Ga naar inhoud

Borst vergroting bij diana


jammie1606

Aanbevolen berichten

Hoi

ik ben jammie en ik ben moeder van 2 kids. Ik ben al jaren ontevreden over mijn borsten en ben nu bijna zover om het te laten doen(wel iets angstig nog nu het zo dichtbij komt)

ik ben van plan een bv te gaan doen maar heb tot nu toe diana die ik persoonlijk als goed ervaar.

aanstaande zaterdag heb ik mijn consult bij haar.

Hebben jullie eventueel nog tips of iets??

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Als je op consult gaat doe je er goed aan om foto's mee te nemen van borsten die jij mooi vindt.. Zo is er een duidelijk beeld van wat jij graag zou willen hebben.. Hecht niet te veel waarde aan het advies van Diana, dit wil nog wel eens afwijken van wat de chirurg gaat zeggen.. aangezien zij een consulente is en geen chirurg..

Je doet er goed aan om meerdere consulten in te plannen bij verschillende chirurgen om te kijken wat je mogelijkheden zijn.. Zodat je vanuit daar een weloverwogen beslissing kan maken bij wie jij je het meest op je gemak voelt en het meest vertrouwd..

Natuurlijk zal bijna iedereen hier haar eigen pc aan raden omdat ze daar gewoon goed over te spreken zijn.. zo ook ik ;)

Ik zou zeker een consult bij dr. Nio overwegen.. Een zeer relaxte man, die uitgebreid de tijd voor je neemt om te luisteren naar je wensen en alles duidelijk uitlegt aan je.. Hij werkt in het SLAZ in Amsterdam en in de Parkkliniek in Rotterdam, echter is het in de Parkkliniek wel zo'n € 800.- duurder als in het SLAZ..

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Ben het helemaal met Cindy eens ;)

Mocht je nog opzoek zijn naar special info dan kun je altijd vragen of zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Heel veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.