Ga naar inhoud

Claires : 18 februari 2014 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Dinsdag 18 februari krijg ik mijn borstvergroting bij Dr. Damen in de Wellness Kliniek, 350cc achter de spier. Ik heb besloten dit alleen tegen mijn familie te vertellen, maar ik kan mij voorstellen dat het wel gaat opvallen. Bij veel mensen hangt hier een negatief beeld aan vast. Nu ben ik er nieuwsgierig na hoe jullie omgeving hierop heeft gereageerd?

Groetjes, Claires :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Claires,

Spannend... 18 februari is ook alweer zo, ik mag volgende week!

Ik heb het tegen redelijk wat mensen verteld, zowel op m'n werk als in mijn vriendengroep weet eigenlijk iedereen het wel en ze zijn allemaal even blij voor me.

Fijne is dat ik ook veel hulp krijg van hen allemaal.

Bovendien maak ik me totaal niet druk over wat mensen er over gaan zeggen, het gaat erom hoe blij je er zelf mee bent toch! En ik ben er mega blij mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgunst zal er altijd wel zijn.. helaas. Zolang je familie er voor je is, en je hun steun hebt is het goed toch!

En.. bedankt... voor jou ook nog maar 3 weken, aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er heeel veel moeite mee om het tegen mijn vader te vertellen, gezien hij nogal ouderswets is, maar gelukkig reageerde hij er goed op. Ik ben inderdaad wel erg blij dat mijn ouders + vriend er achter staan.. Dat is het belangrijkst. Het eerste wat mijn zusje van 15 jaar zei is 'oh wat leuk, dan kan ik je haren wassen!!!'. daar moet ik nu nogsteeds om lachen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Personen waar ik het tegen verteld heb reageren allemaal positief. Had zelf het idee dat het een beetje 'taboe' is. maar dat valt dus reuze mee als ik erover begin. Ben ook super blij dat ik de stap gezet heb om een bv te laten doen.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij, die de borstvergroting ondergaan, hebben het gevoel alsof het erg opvalt dat onze borsten ineens groter zijn. Maar in werkelijkheid is dat voor anderen helemaal niet zo. Heb jij wel eens echt op de borsten gelet van de mensen die rondlopen op je werk of school? Ik zou me niet herinneren hoe dat eruit ziet. Zelfs mijn vriendinnen die niets wisten hadden het niet eens door! Voor mij is het zo'n beetje een obsessie hihi maar anderen letten er (gelukkig) niet zo op zoals wij zelf doen.

Veel succes met de operatie meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik inderdaad vaker gehoord. Zelf let ik er wel op bij andere meiden, omdat ik er veel mee bezig ben! Daardoor heb ik waarschijnlijk ook het idee dat het gaat opvallen ;-) maar het klopt wat je zegt, waarschijnlijk is dat niet het geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het zit allemaal in onze koppies.. Wij zijn boobs verslaafd en letten op andermans boobies, maar anderen valt het helemaal niet op..

Ook denk ik dat wij er al vanuit gaan dat er een taboe op is, maar eigenlijk lees ik hier alleen maar positieve reacties vanuit de omgeving.. dus dat taboe valt reuze mee.. Tuurlijk zullen er vast enkele zijn die negatief zijn, misschien jaloezie?

Ik heb het eigenlijk iedereen verteld die het horen wilde haha.. Bijna iedereen in mijn omgeving weet het en heb echt geen negatieve reacties gehad.. iedereen wilde juist weten hoe of wat en hoe het precies allemaal in zijn werk gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook niet aan iedereen verteld. Ik vond dit zelf niet nodig. Mensen die het niet weten hebben volgens mij geen verschil gezien of ze durven niks te zeggen ;)

Ik denk ook dat het vooral tussen onze eigen oren ziet dat iedereen het gelijk maar ziet. De mensen die het wel weten zeggen het wel te zien, maar ik denk dat dit juist komt omdat ze dus juist weten en er op letten.

Het is bij mij verder geen geheim ofzo, maar vind ook niet dat ik bij iedereen moet vermelde dat ik nieuwe tieten heb haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook enkel tegen familie en vrienden verteld. Hier en daar hoor je inderdaad niet zo'n positieve reacties,

maar we doen uiteindelijk met ons lichaam wat we zelf willen he. ;)

Op mijn werk heb ik enkel gezegd dat ik geopereerd moest worden, natuurlijk zijn ze daar nu heel nieuwsgierig.
Heb er al de gekste dingen moeten aanhoren. Soms denk ik dat ik het er ook beter kan vertellen...

Ik denk inderdaad ook dat iedereen het nadien zal zien, maar aangezien ik altijd maximizers draag is dit misschien wel niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dr. Damen.

Het valt me 100% mee! Helemaal geen pijn of iets!

Ben er zelf heel open over. Krijg dan oom van veel mensen hulp, even een boodschap, mijn dochter meenemen van school noem maar op!

Heb alleen maar positieve reacties van mensen om me heen die het weten.

Veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Claires! Ik heb precies hetzelfde.. Om die reden had ik ook aangegeven bij mijn arts dat ik het niet te opvallend wilde, alleen zodat het voor anderen niet op zou vallen. Na veel nadenken had ik ook zoiets van ja, ik doe dit 1 keer en waarom niet meteen goed? Dus nog een consult gehad en een maatje groter afgesproken. Ik ben nog steeds bang voor bepaalde reacties van mensen (familie en vrienden) die het niet weten en draag ook maximizer bh's wanneer ik ergens ben. Je doet het voor jezelf en niemand anders, dat is gewoon zo. Je moet denk ook zoiets hebben van ze denken maar wat ze willen.. Jij wordt er tenslotte gelukkiger van! Ik word 20 februari geopereerd en heb er ook super veel zin in en ben heel nerveus tegelijk! Op dit moment weten alleen mensen het die echt dichtbij me staan en ze steunen me allemaal erg, daar ben ik blij mee :1: Ben wel benieuwd of het anderen gaat opvallen, maar dat zie ik dan wel weer hihi.. Ik kan in ieder geval niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het echt tegen heel veel mensen verteld. En ik heb gemerkt dat er heel veel vrouwen het eigenlijk ook wel zouden willen. ik heb geen rare reacties gehad. In de zomer zullen ze het toch allemaal zien, ik woon in een klein dorpje en ik ga van een aa naar een d dat is natuurlijk goed te zien in jurkjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iedereen hier wel over nadenkt en bang is voor de reacties van anderen.. Ik denk er zelf ook over na wat anderen gaan zeggen, en zeker op mijn werk.. Vrienden vind ik niet zo erg, maar op mijn werk zit ik met 50 vrouwen in 1 kot en daar wordt nogal wat geroddeld.. Ik wou in begin ook zeker niet dat het zou opvallen maar ik wil wel de maat bereiken die ik voor ogen heb.. Dus ik heb zoiets van laat ze maar roddelen, zolang ik laar gelukkig ben :) en je het kost al zoveel dus dan beter tegoei en precies hoe jij het wil, niet ?

Succes ermee ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoiii :-)

Dinsdag 18 februari word ik geopereerd in de wellness kliniek door dr. Damen.

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb veel foto's gezien, wat mij een goed beeld heeft gegeven over de verschillende vormen en maten. Dr. Damen heeft mij 350cc onder de spier aangeraden, maar nu het bijna zover is, begin ik mij af te vragen of dit niet te weinig is, vooral nu ik voorbeelden heb kunnen bekijken en ik best lang ben (179cm).

Denken jullie dat het mogelijk is om voor de operatie nog even te passen en eventueel voor meer cc's te kiezen? Heeft iemand hier ervaring mee in de wellness kliniek? (Ik moet mij om 09:45 melden)

Groetjes Claires!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou gewoon maandag as even naar de kliniek bellen en zeggen dat je bang bent dat het te klein gaat worden en graag nog even wilt passen!

ik heb dit niet gedaan en super veel spijt van.. mij valt t zo tegen in maat en vorm dat ik deze zomer nog een her operatie onderga (beetje jammer van je geld!)

ik dacht ook de hele tijd zal ik nog even bellen of ik mag komen passen, en dan dacht ik weer nee hun advies zal wel bij mijn lichaam passen hun zijn de deskundige.

ondertussen kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog zeker even bellen! Ik heb het ook aangepast van 500 naar 600cc. Het klinkt als heel veel cc's, maar ik ben ook lang (1,80) dus je hebt in verhouding veel meer cc's nodig om hetzelfde resultaat te krijgen als een kleiner iemand.

Ik vind 350cc erg weinig klinken voor je lengte! Dus bij twijfel bellen, het zou zonde zijn als je niet tevreden bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had 345 390cc ivm verschil.. ben op een kleine c uitgekomen en het ziet eruit als een b cupje als ik voor de spiegel sta zonder kleding.. had een volle optische d cup verwacht wat bij mijn lengte van 1.73 ongeveer zeker niet te veel geweest was..

nu krijg ik 600 650 en zit zelfs te twijfelen over 650 700.. ga ik woensdag even bespreken!

denk dat dit bij mij niks teveel zal zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.