Ga naar inhoud

Chick1975 : 20 januari 2014 : Dr. Braakenburg : Antonius Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben nu 8 dagen po van een borstvergroting in het ziekenhuis.

Ik ben hier superblij mee want ik worstel al jaren met een trechterborst. Hier heb ik ook al eens een andere operatie voor gehad, maar dit is nooit zo mooi geworden. Nu eindelijk een BV in de hoop op een mooi resultaat. Ik heb ronde protheses. De arts gebruikt ook geen andere protheses ivm. het camoufleren van het naar achtervallen van de borstkas door trechterborst. Wel wilde ik de prothese graag achter de spier en dit was ook de afspraak. Maar tijdens de operatie kwamen ze erachter dat dit niet mogelijk was omdat de ruimte achter de spier doorliep van de linkerkant helemaal naar de rechterkant en dit betekende dat de prothese zou kunnen gaan"zwerven". Dit was een resultaat blijkbaar van een eerdere operatie aan mijn borstkas. Nu zijn de protheses helaas voor de spier geplaatst. Ik hoop dat het mooi gaat worden. Ik heb nog pijn en mijn borsten moeten nog zakken dus ik ben nog niet in jubelstemming maar ik hoop dat het snel beter word.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Ja de eerste dagen zijn het ergst wat de pijn betreft. Het zaken zal even tijd nodig hebben en je zal merken dat iedere borst dit in zijn eigen tempo zal doen. Ik heb mijn protheses ook voor de spier en ben er super blij mee.

Waar en door wie ben je geopereerd?

Doe rustig aan dan komt het allemaal wel goed.

Veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.