Ga naar inhoud

merel22 : 7 januari 2014 : Dr Nio :Park Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo, soms denk ik ook wel eens, had ik ze niet groter moeten doen? maar weet je hoe dat komt? Dan kijk ik hier en zie ik soms prachtige borsten die echt groter zijn dan die van mij en dan ben ik daar jaloers op. Maar voor mezelf ben ik hier echt heel gelukkig mee en ik vind die van mij ook heel mooi. En het gaat er nog beter uitzien in normale bh. Je moet niet vergeten waar je vandaan komt, daarom is t goed om misschien even naar foto's van je voorsituatie te kijken. Nou, dan vind je ze echt wel huge hoor. :)

Daarnaast wil ik persoonlijk echt niet die hele onzekerheid weer in van een operatie. Dat het eng is ervoor, het infuus, de pijn erna, de mogelijkheid voor een infectie. Dat vond ik zelf het moeilijkst van alles.

Zou het kunnen dat jij het ook teveel vergelijkt? Ik weet niet.. maar dat kan. In ieder geval succes ermee!

voor sommige zal dit verhaal idd wel kloppe, maar als je vantevore al aangaf dat je groter wilde en als het met de pasprothese er groter uitzag jah dan is het wel een teleurstelling lijkt me. Voor mij; er ging gewoon niet meer in dus ik had geen keus om kleiner te acceptere en misschien ooit voor een her gaan. Maar idd ik kom van cupje mini b en heb nu boobiez dus ik mag nie klagen maar als ik had kunnen kiezen dan was er zekerz 400/450cc ingegaan hoor en ik denk dat merel dat ook had gewild toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook van Nio gekregen en ik vind de pasprotheses wel redelijk kloppen hoor.

Kijk, de pasprotheses worden op je huid gelegd, heeft een iets wat gekke vorm dus dat ziet er altijd anders uit dan in het echt. En..wat ik ook heb ervaren..je komt met weinig tot niks..en dan ineens die dingen in je sportbh..dat lijkt dus echt enorm! Ik ben 2x wezen passen..en de eerste keer kreeg ik 400cc om te passen, toen dacht ik echt OMG..wat huge!! En de 2de keer kreeg ik 500cc om te passen en dat vond ik wel net ietsje te groot ogen maar niet extreem. Daarna nog een keer 400cc erin en ik dacht gelijk..Hmm..misschien te klein?? Uiteindelijk 450cc gekozen. Dit had ik na het eerste consult nooit verwacht!

Ik denk eerder dat Merel22 ook wel gewend is geraakt aan de grootte..waardoor ze ineens toch niet meer zo groot zijn. Want als ik naar haar profielfoto kijk..heeft ze best wel behoorlijke tieten hoor haha!(als dat die van haar zijn) vind ik!

En Nio kijkt idd naar je lichaamsbouw..ik geloof naar de lijn van je borst naar je heup. Als je borsten ver buiten je heupen uitsteken dan gaat het uit proportie. Er zijn vrouwen die dat natuurlijk heel mooi vinden maar als je voor het natuurlijkere effect wilt gaan, dan word daar rekening mee gehouden.(dit was bij mij namelijk ook zo)

Maar goed, wel balen als je niet tevreden bent. Succes verder Merel22..hopelijk zakt je ontevredenheid nog wat weg, en kan je alsnog blij zijn!

Ik verwacht niet dat hij je een her of iets dergelijks gaat aanbieden..dit omdat heel veel vrouwen uiteindelijk toch liever een maatje groter zouden willen. (wij vrouwen zijn niet snel tevreden ;-)

Liefs Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb even al jullie reacties gelezen.

het vervelendste vind ik vooral dat het in mijn kleding niet opvalt.

als ik me shirt omhoog doe zeggen mensen pas "zo nu pas zie ik het".

Ik denk ook wel dat ik me zelf helemaal gek loop te maken door naar foto's te kijken op dit forum van grotere borsten.(en inderdaad teveel vergelijk).

Ik zal het denk ik maar moeten accepteren en dan over een aantal jaren pas een wissel..

Toch ga ik het wel even tegen Nio zeggen.. maar ik denk dat die het vooral zelf kan aflezen aan mijn gezichtsuitdrukking als hij vraagt "ben je er tevreden mee".

in ieder geval erg bedankt voor jullie reacties lieve mensen!

xxx Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Merel!

Wat vervelend zeg. Ik heb precies hetzelfde!

Het lijkt wel of ze elke dag ietsje meer krimpen.

Zoals het de eerste paar dagen was met de zwelling, zo wil ik ze :(

Iedereen vind dat ik me aanstel, maar je betaalt zo veel geld pfff dan wil je toch perfecte borsten. Ik heb het bij Bergman gedaan en volgens mijn pc ging er ook niet meer CC in.

Ik had een kleine B en heb 420 CC gekregen . Heb nu een 75D.

Ik had echt wel een grote E gewild :(

Lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mensen snappen je probleem vaak ook niet.

erg vervelend is dat.

ik vind mijne ook gewoon te natuurlijk. hadden gewoon groter gemogen en had het ook verwacht.

dan is de teleurstelling extra groot als je er zulke hoge verwachtingen van had.

Maja ik ga het denk ik maar accepteren. en niet meer zoveel plaatjes hierzo kijken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je niet helemaal tevreden bent meid.

Mijn maat is 75G en in kleding valt het bij mij ook niet echt op. Er zijn maar weinig mensen die weten dat ik een borstvergroting heb gedaan en ik heb nog geen enkele opmerking gekregen of blik gezien. Mensen die het wel weten die kijken ook meer naar mijn boobs en zien wel het verschil.

Mijn eerste reactie was ook WOW!!!! en nu kijk ik in de spiegel en denk dat ze helemaal niet zo groot zijn. Dit is omdat je heel erg snel aan je nieuwe grote went. Ik merk zelf dat bijvoorbeeld sommige shirtjes nu wel mooier zitten zonder dat ik een push up hoef te dragen. We zijn soms denk ik ook veel te veel met die boobs bezig.

Je heb prachtige borsten en geniet er lekker van meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je wel, niet geheel dezelfde reden, maar om het zelfde gevoel laat ik weer een BV uitvoeren. Je hebt voor jezelf een ideaal beeld, en dat is nu weg. Kan alleen zeggen volg je gevoel, zeg tegen Nio wat je gevoel is en wie weet komen jullie er samen wel uit.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.