Ga naar inhoud

Monobloc hydrogel iemand ervaring mee?


Laurasophia

Aanbevolen berichten

Op Friday, February 07, 2014om21:04 zei -peertje-:

HIi Ik heb Monobloc implantaten en ben zo tevreden! Ik ben geopereerd op 25 november, is nog niet zo lang geleden maar mijn borsten hebben nu al een mooie 'hang' vorm , perfect en ze zijn echt mega mega zacht! zo natuurlijk :-)

love it! xxx ik heb ook foto's, die kan je altijd bekijken alsj wil ;-)

ik ben geopereerd door dr verdonck!

Hey.

ik heb je foto's gezien. Ziet er heel mooi en natuurlijk uit.! Welke cup had je eerst van jezelf en hoeveel cc heb je nu?

Binnenkort wil ik het ook gaan doen de hydrogel:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Suus2015:

@Roompie peertje heeft de silicone versie van Monobloc. Die hebben een hele andere projectie en breedte ;)

Niet dat ze niet mooi zijn overigens :wub:

Oh ja:( ik zie het nu. Zeker te enthousiast als ik het woordje "monobloc "zie staan haha. Ben benieuwd naar foto's van de hydrogel....Maar zo weinig mensen hier op het forum met foto's ervan. :unsure: jammer het.? Of heb jij ergens nog iets gezien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha herken het helemaal :)

Ik heb even gekeken in het overzicht. 

340cc hydrogel heeft dezelfde projectie en breedte als 280cc softsilicone van monobloc (wat peertje heeft: 11.5 diameter en 4,0 projectie)

Ik neig naar iets groter 370cc hydrogel. Dat is tzelfde als 310cc softsilicone (11,8 diameter  en 4.2 projectie)

Ik heb in de zoekbalk laatst hydrogel getypt en dan 'alle bijdragen' aangepast naar 'afbeeldingen' ik weet de namen niet meer maar dan kom je wel wat leden met fotos tegen :) ken alleen de voorsituaties niet van iedereen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Suus2015:

Haha herken het helemaal :)

Ik heb even gekeken in het overzicht. 

340cc hydrogel heeft dezelfde projectie en breedte als 280cc softsilicone van monobloc (wat peertje heeft: 11.5 diameter en 4,0 projectie)

Ik neig naar iets groter 370cc hydrogel. Dat is tzelfde als 310cc softsilicone (11,8 diameter  en 4.2 projectie)

Ik heb in de zoekbalk laatst hydrogel getypt en dan 'alle bijdragen' aangepast naar 'afbeeldingen' ik weet de namen niet meer maar dan kom je wel wat leden met fotos tegen :) ken alleen de voorsituaties niet van iedereen ;) 

Oh wat goed:))

Zie je dat dat toch kan verschillen he?

Is dit ook de reden waarom veel vrouwen zeggen dat hydrogel ook kleiner uitvalt?  Waar zit het hem dan in die cc van de hydrogel? Of moet je het juist niet echt met elkaar vergelijken de hydrogel en siliconen?  

Oh bedankt voor de tip dan ga ik even kijken ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wacht ik zie in haar profiel dat ze extra high profile heeft van softone.

Dan klopt het niet... haar projectie is 4.7 en diameter 10.9... nogal verschil dus..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We waren tegelijk aan het typen haha

De hydrogels zijn in verhouding breder en platter dan de meeste hp en uhp silicone protheses. Ze hebben vaak meer weg van mp siliconen die zijn ook wat breder (grotere diameter) en platter (minder projectie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Suus2015:

We waren tegelijk aan het typen haha

De hydrogels zijn in verhouding breder en platter dan de meeste hp en uhp silicone protheses. Ze hebben vaak meer weg van mp siliconen die zijn ook wat breder (grotere diameter) en platter (minder projectie)

Oh zo. Heb jij toevallig de foto's gezien van Wicked? Zij heeft ook hydrogel geloof ik..400 of 480cc..

Heel Mooi resultaat bij haar.

Ben zo benieuwd wat dr nio erover kan vertellen en wat hij aanbeveelt. Wel toevallig ook wij allebei achter elkaar.. een beetje dezelfde voor situatie en allebei hydrogel ^-^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha. T is dat ik m al eens gesproken heb. Anders kan hij hetzelfde verhaal vertellen :D

Die van Wicked zijn heel mooi. Had wel meer als uitgangspositie dan ik heb.

 

Op deze site kan je de projectie en diameter per cc zien van hydrogel high profile.

Die van wicked zijn dus breder (13.3) en maar iets meer projectie (4.5) dan de 370cc waar ik (zeer waarschijnlijk) voor ga. Die zijn 11.8 en 4.2 dus maar 0.3 minder projectie maar 1.5 cm per borst smaller. Die staan dus in verhouding iets meer naar voren. 

http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/arion_monobloc_hydrogel_hp.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Suus2015:

Ja haha. T is dat ik m al eens gesproken heb. Anders kan hij hetzelfde verhaal vertellen :D

Die van Wicked zijn heel mooi. Had wel meer als uitgangspositie dan ik heb.

 

Op deze site kan je de projectie en diameter per cc zien van hydrogel high profile.

Die van wicked zijn dus breder (13.3) en maar iets meer projectie (4.5) dan de 370cc waar ik (zeer waarschijnlijk) voor ga. Die zijn 11.8 en 4.2 dus maar 0.3 minder projectie maar 1.5 cm per borst smaller. Die staan dus in verhouding iets meer naar voren. 

http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/arion_monobloc_hydrogel_hp.html

 

Oh je hebt dr Nio al eens gesproken? Telefonisch of echt al een consult? Heeft hij je dan al het een en ander verteld?

Ja 480cc klinkt zo veel maar volgens mij moet je dat bij hydrogel niet echt zo zien:mellow: ligt dus ook wel aan je voorsituatie..

Wat heeft je doen besluiten dat je 370cc wilt? Wordt 400cc of meer te veel voor jouw lichaam? Of gewoon een persoonlijke keuze?

Mij lijkt tussen de 350cc en 400cc daartussen in wel mooi. Maar ja even kijken wat Nio aanbeveelt :P ik wil het liefst niet dat het te klein uitvalt.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 22 jan al een consult gehad in de parkkliniek bij hem.

Hij heeft niet superveel verteld over de hydrogels ik had ook niet veel vragen meer. Was al bij dr kappel geweest. Hij vond het ivm mijn fibromyalgie (reuma achtige ziekte) een hele logische keuze om voor hydrogels te gaan.

Ik heb daar pasprotheses gepast maat 325 400 en 500. Achteraf in de auto vroeg ik me af of t qua projectie en breedte wel vergelijkbaar is haha. Ik denk nml dat t eurosilicone pasprotheses waren.

Ik vond toen 325 tot 400 ong mooi.

370cc hydrogel omdat 400 en verder vooral breder worden en niet veel vooruitgaan qua projectie

Pas bij 600cc zit je weer op dezelfde verhouding breedte/projectie maar dat lijkt me veel te veel voor mij.

BB schatte in dat ik ong 75C/D krijg dan. Voor t oog C. Nio zei dat overigens ook. Maar die schijnt niet zo goed te zijn in maten schatten dus vind BB s oordeel daarin leidend haha.

Omdat voor mij OLVG en parkkliniek ong even ver rijden zijn (vanuit Brabant) wil ik ivm de kosten toch graag naar olvg. Vandaar nog een consult en dan kan ik meteen nog wat vragen stellen.

Moet jij ver rijden naar olvg?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Suus2015:

Ik heb 22 jan al een consult gehad in de parkkliniek bij hem.

Hij heeft niet superveel verteld over de hydrogels ik had ook niet veel vragen meer. Was al bij dr kappel geweest. Hij vond het ivm mijn fibromyalgie (reuma achtige ziekte) een hele logische keuze om voor hydrogels te gaan.

Ik heb daar pasprotheses gepast maat 325 400 en 500. Achteraf in de auto vroeg ik me af of t qua projectie en breedte wel vergelijkbaar is haha. Ik denk nml dat t eurosilicone pasprotheses waren.

Ik vond toen 325 tot 400 ong mooi.

370cc hydrogel omdat 400 en verder vooral breder worden en niet veel vooruitgaan qua projectie

Pas bij 600cc zit je weer op dezelfde verhouding breedte/projectie maar dat lijkt me veel te veel voor mij.

BB schatte in dat ik ong 75C/D krijg dan. Voor t oog C. Nio zei dat overigens ook. Maar die schijnt niet zo goed te zijn in maten schatten dus vind BB s oordeel daarin leidend haha.

Omdat voor mij OLVG en parkkliniek ong even ver rijden zijn (vanuit Brabant) wil ik ivm de kosten toch graag naar olvg. Vandaar nog een consult en dan kan ik meteen nog wat vragen stellen.

Moet jij ver rijden naar olvg?

 

 

O ja natuurlijk in de parkkliniek. Ik zag dat de prijzen daar wel hoger lagen ja. Omdat ze daar natuurlijk ook hydrogel gebruiken. 

Ja het is sowieso een veiligere keuze de hydrogel.. vooral in jouw geval dan ook. Gezondheid boven alles dan:)

En 75C/D is wel een hele mooie maat..het moet ook weer niet te overdreven worden. Voordeel van hydrogel is ook dat ze natuurlijker ogen ook door de druppelvorm, ik vind dat wel mooi ipv te ronde ballen op je decolleté :P soms too much. Gelukkig heeft BB er veel verstand van en heeft zij je een beetje ingelicht haha voordat nio veel te veel aanbeveelt.Of nou nee je bent er natuurlijk zelf bij haha. Maar ja zat ook al te denken dus je krijgt gewoon de standaard siliconen als pas prothese, dat wijkt nog al af toch van de hydrogel. Maar heeft hij ook niet bevestigd aan jou dat ze kleiner kunnen uitpakken? 

Oh je komt vanuit Brabant. Ik kom vanuit Den Haag. 36min rijden zonder file) 

Trouwens heb je al ideeën over wanneer je de operatie zou willen? Als het tweede weken later zou kunnen zou je het dan doen of houd je je aan een vakantie of vrije dagen van je werk? Ik hoop zelf dat het wel binnen twee weken zou kunnen haha. Ben zo enthousiast en kan niet wachten eigenlijk :)))  ben benieuwd naar onze consulten dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dat is een stuk dichterbij. Ik rijd er 1.5 u over :blink:

Zover ik weet hebben ze geen druppelvorm maar doordat ze wat platter zijn en (ik meen) een iets softere rand vallen ze sowieso minder op. Maar goed, ze rimpelen wel meer.

Ik kwam sowiesl al uit op dual plane. Maar anders had ik dat denk ik ook gedaan ivm de rimpels.

Het zou bij mij pas gaan om de derde week van juni -_-. Eerst nog verbouwen en verhuizen dan op vakantie en direct na de vakantie ben ik er klaar voor :) dan kan mn moeder in t begin helpen met mn dochter en mn man s avonds en in de weekenden natuurlijk ook.

Heb je al hulp enzo kunnen regelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Suus2015:

Ah dat is een stuk dichterbij. Ik rijd er 1.5 u over :blink:

Zover ik weet hebben ze geen druppelvorm maar doordat ze wat platter zijn en (ik meen) een iets softere rand vallen ze sowieso minder op. Maar goed, ze rimpelen wel meer.

Ik kwam sowiesl al uit op dual plane. Maar anders had ik dat denk ik ook gedaan ivm de rimpels.

Het zou bij mij pas gaan om de derde week van juni -_-. Eerst nog verbouwen en verhuizen dan op vakantie en direct na de vakantie ben ik er klaar voor :) dan kan mn moeder in t begin helpen met mn dochter en mn man s avonds en in de weekenden natuurlijk ook.

Heb je al hulp enzo kunnen regelen?

Ja wel dichtbij. Maar dan zul je altijd net zien dat je een tijd krijgt in de spitsuren <_<

Mijn moeder heeft ook hydrogel.  Op het allereerste begin siliconen maar daarna gewisseld hydrogel. Zij heeft ze al 18 jaar de hydrogel (zijn wel wat naar beneden gezakt dus wat je zei geen bolling meer echt..alleen als ze een beha draagt komt alles we mooi dicht bij elkaar^_^ maar ze zien er echt nog wel goed uit. En zij heeft 300cc.. Wat bij haar oogt als een C. Dus ik heb haar een beetje als voorbeeld haha.

Oh nou als je juni zegt denk ik oh dat is volgend jaar pas.. Maar het is natuurlijk al februari 2016 haha, dus voor je het weet is het al juni. Leuk dus je gaat vóór je vakantie ipv er na? En waar ga je heen?

Gelukkig ja, mijn moeder gaat mij helpen. Ik heb geen kinderen ben nog best jong en woon nog thuis  haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Roompie:

Ja wel dichtbij. Maar dan zul je altijd net zien dat je een tijd krijgt in de spitsuren <_<

Mijn moeder heeft ook hydrogel.  Op het allereerste begin siliconen maar daarna gewisseld hydrogel. Zij heeft ze al 18 jaar de hydrogel (zijn wel wat naar beneden gezakt dus wat je zei geen bolling meer echt..alleen als ze een beha draagt komt alles we mooi dicht bij elkaar^_^ maar ze zien er echt nog wel goed uit. En zij heeft 300cc.. Wat bij haar oogt als een C. Dus ik heb haar een beetje als voorbeeld haha.

Oh nou als je juni zegt denk ik oh dat is volgend jaar pas.. Maar het is natuurlijk al februari 2016 haha, dus voor je het weet is het al juni. Leuk dus je gaat het na je vakantie doen? En waar ga je heen?

Gelukkig ja, mijn moeder gaat mij helpen. Ik heb geen kinderen ben nog best jong en woon nog thuis  haha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat een goed voorbeeld dat je moeder ze heeft! Heeft ze voor de spier of erachter (zal toen nog geen dual plane geweest zijn?)

We gaan ervoor op vakantie. Ik wil meteen de week erna graag geopereerd worden. In de parkkliniek gaf hij toen aan dat hij die dinsdag nog kon. Dus duimen dat hij die donderdag in t zhuis werkt en nog afspraken kan inplannen. T is nog ver weg dus hoop t haha

Ideaal dat je t nu al doet dan toch? Ik heb een dochter. En ik denk dat zij de grootste uitdaging in mn herstel zal worden. Hoewel ze al heel veel zelf kan.

Maar goed straks wonen we in het nieuwe huis en heeft ze een groot bed. Nu nog een ledikantje. Dat zou niet werken met erin en eruit halen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Suus2015:

Ah wat een goed voorbeeld dat je moeder ze heeft! Heeft ze voor de spier of erachter (zal toen nog geen dual plane geweest zijn?)

We gaan ervoor op vakantie. Ik wil meteen de week erna graag geopereerd worden. In de parkkliniek gaf hij toen aan dat hij die dinsdag nog kon. Dus duimen dat hij die donderdag in t zhuis werkt en nog afspraken kan inplannen. T is nog ver weg dus hoop t haha

Ideaal dat je t nu al doet dan toch? Ik heb een dochter. En ik denk dat zij de grootste uitdaging in mn herstel zal worden. Hoewel ze al heel veel zelf kan.

Maar goed straks wonen we in het nieuwe huis en heeft ze een groot bed. Nu nog een ledikantje. Dat zou niet werken met erin en eruit halen..

Ja klopt denk dat dat er toen nog niet echt was de dual plane. Ze heeft achter de spier. Maar zij is ook best smal en weinig vetweefsel bij de borst dus dan doen ze het meestal achter de spier he.

Ja het lijkt me wel moeilijk met een kindje maar gelukkig ben je niet alleen en heb je je man en moeder:)) hoe oud is je dochtertje dan? 

Kijk dit vind ik ook een mooi voorbeeld, maar ja zijn siliconen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net na de tweede viel het mee, maar is na verloop van tijd wel weer erger geworden (recente foto's heb ik niet, weet niet of ik straks voor en na van nio krijg). Hopelijk dat nio zijn trucje werkt en hij dit keer blijft hangen. Ben iig heel blij met 600 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik ben er over aan het denken om monobloc te nemen. Twee jaar geleden explantatie  gehad de siliconen ivm gezondheidsklachten, wrs Asia syndroom door de siliconen. Ben nu aardig opgeknapt op een auto immuunziekte na die ik jaren ervoor al had opgebouwd. Ik wil het nog 1 x proberen omdat ik na de borstlift en explantatie toch niet meer zo veel heb. 

Maar ik zou graag wat reacties willen over de monobloc en evt foto's van het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.