Ga naar inhoud

wanneer weer sporten na borstlift? ?


Aanbevolen berichten

*** Na 6 weken

Groetjes van Ingrid. En met de borstoefening gewoon alleen de bar zonder gewicht of 1 kg. en dan langzaam opbouwen. Ook push ups ff op de knieen. Je voelt dan vanzelf weer wanneer t weer goed voelt. Ik heb je niet gevolgd, maar waarom krijg je een her?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ingrid k,

Okee jaa dst dacht k ook al een beetje maar ik kn wel eerder beginnen met fietsen en been trainen? Als k me armen maar niet gebruik.

Ik heb vorig jaar mei een borstlift met prothese gehad voor de spier, en het is nu al weer heel erg gezakt en niet eens een jaar geleden. . De chirurg gaf toe dat het te erg gezakt al is ook omdat ik een dunne uitgerekte huid heb! dat gebeurt bij 1 op de 20 vrouwen.. bij mij dus:-(.

Nu krijg ik 10 maart een hersteloperatie nu krijg k iets grotere protheses en dan duel plane! Ben heel benieuwd hoe het word en hoop dat het mooi blijft! Vind het heel spannend! Jij heb ook lift gehad toch?

Groetjes beertje22

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.