard te worden en smorgens wordt ik wakker met zo'n heftige pijn dat ik moeite heb met ademhalen... Hoop echt dat jullie me gerust kunnen stellen.. Ben zo bang dat het lichaam de prothese aan het afstoten is... 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid, ik denk dathet normaal is hoor, bij mij heeft het ook bijna een week geduurt eer dat de grootste pijn weg was.. Ben nu 4 maanden po en nergens meer last van.. Maar dat was tot een maand geleden ook nog wel anders.. Mijn borsten zijn ook harder als ik net wakker word. Je hoeft je denk ik nog geen zorgen te maken. Een herstel duurt lang! En als je het niet vertrouwt gewoon je pc bellen. Goed uitrusten ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi me78,

Wat rot voor je dat je zo'n pijn hebt. Bij mij was de ergste pijn na ongeveer een week over, ook dual plane. Jij hebt ook nog een tepelcorrectie erbij, misschien is dat ook nog extra pijnlijk. Ik denk ook dat het erbij hoort, en met name s'ochtends is het het meest pijnlijk. Neem op vaste tijden je pijnmedicatie in, je bouwt dan ook een spiegel op in de bloed. En je kan idd. altijd even bellen met je kliniek voor de zekerheid.

Sterkte en succes meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.