Jump to content

Bijna 3 maand po en nog ongelijk..

Recommended Posts

Komende week is het 3 maanden geleden dat ik mijn bv heb gehad. Over het algemeen ben ik nog tevreden maar mijn rechter borst is iets minder gezakt waardoor die tepel nog wat hoger staat dan de linker. Iemand enig idee of dit nog goed gaat komen na zo'n tijd?

Tja, moeilijk dit.... ze kunnen nog altijd zakken en veranderen hé :) Het magische geduld woord....

Maar een en ander heeft ook te maken met je voorsituatie: als je tepels niet helemaal gelijk stonden, zal dat waarschijnlijk nu ook niet zo zijn...;

Ik blijf ook met een verschil zitten, net als zovelen. Maar met echte borsten is dit nu eenmaal ook zo.

Inderdaad geduld hebben.

Ik heb ook verschil, maar had dit van te voren ook al(heel duidelijk ;) )

Vaak is het verschil er al van te voren, maar viel het niet op.Er is bijna niemand met precies dezelfde borsten. Na een operatie ben je natuurlijk heel erg gefixeerd op je borsten. Ik betrap me er zelf ook op.

Dat zal bij mij ook het geval zijn, heb iets meer weefsel in mijn linkerborst. Pc kiest ervoor om toch hetzelfde volume te plaatsen in beide borsten, omdat ze anders een andere vorm zouden kunnen hebben.

ik ben bijna 3 weken po en die van mij staan ook scheef... heel veel geduld hebben,,, mijn linker is veel lager en zachter en de rechter zit hoger en is nog vrij hard... maar met 3 maanden po weet ik niet hoe dat zit... succes..x

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Bij mij is er ook grote verschil, vind ik dan, het is pas 2 weken voor me. Ik ben heel erg benieuwd of het anders word. Mijn linker borst is iets groter en hangt iets meer. Ik vind het echt niet mooi. Zal nog een paar maanden afwachten.

Ik vind mijn litteken ook lelijk, wat zij jullie ervaringen.

Ps. hoe kan ik meer foto's plaatsen?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.