Jump to content

Boob82 : 14 februari 2014 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Hoi

Ik krijg over 2 weken mijn bv.

Heb nu 90B en heb 445 cc afgesproken.

Nu ben ik toch bang dat dit te weinig is is om op een goede D uit te komen vanwege mijn omvang.

Wat denken jullie?

Ik kan volgende week pas terecht voor nog een laatste pasconsult.

Graag hoor ik wat jullie denken :)

Krijg trouwens medium profiel en dual.

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Ik zie dat je inderdaad geen eigen topic met datum heb, maar dit is volgens mij ook het eerste topic dat je zelf heb gemaakt toch?

Ik zal je titel wel even aanpassen, want ik zie in je profiel staan waar en door wie je geopereerd zal worden.

Misschien leuk om in dit topic nog wat meer info te zetten over jezelf en je aankomende operatie?

Succes met aftellen!

Bedankt!!

Ja ik wist nog niet helemaal hoe het allemaal werkte.

Ik ben 31 jaar en heb 2 zoontjes van 10 en 4 jaar.

12 jaar geleden heb ik een borstverkleining gehad. Had cup G ala hanglappen zeg maar.

Daar ben ik jaren erg tevreden mee geweest. Had toen een volle C.

naar na mijn 2e zwangerschap ben ik in 2 mnd tijd ruim 20 kilo afgevallen.

Waardoor ik nu zo'n 3 jaar rond loop met een lege B.

Over 3 dagen is het dan eindelijk zo ver dat ik me niet meer hoef te schamen voor mn zakjes.

Ik zal van het weekend foto's plaatsen met voor en na foto's!

Dr. Als het 'anatomisch'past krijg ik 600 cc, ronde, high profile.

Ben echt alles aan het lezen en bekijken op het forum maar ben er wel achter dat je gewoon niet kan vergelijken.

Bij de 1 is 300 cc mega groot en bij nb ander weer redelijk klein.

Maar blijf toch kijken en vergelijken! Haha

Oh dat geeft toch niet.

Je leert ook steeds meer hoe het forum werkt ;)

Ja die maten blijven altijd lastig inderdaad. Het is toch vaak net even wat anders bij andere.

Ja ik ben ook niet zenuwachtig voor de operatie of de pijn.

Ben alleen maar bang dat ze te klein of te groot worden haha ik vond dat passen maar lastig inschatten hoor!

Ja ik heb duidelijk mijn eigen vorm er nog in zitten ik dacht eerst ook dat ze rond zouden worden maar krijg gewoon me eigen punt tieten terug hahha .

jij morgen aan de beurt ?? Niet te druk maken ze zijn heel lief daar voor je !!

heel veel succes morgen

groetjes

Ja ik heb duidelijk mijn eigen vorm er nog in zitten ik dacht eerst ook dat ze rond zouden worden maar krijg gewoon me eigen punt tieten terug hahha .

jij morgen aan de beurt ?? Niet te druk maken ze zijn heel lief daar voor je !!

heel veel succes morgen

groetjes

Gekukkig! Ben op zich wel blij met mn model zeg maar haha

Van onder boller. Hoop dat het zo blijft ipv helemaal rond.

Ik ben gewoon zo benieuwd pff.

Dank je wel !!

Wauw Boob, wat geweldig dat t zo goed gaat met je. Valt de pijn bij jou mee? Ik vind t namelijk echt wel een beetje tegenvallen hoor... Ik loop erbij als een oud wijf hahaha.

Xx

Nouuu ik loop ook krom en stijf hoor!

En vooral met opstaan dan lijkt het alsof er 100 kilo beton naar beneden zakt.pff

Voel me ook erg gezwollen.

Durf mn armen ook niet goed te bewegen heb jij dat ook?

Ja, dat is echt zo, hè...dat gevoel. Als je ook even gelegen of gezeten hebt, en dan moet gaan lopen, is dat heel raar. Alsof t nog echt niet van jezelf is..

Ja, opgezwollen heb ik ook hoor. Wordt wel minder omdat ik echt de hele tijd groene thee drink. En ik mocht de eerste twee dagen ook niets doen, niets pakken, om kans op nabloeding tegen te gaan. Moet zeggen dat ik mij gisteren echt hulpeloos voelde, maar vndg gaat al iets beter. Maar ik ga niets overhaast doen. Ik voel wel mijn borsten zo via m'n armen, dat is een nieuw gevoel...lekker...hihi xx

Jaaa ben ook zo hulpeloos! Alles vragen. Niks kan ikb zelf haha

Durf ook niet. Voelt alsof ze er dan uitvallen.

Moet ook echt nog niet eraan denken om die bh uit te moeten doen.

Vraag me alleen af of de gaasjes vandaag al verschoond moeten worden?

Weet jij dat?

Ik loop er ook bij als brede harry hihi armen helemaal wijd door die brede . Heb Veel vocht in de zijkanten.

Hej meis je heb je borsten :-) toch 560cc geworden ? Doe zou ik eerst ook krijgen naar paste niet :-( nu lkkr aan het herstellen ..vervelend hej dat je niks mag doen en dat je alles moet vragen.

die gaasje moet je gewoon na elke douche beurt verschonen gewoon elke dag dus :-) totdat er geen vuil meer aan zit .

Gr sanneke

Hej meis je heb je borsten :-) toch 560cc geworden ? Doe zou ik eerst ook krijgen naar paste niet :-( nu lkkr aan het herstellen ..vervelend hej dat je niks mag doen en dat je alles moet vragen.

die gaasje moet je gewoon na elke douche beurt verschonen gewoon elke dag dus :-) totdat er geen vuil meer aan zit .

Gr sanneke

Jaaa eindelijk heb ik ze! Blij! Blij!

Ja bij mij paste ook de 600 niet.

Maar vind ze groot zat! Of worden ze nog veel kleiner zonder dat vocht en zwelling?

Ben hoe dan ook helemaal happy.

Ok dus ook vandaag nieuw gaasje?

Ga morgen pas douchen namelijk. .

Lekker vies haha

Hey stinkerd, hahaha, ik ga ook pas morgen douchen... Dat wordt spannend.

Ik laat je wel weten hoe t gegaan was...maar ik heb geen gaasje gekregen. Ik heb een waterdichte pleister over m'n litteken... Meer niet...

Nou popeye gaat weer ff liggen, hahaha

Owkee dus 600paste niet misschien maar goed als je deze al groot genoeg vind !!

ik vind ze wel kleiner worden na de zwelling maar denk ook omdat je ze elke dag ziet dat je er aan gaat wennen.

haha morgen douchen je heb gelijk tis best een opgave om te douchen na je vergroting !Maar ik zou wel een nieuw gaasje erop doen vandaag.

Groetjes en genietse van je boobs xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.