Ga naar inhoud

merel22 : 7 januari 2014 : Dr Nio :Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

7 januari ben ik geopereerd in Park kliniek Rotterdam door Dr Nio.

Ben nu 25 dagen PO en ben zo super blij dat ik dit gedaan heb!!

Ik heb 375cc Dual plane 100% high profile gekregen, eerst twijfelde ik heel erg of dat niet te groot zou worden..

Achteraf denk ik "waar heb ik me zorgen om gemaakt" het is helemaal perfect zo.

De eerste week na de operatie had ik het erg zwaar, heb heel erg veel pijn gehad en ik voelde me echt invalide.

Nu 3 weken verder is de pijn nog steeds niet helemaal weg.. vooral in de ochtend als ik wakker word heb ik nog erg last! Als ik dan een lekkere warme douch heb genomen voel ik me weer wat beter.

Ik denk dat het wel een groot verschil is als je ze dual plane laat plaatsen of voor de borst spier, niet gek eigenlijk! die arme borst spieren zijn aardig toegetakeld.

Het resultaat mag er wezen!! over 3 weken mag ik dan eindelijk bh's gaan kopen.

Nio zei dat ik op een 70D zou uitkomen.. dus ik ben benieuwd! Met mijn operatie bh van hunkemoller zat ik al op een E.

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeee, gelukt!! Je eigen topic.

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat je zo blij bent. Nu lachen we om onze zorgen en twijfels over de grootte.. Man, had ik dat van te voren geweten. 25 cc is peanuts... hahahaha..

Ben benieuwd naar je foto Merel, zijn vast prachtig! Liefs Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

haha ja echt he Loek, achteraf denk ik ook pfff wat een watje was ik joh. tot op de laatste dag heb ik gewoon getwijfeld!!

Iedereen twijfelt.. Het is ook niet zomaar iets.. Je gaat niet ff een brood bij de bakker halen en als het niet goed is nou dan doe je volgende week toch een andere ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Was het bij mij ook maar al zo ver... zucht :) Maar wat ben ik blij voor jou..

Nog een paar weken en dan mooie BH's shoppen :43:

Ben je alweer aan het werk?? Ik wil 2 weken vrij nemen en ben erg benieuwd of ik dan weer "normaal" kan functioneren..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Merel,

Was het bij mij ook maar al zo ver... zucht :) Maar wat ben ik blij voor jou..

Nog een paar weken en dan mooie BH's shoppen :43:

Ben je alweer aan het werk?? Ik wil 2 weken vrij nemen en ben erg benieuwd of ik dan weer "normaal" kan functioneren..

XX

Ja de tijd kan niet snel genoeg gaan als je moet wachten ;)

Of je aan 2 weken voldoende hebt is ook geheel afhankelijk van het soort werk wat je doet.. En natuurlijk is ieders herstel anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi rose,

Ja kan niet wachten tot ik eindelijk kan shoppen joh!!

ik sta in een kleding zaak, ik moet veel te veel doen daar dus ik denk dat ik lekker de volle 6 weken aan houd.

Ik heb ook nog pijn dus lijkt me het verstandigste.

Ik wil niet dat ik me straks bezeer of iets, dan ben ik verder van huis!

Hoe ver ben jij dan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi rose,

Ja kan niet wachten tot ik eindelijk kan shoppen joh!!

ik sta in een kleding zaak, ik moet veel te veel doen daar dus ik denk dat ik lekker de volle 6 weken aan houd.

Ik heb ook nog pijn dus lijkt me het verstandigste.

Ik wil niet dat ik me straks bezeer of iets, dan ben ik verder van huis!

Hoe ver ben jij dan?

xx

Ik had ruim 7 weken vakantie en vond het heeeeeeerlijk haha.. Had van mij nog wel langer mogen duren hoor, maar ja er moet ook gewerkt worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cindytje1985: hoe maak je een kopie van tekst? Dat is makkelijk reageren ;-)

Ik heb niet zoveel vakantie dagen en heb echt geen idee of mijn baas hier vrije dagen voor gaat geven. Op werk weten ze het nog niet,ik heb ook nog geen datum dus dat komt wel. Ik werk met een grote groep collega's en heb niet de behoefte om het aan iedereen te vertellen. Ik denk aan een paar collega's die dicht bij mij staan. Soms moet ik wat zwaars tillen en dan is het handig dat ik hulp kan vragen zonder allerlei smoesjes te bedenken...

@Merel22: Ik heb 17 Febr mijn eerste consult in het SLAZ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lukt mij ook elke keer niet om direct op een bericht te reageren,, ik klik op Quote maar dan alsnog doet die het niet.

Ik had het op me werk gewoon verteld aan iedereen, ben er ook super blij mee dus waarom niet! maar dat is ieder voor zich.

succes alvast bij je consult! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag! Ik ben 11 maart aan de beurt dus heb ook nog genoeg tijd om te twijfelen over maten etc! Haha ben iederedag wel door het forum heen aan het ploegen voor nieuwe informatie! Ik hoop dat ik er net zo blij mee mag worden als jij haha!

Succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi meiden,

7 januari 2014 ben ik geopereerd aan een borstvergroting en ik kreeg 375cc bij Dr. Nio in het parkkliniek te Rotterdam.

Dat de pasprotheses een vertekend beeld geven van wat het werkelijk word ben ik nu wel achter.

Ik wilde graag grote borsten, geen Pamela Anderson natuurlijk maar wel mooie volle borsten.

Met passen heb ik 300cc gepast en die vond ik veel te klein! en de 400cc was net een tikkie te groot dus kozen we een middenweg.

350cc werd het eerst maar naderhand werd het 375cc waar ik uiteindelijk blij mee ben dat het niet nog kleiner is geworden.

Ik was heel erg bang dat het allemaal te groot zou worden en twijfelde tot op de dag van de operatie of ik wel voor 375cc moest gaan.

Nio stelde mij gerust en we deden dus gewoon 375cc.

Na mijn operatie was ik heel erg blij met de maat maar toen de zwelling afnam is het in mijn ogen erg geslonken en valt het nauwelijks op in mijn kleding!

Ben der best verdrietig van!

ik heb maat 70E maar ik kan het er niet vanaf zien in iedergeval.

Naar mijn idee ziet het er meer uit als de 300cc toen met passen.

Hebben meerdere mensen hier last van en vinden ze het ook veel kleiner uitgevallen dan verwacht?

Zou graag willen weten wat jullie hebben besproken met jullie plastische chirurg en of er een oplossing is.

of moet je dan weer de volle mep betalen? vind het best klote want het is een duur iets en dan vind ik dat ik er wel vol tevreden mee moet zijn!

22 april heb ik mijn 3 maanden controle en weet niet hoe ik het allemaal moet gaan zeggen.

xxx Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat je niet tevreden bent, ik had de mijne ook graag groter gezien maar er ging niet meer cc's in zei de pc. Ik zit ook op een e dan wel een 75e en ook ik vind ze niet groot lijken! Ik heb je een vriendschapsverzoek gedaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties.

ik heb High profile van het merk eurosiliconen.

En hiervoor was ik ook Plat haha.

Nio zei tegen mij dat groter niet mooi ging worden omdat ik zo'n smal lijfje heb.

ik vind het er vrij natuurlijk uitzien allemaal en had echt groter gemogen van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik vind ze wel super mooi hoor. Ik denk da jij idd n beetje hetzelfde heb als mij.... ik wilde ook groter en ik vjnd de mijne heel mooi maar ik had ze graag iets te groot gezien. Al vind ik wel als ik n bh aanheb om ff te kijken want ik mag ze nog niet aan dan vind ik ze er wel groot uitzien e dat vind ik bjj jou ook vooral jou profielfoto...super mooie bh ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het zelfde meegemaakt en word nu binnen het jaar opnieuw geopereerd..

was eerst 4200 kwijt en moet nu 2600 betalen, zijn in het afgelopen jaar ook behoorlijk met de prijs gezakt!

baalde er zo van dat ik er zo geen jaar mee kon leven dus dan maar opnieuw. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het zelfde meegemaakt en word nu binnen het jaar opnieuw geopereerd..

was eerst 4200 kwijt en moet nu 2600 betalen, zijn in het afgelopen jaar ook behoorlijk met de prijs gezakt!

baalde er zo van dat ik er zo geen jaar mee kon leven dus dan maar opnieuw. .

ooh echt waar nicole?! Ik zit er al wel ooit aan te denken maar eigelijk mag ik dat niet met pas 2wkn po he! En tja dat geld nog n x uitgeve? Ik weet t niet... hopelijk ben ik dalijk toch tevrede! En dat hoop ik ook voor merel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wel balen.. maar ben weer aan het aftellen ;)

ze waren bij mij veel kleiner uitgevallen dan ik verwacht had, het viel mij zo tegen!

Ik hebeze voor de spier geplaatst en dan gaan ze zeker niet meer groter worden of lijken, met dual plane hoor je wel ooit dat het nog naar voren komt omdat de spier het plat drukt de in het begin.

Hoop dat je er wel tevreden mee gaat zijn!

het is niet niks. weer herstellen en weer niet op vakantie kunnen pffff moet er wat voor over hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Jammer dat je niet tevreden bent.

Maar zijn ze echt zoveel kleiner als je verwacht had of ben je er inmiddels gewoon aan gewend en heb je je verwachtingen inmiddels bijgesteld?

Ik las toevallig je bericht van vorige maand waarin je aangeeft dat je het helemaal perfect vind zo. Je had toen cup E en zoals ik het lees nu ook.

Ze zullen er niet uit zien als cup E dat ben ik met je eens dat heb ik ook.

Hoop voor je dat je snel weer helemaal happy bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja horen we hier vaker dat t wel eens tegen kan vallen ,omdat je eerst erge zwelling hebt en je dan gaat denken dat DAT je maat is..maar nee,de zwelling neemt af e dan denk je al snel...waar gaat dit heen ??

En blijft er naar je eigen idee weinig over,toch zou je een wissel moeten overwegen als je strakjes echt groter wilt,dat had nu toch ook niet gepast blijkbaar als ik t advies van Nio zo hoor.

Als je niets had ,dan is er ook niet zoveel ruimte voor ineens een hele berg CCs..

Ik had dat wel omdat ik van een hele lege C cup afkwam ,dus zat ruimte had voor 500CC ,en nog had t best wat meer gemogen van mij,maar toen zat t echt VOL,en vol is vol,hihi.

Ook heb je een bepaald beeld in je hoofd van zo gaat t worden en de werkelijkheid valt dan vaak toch weer tegen .

Het blijft een gok,en dat zal t altyd blijven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, soms denk ik ook wel eens, had ik ze niet groter moeten doen? maar weet je hoe dat komt? Dan kijk ik hier en zie ik soms prachtige borsten die echt groter zijn dan die van mij en dan ben ik daar jaloers op. Maar voor mezelf ben ik hier echt heel gelukkig mee en ik vind die van mij ook heel mooi. En het gaat er nog beter uitzien in normale bh. Je moet niet vergeten waar je vandaan komt, daarom is t goed om misschien even naar foto's van je voorsituatie te kijken. Nou, dan vind je ze echt wel huge hoor. :)

Daarnaast wil ik persoonlijk echt niet die hele onzekerheid weer in van een operatie. Dat het eng is ervoor, het infuus, de pijn erna, de mogelijkheid voor een infectie. Dat vond ik zelf het moeilijkst van alles.

Zou het kunnen dat jij het ook teveel vergelijkt? Ik weet niet.. maar dat kan. In ieder geval succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.