Ga naar inhoud

WillyWonka : 24 januari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Redelijk vers van de ok kom ik even mijn verslag schrijven.

Ik had dus al sinds mei last van mijn borst links. Werd van het kastje naar de muur gestuurd door chirurg, plastisch chirurg en uiteindelijk heb ik na de 3de antibioticakuur toch een second opinion aangevraagd omdat ik echt zo niet langer door kon lopen, inmiddels naast de infectie was de borst ook nog een keihard geworden. Dr Nio stuurde me niet weg en kwam met een oplossing en zo kom ik hier met mijn prothesewissel verslag.

Ik moest er redelijk vroeg uit om van mijn woonplaats op tijd in het SLAZ te zijn. Om 9:10 stond ik gepland, niet teveel tijd gehad voor zenuwen dus. Nadat ik mezelf in het elegante operatie tenu had gehesen en misschien wel vier keer had geverifieerd dat ik het was, dat ik voor een wissel kwam, nuchter was en mijn medicijnen al dan niet genomen had( erg prettig idee, dat ze alles blijven controleren), mocht ik door naar de OK. Dr Nio had mij eerder die ochtend al uitgebreid afgetekend. Toen moest ik aan wat leuks denken en twee minuten later lag ik op de uitslaapzaal :)

Dr Nio kwam nog even voorbij, vertelde dat de operatie goed was gegaan. Ze hebben alles mooi schoon gemaakt, kapsels verwijderd. De linker prothese bleek kapot. Dat was wel even schrikken want je denk meteen wanneer dat gebeurd moet zijn. Of daar alle ellende van kwam ....

Inmiddels lig ik weer thuis, na een nachtje in het ziekenhuis, hoef verrassend weinig paracetamol te slikken want de pijn valt enorm mee. Ik heb de drain wel mee moeten nemen naar huis, deze gaat er bij de eerste controle uit. Ook dat ding is minder vervelend als ik me had voorgesteld. Het verschil is nu al goed te zien: hij heeft mijn nieuwe boobies wat lager geplaatst en wat groter gemaakt. De bolling aan de linkerkant is weg en ze zijn nu al soepeler dan mijn vorige paar.

En dan nu : geduld hebben en herstellen :) ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!

Kan me voorstellen dat je toch wel even schrikt als je hoort dat er een prothese stuk is.

Wat super dat het nu al beter aanvoelt allemaal.

Fijn herstel gewenst!

Wanneer ben je precies geopereerd? Dan kan ik je titel nog even aanpassen zodat hij gelijk is met de rest ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Esmiralda,

Dank je wel! Ik was nooit echt ontevreden over het resultaat, maar als ik ooit had geweten dat het er ook zo uit had kunnen zien.... WOW.

Ik ben de 24ste geholpen en vandaag mocht de drain eruit, wat me gelijk een stuk mobieler maakt, morgen mag ik eindelijk weer douchen!

Nu net als de meeste( stel ik me voor) online windowshoppen naar nieuwe lingerie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap er niets van ik lees toch regelmatig over gescheurde prothese! Kunnen ze die dingen niet scheurvrij maken......

Anyhow....fijn dat het nu goed is en ik wens je een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nio is ook gewoon een topper!! Wel balen dat je voor de 2e keer geopereerd moest worden, maar super dat je nu al zo tevreden bent..

Een heel goed herstel gewenst...

ik heb je topic titel ff aangepast ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor het aanpassen. Tja dat scheuren of kapot gaan; ik heb ze 10 jaar gehad en alles is onderhevig aan slijtage. Ik ben blij dat de siliconen cohensief zijn en dat de schade beperkt is!

Ik zou natuurlijk heel graag weten hoe en wanneer, maar er iets mee voorkomen lijkt me sterk. Ik vroeg nog aan Dr Nio of hij kapot is gegaan door de mammografie die ze begin vorig jaar onder mijn protest hebben gedaan, maar volgens hem moeten ze daar ook tegen kunnen.

Dr Nio is inderdaad echt een supervent, ik kan niet anders zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je herstel! Hopelijk straks zo blij,dat je beetje 'vergeet' wat er hiervoor gebeurd is!

Ik heb trouwens precies dezelfde protheses als jouw, maat, merk, manier van plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo mijn twijfels over scheuren van de prothese mij is het zelfde overkomen.

Wil niet zeggen dat dit door de mammografie is gebeurt

Maar op het borstenforum .nl was Dr.Selms die het aanraden een echo te maken.

Ik wens je verder een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ank,

Die mammografie wilde ik ook niet, masr de assistent bleef aandringen en benadrukte dat het echt moest, uiteindelijk wilde ik beter worden, geholpen worden en dus ingestemd.

Neemt niet weg: ná de mammo is er een echo gedaan en een maand later nog een MRI, nooit is de scheur aan het licht gekomen. Hoe het is gebeurd is één vraag, maar duidelijk is geworden dat al deze technologieeen dus geen zekerheid geven als het gaat om het bepalen van een defecte prothese.

Wat vervelend dat je ook te maken hebt met een kapotte prothese, hoe was het bij jou ontdekt?

borstenforum .nl ziet er een beetje verlaten uit :) is dat een oude versie van dit forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Borstenforum.nl ziet er een beetje verlaten uit :) is dat een oude versie van dit forum?

Nee is geen oude versie van dit forum... Ik heb me ooit aangemeld daar, tegelijkertijd dat ik me hier aanmeldde.. Je moest een mailtje sturen naar hen met de reden van aanmelding.. nou tot op de dag van vandaag niks gehoord dus ze zullen daar geen nieuwe leden aannemen ofzo.. maar uhh het is hier ook veel gezelliger ;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.