Ga naar inhoud

BUB : 7 december 2013/12 maart 2014 : Dr. Corion : Bergman Clinics


BUB

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben Rebecca, ben 36 jaar en zoals mn pc het beschrijfd "uitgekindert"

heb altijd al enorme hangborsten gehad, vanaf dat ze met 13 jaar gingen groeien, vielen ze door zwaartekracht al naar beneden.

na 3 zwangerschappen, jaren van borstvoeding, wat afgevallen, en helaas weer aangekomen, zat ik met een hangende f en e cup. ja ook nog verschillend.

ben altijd al iemand geweest die graag wilde pronken met mn borsten, maar het leek me zo fijn om eens ook eens zonder ondersteunende bh te kunnen pronken haha.

nou uiteindelijk ben ik 7 december geopereerd door dr Corion van bergman. een heerlijke borstlift.

WOUW was het enige wat ik kon zeggen, wat een prachtige borsten.

nog steeds een volle d cup, prachtige rond en voor het eerst in mn leven kon ik er een potlood onderleggen die meteen weer wegrolde. haha

ik tekende zelfs wimpers op mn tepels omdat ze nu naar voren keken ipv naar beneden.

prachtig, en na het herstellen alleen maar genieten.

toch baalde ik, want hele mooie borsten, maar als ik verder naar mn lichaam keek, paste mn buik er totaal niet meer bij!!

jeetje.... zo kon ik nog niet optimaal genieten van mijn nieuwe body....

dus ik de knoop doorgehakt, het wordt een buikwandcorrectie met (flink) wat liposuctie.

staat gepland op 12 maart.

totaal geen handige datum, want dan zit ik midden in een periode van drukte, ik kan denk ik niet langer dan 2 weken vrij krijgen,

Maar ja daar moet ik het dan mee doen, want ik wil natuurlijk geen dag langer wachten!! oh heerlijk, geen muffintop meer Haha, bikini's kom maar op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Bub, proficiat met je nieuwe borsten!! Leuk je beschrijving. En een bwc voornemen, en al een ok datum super. Ik heb een goede 3 jaar geleden ook een mommy-make over gehad, en zooo blij mee!!! Ik deed borstlift en bwc in één. Je kunt foto's op mn profiel zien. Maar... ik ga ook weer voor een nieuwe operatie, 1 week na jou op 19 maart. Dan gaat hij mijn rug/billen liften, dus een circulaire bwc, het sluit aan op de littekens van de bwc, zodat ik ook geen muffin effect meer aan de zijkanten heb ;-)

Ow huh... ik denk dat je 2 weken herstel toch wel heeeeeel positief bekijkt.... kijk eens op het bwc-forum kan je veel info vinden.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ingrid,

wouw wat leuk zeg dat je je nu de zijkanten strak trekt.

fijn he dat het maar allemaal kan....

jij had een borstlift maar ook met opvulling?

kun je makkelijk zonder bh lopen?

of ben je bang dat ze dan weer zakken??

groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Rebecca,

Ja, idd fijn dat het allemaal kan! Ik heb inderdaad een lift gehad met protheses, ik had haast geen eigen weefsel meer over na ruim 75 kilo te zijn afgevallen. Ik kan heel goed zonder bh lopen, ze blijven dan mooi fier rechtop staan, maar ik doe het wel zo min mogelijk hoor, overdag altijd een bh aan, behalve s'zomers soms onder een strapless topje of jurkje. Ik ben vorige week op consult geweest voor die billift, en hij heeft mijn borsten ook nog eens gecontroleerd, hij zei dat het er allemaal prima uit zag, en niet is gaan hangen nadien (ik heb ook het idee dat ze nog net zo rechtop staan als 3 jaar terug). Superblij mee dus. En voor wat betreft de hersteltijd van de bwc ligt het er ook aan of ze je spieren aan elkaar hechten (reven) doen ze dat bij jou ook? Dan is het herstel intenser. Maar zowiezo zou ik een herstel van minimaal 4 weken aanhouden hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rebecca,

Ik heb het precies andersom gedaan, eerst een bwc en daarna een borstvergroting. Nadat ik eindelijk van die flubberbuik verlost was, (ik was ruim 30 kg afgevallen) leken mijn bosten helemaal niks meer. 2 jaar na de bwc heb ik een borstvergroting gehad en zie ik er weer uit als een vrouw en kan ik met een big smile in de spiegel kijken. Ik ben nog steeds zo blij dat ik het heb laten doen.

Maar die 2 weken zijn echt te weinig hoor, het is een heftige operatie, en je moet echt de tijd nemen om te herstellen. De eerste week heb je echt het gevoel alsof je onder een trein hebt gelegen. Bij mij zijn ook mijn buikspieren opnieuw aan elkaar gehecht en heb ik een liposuctie gehad. Ga je de operatie weer bij Bergman doen?

Wel heel fijn voor je dat je het laat doen, je voelt je zo zekerder na die tijd. Niks meer hoeven verbergen haha gewoon showen die hap.

Succes en sterkte alvast.

Groetjes Jesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Allereerst proficiat met je nieuwe boobies en met je bwc datum..toppie dat je dit kunt laten doen!

Maar ik sluit me aan bij de dames hierboven.. 2 weken is echt veel te kort om te herstellen.. ik heb nl 8 weken geleden een complete mommy make over gehad, alles tegenlijk is wel zwaar maar ik kan heel goed tegen pijn en heb er geen moment spijt van gehad.. maar eigenlijk pas sinds een week of 2 ben ik pas begonnen met langzaam alles opbouwen.. en soms merk ik dat ik nog lang niet de oude ben en nog lang niet onbeperkt alles kan..ik kom mezelf nog heel vaak tegen als ik weer eens teveel gedaan heb.. dus meid, als je langer dan 2 weken kunt krijgen dan zou ik dat echt doen!! Vrijwel alle pc's raden ook aan de eerste 4 weken volledige rust te nemen en raden ten sterkste inspanning af; Wat heeft jouw pc hierover gezegd als ik vragen mag??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

bedankt voor al jullie reacties,

mijn pc heeft 2 weken rust aangegeven, en daarna kijken hoe het aanvoelt.

Ik was met mn borsten ook vrij optimistisch, maar dat heeft inderdaad wel een goede 3 weken geduurt voordat ik pijnloos kon omdraaien in bed. haha

mn buikspieren weet ze nog niet of ze die ook doet, dat ziet ze pas als ik daar op tafel lig. liposuctie krijg ik er wel bij ja!! :101:

wordt het effect mooier als de spieren zijn gedaan?

konden jullie daarna nog rechtop lopen?

ik heb geen lichamelijk zwaar werk, dus dat scheelt, denk inderdaad dat ik langer last heb van de narcose.

nou ja als het echt nodig is, kan ik altijd hier en daar wat ruilen zodat ik langer rust heb.

na de borsten heb ik 2,5 week vrij gehad, daarna ging het eigenlijk ook wel weer.

ik heb echt een enorme buik en ik kan me ook gewoon echt geen voorstelling maken van hoe het er straks uit komt te zien.

hoeveel kilo hebben ze bij jullie weggehaald bij je buik?? met lipo en al??

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Bub,

Bij mij hebben ze nog geen kilo weggehaald, (960 gram geloof ik), en ik ben 77 kilo afgevallen. Het was echt alleen maar huid eigenlijk, zat weinig vet meer aan, dus dat viel echt tegen qua gewicht (er is wel 15 cm. huid tussenuit gesneden). Mijn buikspieren zijn wel gereefd, bekeek hij ook tijdens de operatie, en ze weken ietsjes, dus mooier resultaat met reven, nu zijn mijn buikspieren 1 harde plaat eigenlijk, met tussenin een gat da's de navel ;) Ik heb geen lipo gehad met mijn buik. Wel bij mijn armen en benen (heb ik twee jaar geleden laten liften), ik wil je niet bang maken, maar dat vond ik erg pijnlijk. Maarja, wie mooi wilt zijn hihi. Ik ga 16 maart mijn achterkant laten liften en doe dan ook een lipo van mijn zadeltassen, dus ik schrik er ook niet voor terug, je wilt toch het mooiste resultaat he.

Na een buikwandcorrectie kan eigenlijk niemand gelijk rechtop lopen, dat trekt namelijk te hard, het moet geleidelijk aan wat oprekken ( ze zetten je huid echt wel strak) na een week of 2 begint dat rechter lopen zo'n beetje. Goed dat je toch wat extra tijd achter de hand houd, voor als t na 2 weken nog niet lukt, dat is wel verstandig denk ik. Het kan altijd meevallen maar daar moet je niet vanuit gaan. Ik had trouwens na de operatie veel meer last van borsten als van buik (deed t samen) omdat mijn borsten zo'n pijn deden viel die buik in t niet. Dus voor wat je eraan hebt, het is minder erg haha. Hoe lang blijf je in het ziekenhuis? En waar, bij wie wordt je geopereerd?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.