Ga naar inhoud

Huid onder litteken trekt!!


sylromans

Aanbevolen berichten

Hallo dames :),

13 januari heb ik een borst vergroting gehad in Kliniek Amstelveen,ze zijn echt prachtig geworden! al vond ik zelf dat ze ietsjes groter mochten zijn,alleen wilde de arts dat niet doen omdat ik zelf heel smal ben van boven en ze anders langs me eigen lichaam zouden gaan staan en dat was niet natuurlijk.

Nu heb ik heel erg last van een stukje huid onder m'n litteken als je zeg maar je armen in de lucht doet zie je de huid onder je litteken een beetje trekken,dat heb ik aan een borst in het midden een plooitje,

je ziet het niet, alleen als ik me armen in de lucht doe trekt dat dus de hele tijd ook als ik ontspannen op de bank zit en als ik ga voelen daar onder die borstplooi voel ik nog steeds zo'n naatje trekken het is moeilijk uit te leggen,maar nu vroeg ik me af of meerdere mensen daar last van hebben of dat ik beter even de kliniek kan bellen? me litteken zelf ziet er super mooi uit en daar heb ik ook geen last van.

Moet de huid misschien daar nog een beetje oprekken? het doet niet echt pijn maar het is echt een naar trekkend gevoel de hele dag.

Groetjes Syl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Syl,

Ik weet niet of het dezelde plek is maar ik heb een trekkend gevoel onder de littekens van ong 10cm breed. Dat voel ik vooral wnnr mijn vriend mij in de middel vastpakt (wel een vervelend gevoel) Waar ik ook een trekkend gevoel heb is tussen mijn borsten. De huid wordt dan als het ware omhoog getrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** You'r welcome :)

Ik heb t met mijn armlift gehad over de bovenkant van mijn arm in de elleboogholte, net of er 2 harde strengen liepen, heel irritant gevoel. M'n pc zei ook dat t vanzelf weg ging, en ik geloofde dat eerst niet, maar t is toch goed gekomen na een paar weken haha, geduld dus..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.