Tascha Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Hoi meiden ! Heb weer een vraagje ! Ik weet dat je borsten mooi mee bewegen als ze voor de spier geplaatst worden maar is dit ook zo als ze achter de spier geplaatst worden ? En hoe lang duurt het ongeveer voor ze lekker zacht aanvoelen ?Groetjess xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Die van mij worden nu steeds zachte, voelen nu nog wel stevig... Wat betreft het bewegen, ook dat wordt steeds meer.. Hoe het uiteindelijk zal worden weet ik nog niet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 Ok bedankt cindytje ! Nog iemand die al verder is in het herstel ? Niemand ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Ben nu 5 maanden po, ze zijn al een stuk zachter dan in het begin en mee bewegen begint ook te komen.Had voor mijn wissel ook achter de spier en was toen ook gewoon normaal met mee bewegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 Ok dat stelt me wel gerust wil niet dat ze precies opgeplakt lijken en totaal niet bewegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicky328 Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 ik ben een goed jaar po. ook achter de spier. ze bewegen wel mee, maar toch is het niet zoals je natuurlijke borsten. Ze bewegen toch wel iets stugger. dat vind ik wel wat jammer. Maar qua vorm vind ik ze heel natuurlijk lijken (druppelvorm) Mijn arts raadde voor de spier af omdat ze oa sneller zakken. Je moet ook genoeg vetweefsel hebben anders zie je sneller de randen van de protheses. Maar voor de spier zijn ze wel zachter heb ik al gehoord. Tja, moeilijke beslissing, niet? En de ene dokter is voor de spier en de ander dan weer niet....pfff Succes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 2 van mijn vriendinnen heb ook een borstvergroting gehad, 1 daarvan al een aantal jaren geleden, ze had eerst achter de spier maar heeft ze naar voor de spier laten verplaatsen omdat ze vond dat wanneer ze haar spieren aanspande ze op een vreemde manier uit elkaar gingen staan. Zij zegt dat voor de spier inderdaad natuurlijker aanvoelt, alleen voel je protheserand beter aan.De ander is nu ongeveer een jaar verder en bij haar voelen ze al best zacht aan, ook door dr Verdonck, achter de spier! (haha ja, ik voel bij haar)Door hun beide verhalen twijfelde ik eerst of ik voor of achter de spier moest laten plaatsen, maar heb er toch voor gekozen het advies van dr. Verdonck op te volgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leen3300 Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Ik ben 6 maanden geleden door Dr. Verdonck geopereerd en ik vind persoonlijk dat het net als echte borsten aanvoelt: ze zijn soepel, je kan er in knijpen zoals in echte borsten. Ik heb total geen last bij het aanspannen van mijn spieren, maar dat zal van vrouw tot vrouw afhangen denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 Ja ik ga ook sowieso het advies van Verdonck opvolgen en ze achter de spier laten plaatsen zodat je geen randen voelt.. Maar wil toch wel dat ze zacht aanvoelen en meebewegen als ik wandel of ga liggen ofzo.. En heb nu ook al dat mn borsten wat uit elkaar gaan als ik mijn spieren aanspan, dacht dat dit normaal was ? Maar blijkbaar heeft niet iedereen het dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicky328 Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Bij mij voelen ze zacht aan (toch weer wat minder dan natuurlijke). dat ligt aan het soort prothese (ik heb de zachtste). Je hebt hardere en zachtere. Best vragen aan je arts. Maar als je ligt en springt, bewegen ze gewoon mee hoor, maar iets minder dan natuurlijke. Dat aanspannen ,ja, bij natuurlijke heb je dat ook wat, is normaal denk ik. Ik heb daar geen last van, want hoe vaak span je echt hard je spieren samen? Ik heb ook liever dat je de randen niet voelt of ziet, daarom ben ik blij met achter de spier. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 29, 2014 Author Share Posted January 29, 2014 Ik krijg monobloc silicone soft one en heb ze eens vastgepakt tijdens het consult en ze waren toch wel heeeeeel erg zacht.. Net pudding in een zakje en ik ben al blij als ze mee bewegen als ik lig en spring niet dat ze gewoon onbeweeglijk blijven plakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lexc Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Ik kan daar nog geen reactie opgeven omdat ik net 3 dagen ben geopereerd. Voorheen had ik ze voor de spier en nu erachter, persoonlijker vind ik achter de spier mooier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.