Ga naar inhoud

Claires : 18 februari 2014 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

ik had 345 390cc ivm verschil.. ben op een kleine c uitgekomen en het ziet eruit als een b cupje als ik voor de spiegel sta zonder kleding.. had een volle optische d cup verwacht wat bij mijn lengte van 1.73 ongeveer zeker niet te veel geweest was..

nu krijg ik 600 650 en zit zelfs te twijfelen over 650 700.. ga ik woensdag even bespreken!

denk dat dit bij mij niks teveel zal zijn..

Balen zeg! Dat het zo erg tegenvalt.. Succes met je heroperatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel,

ga ervan uit dat het nu goed komt ;) heb wel wat meer de zenuwen dan de eerste keer. .

Kan ik me voorstellen ja.. Je wilt natuurlijk dat het deze keer wel naar je wens is en dat is altijd moeilijk in te schatten! Ik ken het probleem hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Claires,

Je zegt dat je bang bent dat het te ein wordt, maar waar hoop je op uit te komen?

Als je een C wilt dan kan 350 genoeg zijn (afhankelijk van merk en projectie)

Als je hoopt op een volle D of E uit te komen, dan is het wellicht te weinig.

Geef goed aan bij je pc waar je op uit wilt komen voor het oog!

Want een bh maat 75 E oogt als een C.

Ik ben daarmee de mist in gegaan. Wilde een D/E op t oog. Heb nu 75E in bh maat, maar t oogt als een gewone C.

En uiteraard, wat Barbieboobsss zegt, het hangt ook af vh merk en de projectie. Je hebt 325 cc met 5 projectie maar je hebt ook 400cc met 4,9 projectie. Twee verschillende merken en soorten protheses.

Check dat ook van te voren. Zo voorkkm je teleurstellingen. Wees niet bang...het is echt niet snel te groot.

Succes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Claires,

Je zegt dat je bang bent dat het te ein wordt, maar waar hoop je op uit te komen?

Als je een C wilt dan kan 350 genoeg zijn (afhankelijk van merk en projectie)

Als je hoopt op een volle D of E uit te komen, dan is het wellicht te weinig.

Geef goed aan bij je pc waar je op uit wilt komen voor het oog!

Want een bh maat 75 E oogt als een C.

Ik ben daarmee de mist in gegaan. Wilde een D/E op t oog. Heb nu 75E in bh maat, maar t oogt als een gewone C.

En uiteraard, wat Barbieboobsss zegt, het hangt ook af vh merk en de projectie. Je hebt 325 cc met 5 projectie maar je hebt ook 400cc met 4,9 projectie. Twee verschillende merken en soorten protheses.

Check dat ook van te voren. Zo voorkkm je teleurstellingen. Wees niet bang...het is echt niet snel te groot.

Succes Loek

Hey Loek,

Ik heb net nog even gekeken naar je foto's, maar ik vind je borsten zeker niet te klein en ogen eerder als een D.

Zien er goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.