Ga naar inhoud

Lady88 : februari 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hallo!

Mijn naam is lady88 en ik ben 24 jaar. Ik ben 56 kilo en 1.64m. Ik ben alleenstaande moeder van een dochtertje die bijna 2,5 jaar is.

De zwangerschap heeft mijn lichaam en vooral mijn borsten erg veranderd. In de zwangerschap kwam ik 27 kilo aan en ook mijn borsten gingen 2 cupmaten omhoog! Na de zwangerschap heb ik dik 10 maanden borstvoeding gegeven. Ik heb hier absoluut geen spijt van maar ik kan mijn borsten niet meer aanzien.

Lang twijfelde ik nog omdat ik graag nog een kindje zou willen in de toekomst.

Maar nu weet ik zeker dat ik een borstvergroting wil, ik wil me vrouwelijk voelen en er naar kunnen kijken.

Ik ben al een tijdje aan het zoeken over informatie bij wie ik het zou willen laten doen en nu weet ik bijna wel zeker dat ik het bij dr. frans straten wil laten doen. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van andere meiden en meer informatie. Ook ben ik erg benieuwd naar ervaringen met borstvergroting en zwangerschap.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Over Frans Straten valt idd heel veel goeds te vinden hier op de site.. Je zou daarvoor de zoekbalk kunnen gebruiken rechts bovenin je beeldscherm.. Mocht je de zoekbalk niet kunnen zien moet je je thema ff wijzigen in unlimited, dit kun je links onderin doen..

Als je op consult gaat doe je er goed aan om foto's mee te nemen van wat jij mooie borsten vindt en hoe jij ze graag zou willen hebben.

Dan heeft de chirurg in ieder geval een duidelijk beeld van wat je wil..

Ook doe je er goed aan om meerdere consulten te plannen bij verschillende chirurgen om te kijken wat je mogelijkheden zijn.. Zodat je vanuit je consulten kunt kijken waar jij je het meest op je gemak voelt en je een wel overwogen beslissing kunt nemen..

Succes en veel leesplezier hier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Er zijn inderdaad meerdere meiden geholpen door Straten.

Het is sowieso altijd aan te raden om meerdere consulten te doen zodat je ook de meningen van andere pc's hoort.

Ik had na de zwangerschappen ook weinig over. Het waren meer hang zakjes geworden :(

Gelukkig kunnen ze daar tegenwoordig wat aan doen :D

Heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Waarom wil je geopereerd worden door Straten? Ik word over een weekje geopereerd door hem. :)

Ik raakte in gesprek met iemand die ik ken over borstvergroting en zei liet dit doen door straten. Dus door haar ben ik veel informatie gaan zoeken over hem en door alles wat ik las op het intenet ben ik alleen nog maar meer overtuigd geraakt.

Wat spannend nog een weekje! Waarom heb jij voor straten gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hallo,

Na twee weken po kreeg ik ontzettend last van mijn rug en dan vooral aan de rechterkant ter hoogte van de bh band. Ik schoof de pijn op het feit dat ik me door de pijn van de borstvergroting wat verhield en niet goed kon bewegen. Ik probeerde met paracetamol en tramedol de dag door te komen. Ik heb hier dik twee dagen mee rond gelopen tot dat de pijn ondraaglijk werd. Ik kon niet normaal zitten, staan, liggen, lopen of praten door de pijn. Bij elke ademhaling schoot er een pijnscheut door mijn lijf heen. Mijn vriend besloot de Pc te bellen en deze gaf aan onmiddellijk naar de dokterswacht te gaan voor de zekerheid. Ben heel dankbaar dat mijn vriend gebeld heeft want het bleek uiteindelijk om Longembolieën te gaan in beide longen. Ik werd opgenomen in het ziekenhuis en heb hier 5 dagen gelegen.

We zijn nu 4 weken verder en ik ben nog steeds ontzettend moe en heb weinig tot geen energie.

Ik ben blij met mijn borstvergroting maar het is een dubbel gevoel. Voel me af en toe down en ik weet dat ik dit zelf heb gedaan doordat ik een borstvergroting wilde. Ik wou dit zo graag maar dat het zo zou gaan had ik nooit verwacht. Ik heb veel informatie gezocht over Longembolieën en gezocht naar ervaringen van anderen. Ik kan alleen bijna geen informatie vinden over longembolie na een borstvergroting en dan vooral ervaringen. Ik hoop via deze site iemand of ervaringen te vinden van anderen die dit ook hebben meegemaakt.

lady88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje lady88! Wat naar! Ik denk alleen dat t een beetje te zwaar is om te zeggen dat je dit zelf hebt 'gedaan' door de operatie...

Elke ingreep heeft zijn risico's en je hebt hele grote pech dat je dit is overkomen, maar het kan ook zonder operatie voorkomen. Snap het dubbele gevoel wel hoor, maar niet jezelf de 'schuld' gaan geven! Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:119:Veel beterschap!!

Daar aan zie je dat er toch steeds risico's aan verbonden zijn, ook al denk altijd maar dat het je zelf nooit zal overkomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig meid!!

Dit is echt heel erg pech hebben! Het is een risico van een operatie, maar bij mensen van onze leeftijd is het risico eigenlijk maar minimaal....

Helaas behoorde jij tot dat kleine percentage dat pech heeft gehad.

Geef jezelf niet de schuld, want daar heb je niks aan.. Het is jouw lijf dat zo gereageerd heeft.

Ben je toevallig iemand die de anticonceptiepil slikt? Of iets genomen heeft dat de menstruatie uitgesteld heeft?

Dit soort pillen kunnen namelijk er wel invloed op hebben. Echter, is het aan diegene die het je voorschrijft, om het risico daarvan te benoemen.

Een goed herstel gewenst! Gaat langzaam zo, na een longembolie. Neem er de tijd voor, des te meer profijt heb je daar naderhand van :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.