Hmm.. Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Komende week is het 3 maanden geleden dat ik mijn bv heb gehad. Over het algemeen ben ik nog tevreden maar mijn rechter borst is iets minder gezakt waardoor die tepel nog wat hoger staat dan de linker. Iemand enig idee of dit nog goed gaat komen na zo'n tijd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riri Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Hey!Ik heb hetzelfde probleem, vraag me ook wel af of dit nog zou bijtrekken.Rechts is ook nog enorm strak en voel je de prothese zitten, terwijl mijn andere borst al heel soepel en zacht is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Tja, moeilijk dit.... ze kunnen nog altijd zakken en veranderen hé Het magische geduld woord.... Maar een en ander heeft ook te maken met je voorsituatie: als je tepels niet helemaal gelijk stonden, zal dat waarschijnlijk nu ook niet zo zijn...; Ik blijf ook met een verschil zitten, net als zovelen. Maar met echte borsten is dit nu eenmaal ook zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Inderdaad geduld hebben. Ik heb ook verschil, maar had dit van te voren ook al(heel duidelijk ) Vaak is het verschil er al van te voren, maar viel het niet op.Er is bijna niemand met precies dezelfde borsten. Na een operatie ben je natuurlijk heel erg gefixeerd op je borsten. Ik betrap me er zelf ook op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soetkin Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Dat zal bij mij ook het geval zijn, heb iets meer weefsel in mijn linkerborst. Pc kiest ervoor om toch hetzelfde volume te plaatsen in beide borsten, omdat ze anders een andere vorm zouden kunnen hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarbieBoobsss Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Ik krijg ook hetzelfde geplaatst in beide borsten ondanks dat ik ook wat verschil heb, kans was als ik de ene wst groter deed dat dan juist die naderhand iets groter zal zijn dus schiet ik ook niks mee op haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobilicious Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 ik heb dat ook ik zie ze nog wel veranderen hoor. ik zie eigenlijk geen verschil bij jou op foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
keepitreal1991 Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 ik ben bijna 3 weken po en die van mij staan ook scheef... heel veel geduld hebben,,, mijn linker is veel lager en zachter en de rechter zit hoger en is nog vrij hard... maar met 3 maanden po weet ik niet hoe dat zit... succes..x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hmm.. Posted January 29, 2014 Author Share Posted January 29, 2014 Op de foto's die erop staan was het nog niet zo, ik zal er wel even nieuwe op zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobilicious Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 soms zakt rechts bij mij en links komt later wat mee maar ik zou altijd wel verschil houden hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
485cc Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Hoe zit het ondertussen met het verschil tussen jullie borsten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleopatra7 Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Bij mij is er ook grote verschil, vind ik dan, het is pas 2 weken voor me. Ik ben heel erg benieuwd of het anders word. Mijn linker borst is iets groter en hangt iets meer. Ik vind het echt niet mooi. Zal nog een paar maanden afwachten.Ik vind mijn litteken ook lelijk, wat zij jullie ervaringen. Ps. hoe kan ik meer foto's plaatsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobilicious Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Wacht tot 6 maanden het verschil Trekt heel erg weg maar je blijft wel iets je verschil houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.