Ga naar inhoud

syl123 : 14 februari 2014 : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee meiden,

Ik ben vrij nieuw hier dus sorry als ik zomaar ergens midden inval excuses!

Ik zit namelijk met een dillema. 14 feb heb ik mijn borstvergroting bij bergman kliniek.

Super spannend maar ik kijk er erg naar uit.

Nu lees ik wel behoorlijk wat verhalen over 375 cc natrelle. En deze krijg ik.

Ik heb nu een cup a.. soms b ivm mijn vrij brede borst. De chirurg zei dat ik een c/volle d zou krijgen. Met375cc natrelle druppel.

Als dit zo is ben ik erg blij. Maar nu lees ik veel dat meiden een cup e f kregen.

En de meiden die dit hebben ik vind het mooi hoor! Maar voor mezelf

Vind ik het te echt te groot. Ik ben 1,72 en 62 kilo. 23 jaar.

Weet iemand hier meer van? Want het schrikt me behoorlijk af!! En mocht het inderdaad zo zijn denken jullie dat ik dan

2 weken van te voren nog kan bellen dan ik kleiner wil? Ik zit er best wel mee namelijk. Een d is prima super zelfs! Maar veel groter hoeft van mij niet.

Alvast heel erg bedankt voor jullienhulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom op het forum!!!

Ik heb van jou post even een topic gemaakt omdat je in een oud topic van 2012 zat.

Gefeliciteerd met je datum meid!!

Het is echt heel verschillend hoe het uitvalt. Het is bij iedereen anders en het heeft met meer dingen te maken dan alleen het cc. Hou er ook rekening mee dat als je een borstvergroting heb gehad ze er kleiner uitzien dan dat je bh label je zegt. Een natuurlijke borst in die maat ziet er groter uit. Dus wil jij dat je borsten er uti zien als een D of wil je de bh maat D? Daarbij komt ook dat je heel erg snel went aan je nieuwe maat. Er zijn genoeg meiden die ze achteraf iets groter hadden gewild.

Je kunt natuurlijk altijd nog even met je pc overleggen als je dat wil en het is een goed idee om dan foto's te laten zien van borsten die jij mooi vind.

Heel veel lees plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Gefeliciteerd met je operatie datum!!

Voor zover ik vaak gelezen heb verschilt de hoeveelheid cc met de uiteindelijke bh maat bij iedereen. Misschien heeft de PC voor deze hoeveelheid cc gekozen omdat je een brede borst hebt. Ik heb zelf een B en krijg ook 375cc waarbij ik op een volle C kleine D moet uitkomen, Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat je gewoon een mooie c/d cup krijgt. Maar bij twijfel is het altijd verstandig om je PC op te bellen en het te bespreken. Die weet immers beter wat bij jou lichaam en wensen past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als eerst welkom op het forum!!!

Hoe heb je je maten met je pc besproken, hebben jullie het alleen over cupmaten gehad of had je toevallig foto's mee genomen naar het consult..

Indien je het alleen over cupmaten hebt gehad is het vrij lastig.. iedereen interpreteert cupmaten anders.. Zoals esmiralda al aangeeft wil je dat ze er uit zien als een D cup of wil je een bh label D.. dat zijn twee verschillende dingen.. De bh label zegt namelijk niet zo heel veel..

Ik draag een cup F, niet schrikken hoor want zo ziet het er helemaal niet uit.. Als ik dat ook tegen mensen zeg die weten van mijn borstvergroting zijn ze verbaasd want ze vinden het er eerder als een D uit zien...

Misschien is het verstandig een extra consult in te plannen waarbij je foto's mee neemt van de borsten die je mooi vindt, zodat de chirurg aan de hand van je foto's het aantal cc's kan bepalen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Het is eigenlijk hierboven allemaal al gezegd maar ik vertel het nog even vanuit mijn eigen situatie omdat die best overeen komt volgens mij....ik heb namelijk Natrelle 385 cc en kom ook van een b tje.

Ja ik draag bh 75 F maar het ziet er echt niet groter uit als een D-tje.

Getest bij mijn schoonzus en wat anderen die mij dus echt niet groter schatten als een D- tje. Ik weeg 63 kg dus ook vrijwel hetzelfde als jij, ben wel wat kleiner maar ik had ze echt niks kleiner willen hebben!

Gisteren zag ik het programma een nieuw begin. Een dame kreeg een borstverkleining omdat ze nu cup F had. Nou die van mij zijn nog niet de helft zo groot!

Een natuurlijke F (of vul maar in....) is echt niet hetzelfde als een neppe borst F.

Dus laat je hierdoor niet afschrikken.

Maar boven alles moet jij je er prettig bij voelen. Als je echt twijfelt zou ik zeker nog een keer gaan passen. Ik twijfelde ook maar ben niet extra gaan passen en heb er spijt van (ook al had ik dan wat maatjes groter willen passen hahaha)

Succes en geniet van de voorpret! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meiden, wauw wat een fijne en lieve reacties allemaal. Dankjewel!

dat stelt me heel erg gerust. Het is niet dat ik persee een d wil.

alleen een cup e/f schrikt al snel zo af. Omdat ik niet ineens gigantische

borsten wil. Maaar aan jullie reacties te lezen gebeurt dat niet toch?!

Als iemand fotos heeft van 375 cc en die wil dat delen met mij dan zou ik dat fijn vinden.

Nogmaals bedankt voor de reacties!- stelt me wel echt gerust.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee meiden dan ook mijn verslagje.

Gisteren was het zover samen met mn zus eindelijk onze bv. In bergman kliniek.

Mn zus moest eerst en toen zei terug kwam lagen we naast elkaar. Ik had mn infuus al in.. wat trouwens best pijn deed. Wel een fijn gevoel dat mn zus haar operatie goed was gegaan maar nu moest ik nog.

Het was erg bijzonder om het samen met mn zus dit te ervaren. Ik moest erg om mn zus lachen omdat ze haast wel stoned leek van de narcose! ( we lagen naast elkaar zij was al geweest ik moest nog) het lachen duurde niet lang want toen was ik aan de beurt! eerst werd er getekend en toen werd ik naar de kamer gebracht 4 man sterk het was bizar hoe snel ik onder narcose was en hoe snel ik me borsten had! Het schijnt dat ik de chirurg allemaal kadootjes heb beloofd omdat het valentijn was zo duf en raar was ik van de narcose. Vervolgens mocht ik terug naar mn kamertje. ik was erg emotieel dat het er allemaal op zat en toen mn moeder kwam werd ik helmaal verdrietig. voor de rest voelde ik me heel erg goed. de pijn viel mee en ik mocht al snel een lekker broodje en wat fruit eten. ik voelde me eigenlijk wat te goed want zodra ik opstond om te plassen ging het mis. ik werd ontzettend misselijk.. en kreeg hier een middeltje voor in mn infuus. uiteindelijk ben ik toch aangekleed en konden we naar huis. de zusters waren trouwens onwijs lief! eenmaal thuis moest ik meteen flink overgeven. en iedere keer toen ik opstond ook erg misselijk. het slapen ging aardig ik denk dat ik maar 3 keer eventjes wakker ben geweest. Vanmorgen al even gedoucht. wel nog erg misselijk de hele dag en veel last van pijn. ook heel moeilijk dat je zo afhankelijk bent.. ook schrok ik wel een beetje toen de sport bh uit ging. ze zijn prachtig. maar zo groot ineens als je sport bh uit gaat. als maat van sport bh kreeg ik een 36 c iemand enige idee welke maat het is? en hadden jullie ook zon last van misselijkheid en over eind komen? de pijn is mewel wat tegen gevallen hoor! hoop dat ik me snel beter voel. nou meiden bedankt voro het lezen en al jullie adviezen! het is 375 cc natrelle geworden en ik ben alle meiden op het forum heel erg dankbaar! !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!!!

Super leuk dat je dit samen met je zus heb gedaan.

Nu kunnen jullie ervaringen direct uitwisselen ;)

Ik zal je titel nog even aanpassen. Door wie ben je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

vraagje:

hee meiden ik ben nu 11 dagen po en gister op controle geweest.

De chirurg vertelde me dat het er goed uit ziet en dat ik inpricipe ALLES weer mag doen.

Ook sporten hij zei alleen ook dat je lichaam zelf wel aangeeft dat die bijvoorbeeld nog niet toe is aan hardlopen of paardrijden. ik vond dit vreemd advies omdat ik overal lees dat je gewoon simpel weg rustig aan moet doen... Toen zei hij: ik ben eerdee bang dat je te weinig doet dan teveel. de klinieken in nederland lopen zijn erg voorzichtig en lopen wat mij betreft achter. In amerkia krijgen ze zelfs oefeningen mee en mogen ze meteen alles alweer doen.. Ook vroeg hij hoe mijn sport bh zat.. ik zei ik ben hem wel een beetje zat hoor.. zei die: je mag vanaf je eigen sportbh kopen of beugel bhs mogen ookalweer.. Erg uitwijkende adviezen dus die chirurg vertelde me dat hij dit tegen al zijn klanten vertelt en dat hij dit advies het beste vind. Toen zei ik en kapselvorming dan? waarop hij zei heeft ernniks mee te maken dat is een bacterie.

natuurlijk erg fijn als ik alles weer mag doen. ik voel al veel beter dus ben ook in staat veel meer te doen maar is dit wel goed? en ik mag gewoon weer een bh aan super chil maar hoe kijken jullie hier tegen aan?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden ik ben nu 11 dagen po en gister op controle geweest.

De chirurg vertelde me dat het er goed uit ziet en dat ik inpricipe ALLES weer mag doen.

Ook sporten hij zei namelijk dat je lichaam zelf wel aangeeft dat je bijvoorbeeld nog niet toe ben aan hardlopen of paardrijden. ik vond dit vreemd advies omdat ik overal lees dat je gewoon simpel weg rustig aan moet doen. en hier 6 weken mee moet wachten.. Toen zei hij: ik ben eerder bang dat je te weinig doet dan teveel. de klinieken in nederland zijn erg voorzichtig en lopen wat mij betreft achter. In amerkia krijgen ze zelfs oefeningen mee en mogen ze meteen alles alweer doen.. Ook vroeg hij hoe mijn sport bh zat.. ik zei ik ben hem wel een beetje zat hoor.. zei die: je mag vanaf vandaag je eigen sportbh kopen of beugel bhs mogen ookalweer.. Erg uitwijkende adviezen met wat je hier leesr dus.de chirurg vertelde me dat hij dit tegen al zijn klanten vertelt en dat hij dit advies het beste vind. Toen zei ik en kapselvorming dan? waarop hij zei heeft ernniks mee te maken dat is een bacterie.

natuurlijk erg fijn als ik alles weer mag doen. ik voel al veel beter dus ben ook in staat veel meer te doen maar is dit wel goed? en ik mag gewoon weer een bh aan super chil maar hoe kijken jullie hier tegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm las dit soort advies inderdaad vaak op een Amerikaans forum..

Ik zou met een beugel bh sowieso wachten en echt inspannende dingen zoals sporten en zware dingen tillen wachten. Je lichaam kan nooit al na 11 dagen helemaal hersteld zijn van een operatie, ik voel me ook goed, maar houd me nog steeds rustig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een wissel gehad 10 dagen geleden en voel me nu weer prima, ik denk dat je het wel merkt als je teveel tilt, sport etc. Luister naar je lichaam en spieren. Na mijn eerste borstvergroting heb ik wel weken last gehad van mijn borstspieren en verkrampte ze als ik teveel deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.