Ga naar inhoud

Monobloc hydrogel iemand ervaring mee?


Laurasophia

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vorig jaar zomer heb ik mij al voorgesteld en toen wou ik zo snel mogelijk een borstvergroting bij dr. De Meyere omdat hij ze voor de spier plaats. Ik had ook al een afspraak maar die heb ik afgezegd omdat ik opeens begon te twijfelen over siliconen. Ik lees toch veel verhalen van vrouwen die klachten krijgen en er heel ziek van worden doordat er siliconen in de lymfeklieren terecht komen.. Ik ben al heel gevoelig dus ik ben dan zo iemand die daar ook last van krijgt. Nu een paar maanden verder en weer richting zomer kan ik het toch niet los laten en heb gelezen dat de monobloc hydrogel geen klachten geeft.. Alleen vind ik op dit forum weinig informatie en er zijn niet echt veel vrouwen die ze laten plaatsen.. Mijn vraag is dus waarom ze dan toch zo weinig geplaatst worden?! Zijn er ook nadelen aan? Ik weet dat ze sneller kunnen lekken en dat je borst dan kan opzwellen maar dan weet je wel dat ze lek zijn! Iemand die mij kan helpen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad toch wel meer info kunnen vinden op dit forum! Alleen vraag ik me af waarom ze toch weinig geplaatst worden terwijl ze volgens mij veel voordelen hebben. Er zijn ook maar weinig pc's die ze plaatsen! Accz plaatst ze wel, maar ik wil ze graag voor de spier en hun doen dat niet snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad toch wel meer info kunnen vinden op dit forum! Alleen vraag ik me af waarom ze toch weinig geplaatst worden terwijl ze volgens mij veel voordelen hebben. Er zijn ook maar weinig pc's die ze plaatsen! Accz plaatst ze wel, maar ik wil ze graag voor de spier en hun doen dat niet snel.

Dit is echt onzin dat ze niet snel voor de spier plaatsen. Kijk maar eens goed op het forum. M'n d'r Kruppa plaatst ze vaak voor de spier. In de kliniek waren ook meiden zonder hier profiel te hebben en allemaal voor de spier.

Als jij dat aangeeft te willen doen ze dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ze volgende week bij Dr Plovier!

Sinds ik de keuze heb gemaakt, een hele last van me afgevallen!!!!

Ze zien en voelen hetzelfde als silleconen! Ik heb ze vastgehad!

Plus het kapselen is minder, en uiteindelijk voelen ze nog zachter aan, dus ik wist niet meer waardoor ik moest twijfelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii allemaal !

Ik heb 20 februarie eerste consult bij dr Kappel! Na heel veel gelezen te hebben ga ik liever voor 'safe' en kies de hydrogel... Ben erg benieuwd. Heb wel twee kleine kindjes en ben alleenstaand maar mijn moeder en lieve vriendinnen staan voor me klaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIi Ik heb Monobloc implantaten en ben zo tevreden! Ik ben geopereerd op 25 november, is nog niet zo lang geleden maar mijn borsten hebben nu al een mooie 'hang' vorm , perfect en ze zijn echt mega mega zacht! zo natuurlijk :-)

love it! xxx ik heb ook foto's, die kan je altijd bekijken alsj wil ;-)

ik ben geopereerd door dr verdonck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ik heb ook erg veel gelezen en ben nu echt gerust op de keuze van hydrogel. Alleen nu het wachten nog... :9: ik hoop dat het op de spier geplaatst kan worden, weten jullie dat? Ik heb kleine B en drie borstvoedingen gedaan, toen had ik bijna D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik las toevallig vandaag dit in een topic over monobloc (Monobloc Silicone SoftOne):

Deze implantaten zijn al sinds 2001 verboden en niet zonder reden. het gaat om de monobloc protheses. Vandaar dat die daar ook goedkoop worden aangeboden (goedkoper dan andere prothesen) en ze hebben zogenaamd altijd een aanbieding van 2.395 euro op een borstvergroting met die implantaten. Dat is geen aanbieding, dat is gewoon de vaste prijs die ze al jaren doorvoeren. Je kunt het rapport over deze implantaten vinden inclusief rechterlijke uitspraken hierover. Dus ik voel me er zeker niet prettig mee.

Ik heb geen idee of de monobloc hydrogel dus wel zijn toegestaan in Nederland? Ik denk het wel hoor en weet er verder ook niets over. Maar als je even googled op Monobloc verboden in Nederland kom je wel wat informatie tegen. Het zijn vast prima siliconen de monobloc hydrogel maar dacht ik post het wel even wat ik heb gelezen.

succes!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben nog even gaan googlen, ik lees inderdaad dat de Hydrogel juist wel heel veilig zijn! Sorry voor mijn berichtje dus hierboven. Zoals ik al schreef ik wist het niet zeker maar wilde toch even delen wat ik tegenkwam maar zoals er ook staat gaat dat over de Monobloc Siliconen en dus niet de Hydrogel :).

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIi Ik heb Monobloc implantaten en ben zo tevreden! Ik ben geopereerd op 25 november, is nog niet zo lang geleden maar mijn borsten hebben nu al een mooie 'hang' vorm , perfect en ze zijn echt mega mega zacht! zo natuurlijk :-)

love it! xxx ik heb ook foto's, die kan je altijd bekijken alsj wil ;-)

ik ben geopereerd door dr verdonck!

Hoi Peertje! Heb even je fotos bekeken, perfect !!! Je hebt echt de juiste aantal cc gekozen, blij voor je ! Heb je ook wel hydrogel of soft sillicone vullling dat weet ik niet meer..

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peertje! Heb even je fotos bekeken, perfect !!! Je hebt echt de juiste aantal cc gekozen, blij voor je ! Heb je ook wel hydrogel of soft sillicone vullling dat weet ik niet meer..

Groetjes !

Ik heb gewoon soft sillicone ;-) en ze voelen super zacht aan, alsof ze van mezelf zijn. Ik ben er super tevreden mee.

Ze zeggen hierboven dat ze verboden zijn, maar als ze zo gevaarlijk zouden zijn... waarom bieden ze ze dan aan?

Op koppen XL of telefacts toonde ze juist hoe veilig en sterk deze monobloc implantaten wel niet zijn!

Ik ken iemand die hydrogel had en ze zijn gewoon volledig leeggelopen in haar lichaam, ook niet alles als je het mij vraagt :P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Peertje,

wou nog ff reageren, als de hydrogel prothesen leeg zouden lopen door een scheur dan wordt het opgenomen in het lichaam en is niet schadelijk voor de gezondheid. Als er een kleine lek in zit of op een andere manier gaat lekken, plas je het gewoon weer uit. De silliconen vullingen als die lekken of scheuren heb je de siliconen in je kapsel zitten, en risico is erg groot dat het dan in de rest van je lijf gaat zitten, als eerste je lymfeklieren. Bij een lek heb je het niet door maar heb je wel de moleculen van silliconen in je lijf. Als je lichaam daar niet tegen kan word je langszaam ziek. Ik heb ook beelden gezien van de nieuwste natrelle 410 die is gaan lekken, de drap zat door de hele borst. bleeeeh.

Peertje, dit klinkt eng dat begrijp ik maar het is niet bij iedereen zo, de meesten merken nooiit wat en hebben alleen veel plezier met hun boobies. Ik maak liever de keuze om iets in mijn lijf te krijgen waar mijn lichaam tegen kan, waar ik gerust bij ben. En dat is voor iedereen zo natuurlijk, je moet ook gerust en blij zijn met je keuze!

Bye bye

Dus no hard feelings zeg maar,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Peertje,

wou nog ff reageren, als de hydrogel prothesen leeg zouden lopen door een scheur dan wordt het opgenomen in het lichaam en is niet schadelijk voor de gezondheid. Als er een kleine lek in zit of op een andere manier gaat lekken, plas je het gewoon weer uit. De silliconen vullingen als die lekken of scheuren heb je de siliconen in je kapsel zitten, en risico is erg groot dat het dan in de rest van je lijf gaat zitten, als eerste je lymfeklieren. Bij een lek heb je het niet door maar heb je wel de moleculen van silliconen in je lijf. Als je lichaam daar niet tegen kan word je langszaam ziek. Ik heb ook beelden gezien van de nieuwste natrelle 410 die is gaan lekken, de drap zat door de hele borst. bleeeeh.

Peertje, dit klinkt eng dat begrijp ik maar het is niet bij iedereen zo, de meesten merken nooiit wat en hebben alleen veel plezier met hun boobies. Ik maak liever de keuze om iets in mijn lijf te krijgen waar mijn lichaam tegen kan, waar ik gerust bij ben. En dat is voor iedereen zo natuurlijk, je moet ook gerust en blij zijn met je keuze!

Bye bye

Dus no hard feelings zeg maar,

De meeste protheses die we nu hebben zijn van cohesive gel.

Deze zijn niet vloeibaar zoals dit voorheen wel was met silicone protheses. Er kan natuurlijk wel een scheurtje ofzo in komen, maar als dit zou gebeuren is het niet zo dat ze leeg lopen en je dus zo'n drap krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Better safe than sorry.

Daarom heb ik voor een A merk gekozen: mentor.

Grootste merk wereldwijd. FDA keurmerk. Ook grootste in USA. Daar zijn de regels heeeel streng. Levenslange garantie op de prothese als enige (of natrelle heeft dit ook dat weet ik niet?)

Iig de monobloc en alle anderen bieden geen levenslange garantie.

Dus stel mijn prothese heeft over 30 jaar een scheur, dan draait mentor daar voor op.

Btw als er iets mis zou zijn met de mentor protheses, dan zou dit letterlijk een wereldramp zijn gezien dit de meest geplaatste prothese is.

Ps: wat esmiralda zegt over de cohesive is ook waar.

Er is veel op de markt en het is moeilijk een keuze te maken. Ik heb me 2 jaar ingelezen voordat ik deze keuze heb gemaakt.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier monobloc hydrogel boobs in the house... erg blij met de keus! Ze zien er heel natuurlijk uit en zijn super zacht! Het zijn ronde en dual plane geplaatst..

Als je foto's wilt zien mag je me toe voegen...

succes met je zoektocht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.