Jump to content

wie kreeg een antibiotica kuur mee?

Recommended Posts

ik kreeg ook tijdens de operatie antibiotica via infuus..ook geholpen door schiettecatte net zoals beaudjara...
maar niks mee na huis gekregen alleen tramadol...

Guest cindytje1985

Ik kreeg antibiotica, paracetamol, ibuprofen, oxynorm en valium.. XD

Zo he dat is nog eens een rits... haha

Ik heb antibiotica voor de operatie gehad via het infuus en na mijn operatie had ik paracetamol, diclofenac en voor zo nodig valium (diazepam),

Geopereerd door dr de Blecourt (opereert bij Bergman en vlietlandziekenhuis ) en ik kreeg net voor de operatie een tromboseprik en paracetamol. Vervolgens een spuit met antibiotica en na de operatie een week antibiotica + paracetamol (laatste mocht ik zelf bepalen hoeveel/hoelang). Na 6 dagen kreeg ik een pijnlijke plek in m'n borst, en moest toen 6 dagen 3X daags paracetamol en 3x daags 1 nurofen slikken.

Ik had (denken ze) een aderontsteking. Dat is na de pijnstilling en rust wel weggetrokken (zat een harde bobbel/streng). Heb zelf nu na 8 weken aan de zijkant van m'n rechtse borst nog een gevoelige plek, vermoed klieren want voel een soort van verdikking. Ff aankijken dus wat dat betreft. M'n pc zei idd dat pijntjes er idd bijhoren.

Ik had door een communicatie stoornis geen antibiotica mee gekregen, maar had deze wel voor een week moeten slikken eigenlijk. Na 8 dagen kreeg ik koorts en toen heb ik alsnog antibiotica gekregen. De eerste operatie in 2011 heb ik dat niet gekregen en heb toen ook nergens last van gehad.

Een tromboseprik voor de operatie lijkt me trouwens niet erg waarschijnlijk, aangezien een tromboseprik een bloedverdunner is en bloedverdunners je voor de operatie absoluut niet mag gebruiken in verband met de kans op bloedingen!

Guest cindytje1985

Ja schimmelinfectie hier, niet gek, slik sinds mei 2013 al antibiotica :$

Maar neem geen voorbeeld aan mij; verhaal apart ;)

Je maakt me nieuwsgierig haha

Misschien helpt het om probiotica te nemen. Schimmelinfectie ontstaat doordat antibiotica alle bacteriën dood maakt, ook de goede. Met probiotica vul je de goede bacteriën aan. Verder een zalfje miconazol halen bij de apotheek om de verschijnselen te bestrijden ;)

Hi Cindy,

Sinds mei ontstekingen in mijn linkerborst. Af en aan aan de antibiotica, uiteindelijk bij Drs Nio in oktober een antibioticakuur gekregen van 12 weken en eind januari een wissel door hem. Naar huis gegaan met nog 6 weken antibiotica vanwege de gescheurde prothese en een gunstig effect met betrekking tot kapselvorming.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.