Jump to content

proudmommy89 : 22 januari 2014 : Dr. Schietecatte : aesthetic beauty clinics

Recommended Posts

hallo allemaal:)

ik zal mij even voorstellen.

ik ben maroeschka ben 25 jaar oud moeder van 2 kinderen.een dochter van bijna 5 en een zoontje van 2.
ik heb 22 januari mijn borstvergroting gehad bij aesthetic beauty clinics veldhoven.chirurg was D.schiettecatte en ben erg tevreden over zowel kliniek als chirurg.
opzicht ging het herstel redelijk goed.helaas kreeg ik afgelopen zondag ineens een klaplong aan rechts.
dus daar heb ik wel flink van gebaald en nu gaat t nog niet heel veel beter.
ook heb ik sinds gister wel wat meer last van de wonden.trekkend en stekend heel soms jeukerig gevoel.ook hier maak ik me wat zorgen over...
voor de rest ben ik wel nog steeds superblij met het resultaat.en ook het consult en verloop verder is mij prima bevallen.
ik moet volgende week donderdag terug voor de knoopjes van de hechtingen weg te knippen.
bij mij is er een ronde mentor IIingegaan van 425cc
iemand vragen dan hoor ik het graag:)
en voor alle dames die nog twijfelen.ik zou het zeker doen.
groetjes maroeschka

Guest cindytje1985

Welkom op het forum.. Ik heb je titel ff aangepast en je topic verplaatst naar de operatie verslagen, zodat je er helemaal bij hoort ;)

Gefeliciteerd met je boobs!! Dat trekkerige en jeukende gevoel hoort er helemaal bij, heel veel meiden zullen dat herkennen!!

Hoe krijg je nou ineens een klaplong? In ieder geval een heel goed herstel gewenst en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust... Er zijn genoeg meien hier die je verder kunnen helpen!!!

oke heel erg bedankt:).
schrok hier van dacht meteen ontsteking...maar dat t soms jeukt was wel een opluchting...ja t kan soms nogal gemeen pijn doen en dan ook nog die bh erover..
maar gelukkig er meer mensen last van hebben.wel raar dit pas na een week is dan..
ja en die klaplong is gewoon pech hebben denk ik.
dankje wel.en leuk om op dit forum mee te kunnen lezen etc:)
groetjes maroeschka

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!!!

Jeetje meid! een klaplong is wel even schrikken. Wat je verder omschrijft is inderdaad heel normaal.

Fijn herstel gewenst en doe rustig aan meid!

Hoi, gefeliciteerd met je boobs en beterschap met je klaplong! Hopelijk voel je je snel beter!!!

Ik heb wel een aantal vraagjes... Ik zit er aan te denken om toch via Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven geopereerd te worden. Hoeveel ben jij nu in totaal kwijt aan je operatie, alles inclusief? En waar ben jij precies geopereerd door Dr Schietecatte, een kliniek in de buurt van Veldhoven of?

Alvast bedankt!!

heey hallo dames,

even een update over hoe het nu gaat.
dag 9 er bijna opzitten,en gelukkig weer een enorm verschil met de pijn van de hechtingen tegenover gisteren..
heb er toch echt wel 4 dagen heftig last van gehad.maar gelukkig zie ik er wel vooruitgang in.vanmorgen ook op advies van vele toch even de kliniek gebeld en de vragen die ik had werden beantwoord en klonk toch ook wel logisch:)

zal even voor de dames die in de toekomst hier vragen over krijgen kort opzetten wat de arts zei..
#het was zeer zeker normaal de wonden nog pijn deden ook aangezien de zwelling en vocht.
#waarom het s'avonds toeneemt is omdat het vocht door de dag heen toch lager weer zakt en zo op de hechtingen gaat drukken dus er meer druk ontstaat op de wondjes.
#dat het soms aanvoelde door een pitserig gevoel alsof de hechting los was was ook heel normaal.

#en erg belangrijk wat er gezegd werd was,als er een ontsteking was word je toch wel echt niet lekker en komt meestal koorts bij kijken,

ook de zwelling was vanmorgen heftig afgenomen.denk blijft er uiteindelijk wel nog wat over hihi.
donderdag gaan de pleisters eraf en worden de knoopjes van de hechtingen erafgeknipt iemand ervaring mee of dit pijn doet??
ik houd jullie op de hoogte:)
groetjes maroeschka

dankje esmiralda sorry voor mijn late reactie:)het gaat gelukkig al iets beter..
@mangata
ik was in totaal kwijt 3875 euro heb ronde mentor 2 zit alles in na controles etc.
wel mocht je medicijn op recept krijgen en zouden kosten aan verbonden zijn wel zelf betalen bij de apotheker.

ik ben geopereerd in de reijnaart kliniek die werken samen met veldhoven,en ook volgends mij in herenveen aangezien ik uit limburg kom ben ik na maastricht gegaan.
ik hoop je beetje op weg te hebben geholpen ik voeg je even toe als vriendje...

iedereen bedankt voor de leuke reactie,s trouwens
groetjes maroeschka

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.