Ga naar inhoud

Lipo Lovehandels


beertje0123

Aanbevolen berichten

Hi Meiden,

Ik kreeg van B Cupje een berichtje met de vraag of ik iets wou vertellen over mijn Vaser LipoSelection van mijn ´ex´ lovehandels.

Nou ik heb deze ingreep samen met mijn borsten gedaan...

Moet zeggen dat ik me in het begin niet zo druk maakte, maar de laatste paar dagen was ik toch wel heel erg bang voor de pijn.

Maar goed, ik heb er heel eerlijk bijna geen last van gehad, en ik ben ook super blij met het resultaat!

Het vervelende vond ik de broek, zeker de eerste dagen, het is namelijk heel vervelend met aan en uitkleden.. en in mijn geval lukte dat de eerste week niet alleen, maar dat kwam meer door mijn borsten.

Verder duurt het hersel ook langer dan bijv. je borsten, je huid is natuurlijk helemaal losgemaakt, en dit moet zich weer hechten.

Verder krijg je net al met je borsten steekje.. want ook hier verdwijnt je gevoel tijdelijk.

Ik denk wel dat iedere lokaties weer anders zijn, en wat ze mij vertelde in de kliniek is dat je maar op een plek pijn kan hebben en ik had meer last van mijn borsten dan me heuben.

Ik ben in iedergeval weer aan het sparen voor de volgende, knieen, bovenbenen binnen en misschien buiten... en hoop dat ik dit in het najaar kan doen

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga ook een lipo doen,in het najaar dit jaar,met me wissel tegelijk zeg maar.

ik ben helemala niet bang voor de pijn,heb veel dames in me vriendekring die het hebben laten doen,en allen geen tot weinig pijn ondervonden.

wel idd de speciale kleding,dat bleek het ergste te zijn.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat lees ik nou?? Ga je een wissel doen?? Maar idd valt echt super mee.. maar je bent gewaarschuwd werkt lichtelijk verslavend ; )

En de broek is idd het ergste van alles.

Ik ben echt mega happy met het resultaat!

Kan niet wachten tot de volgende.

Bij wie wil je het laten doen?

Ik ben me namelijk nog aan het orïenteren omdat ik MC wel heel duur vind in de lipo, en ik vond het toch minder eng qua complicaties dan een BV.

liefs Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.