Ga naar inhoud

75B sport BH na borstvergroting


Lolie

Aanbevolen berichten

hier ben ik 4 dagen PO, vind ze mooi, ze zaten na de operatie erg hoog, zijn nu al een stuk gezakt.

Ik had voorheen bijna geen borstweefsel (75AA) en heb protheses gekregen met 245 cc dual plane anatomisch moderate profile

Ik heb nu een 75B sport BH aan, ik vind ze niet heel groot, vooral niet in kleding. worden ze nog groter of gaan ze nog groter lijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lolie. Volgens mij heb ik al een keer een berichte geplaatst bij jou.

Ik heb namelijk bijna hetzelfde als jij. Ik kom van een lege 75A. Ik heb ook anatomisch moderate profile gekregen echter bij mij 265cc

vóór de spier.

Omdat jij DP heb zal het nog gaan zakken en ook meer naar voren komen. Ik draag ook een sportbh 75B, ik ben nu 3,5 week PO maar omdat er zo een mooie sale was bij Hunkermoller ben ik al gaan shoppen en kwam ik uit op bh maten 75C en 75D (verschilt per model bh).

Ik geef wel toe dat ik ook vind dat ze wel iets groter hadden gemogen achteraf omdat toen de zwelling weg was ik dacht "oke dit blijft erover"maar aan de andere kant. De keuze is reuze in bh's en dat is echt minder bij de grotere maten (lees ik hier ook vaak) en wij kunnen varieren, wil je in een hempje iets minder doe je een gewone bh aan en wil je als je uitgaat meer push up kan je een push up bh aan doen of met een dikkere padding.

Ook kunnen we nog heerlijk op onze buik slapen hmmmmm en gemasseerd worden zonder op ballen te liggen dus zeker ook een hoop voordelen aan;-)

Ook speelt het mee dat hier op het forum veel meiden zitten die echt veel cc hebben.

Enjoy your new boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn omdat ze dual plane geplaatst zijn dat ze nog "groeien", maar dat zal de tijd leren. Het is lastig om altijd maar geduld te hebben met dit soort dingen.

Jullie maat is zeker beter met bh's shoppen. Voor mij zit er nooit wat tussen en moet toch echt naar de luxere merken gaan. Met de sale van de afgelopen tijd kan ik alleen maar toekijken.

Meiden met grote borsten kunnen nog gewoon op hun buik liggen om gemasseerd te worden hoor ;) Ik rol niet om en lig ook niet op ballen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig Esmiralda..mijn vriendin heeft niet eens zo veel cc maar zij kan niet op haar buik liggen, door haar had ik het bijna niet gedaan (gelukig BIJNA want ik ben nu heeeel blij) maar zij heeft vaak last van ribben en kan niet op buik enzo liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.