Ga naar inhoud

Waar o waar??


Gast cindytje1985

Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Ik ben dus op zoek naar leuke jarretel jurkjes zoals in de volgende link

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/slipdress-short-slipdress-loulou-peach-blush-105989.html

Nou is het zo dat die dingen altijd tot een D cup gaan.. Echt heel erg balen want ik hou er zo van...

Weet iemand waar ik deze kan vinden voor een grotere cupmaat, maar wel voor de slanke taille :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik durf t niet zeker te zeggen of het is wat je zoekt maar op www.uwantisell.nl hebben ze volgens mij wel zo'n soort dingen. Maar qua maat enzo zou je even moeten kijken of t wat is.

Ze hebben daar niet die jurkjes die ik bedoel.. je ze hebben ze wel, maar niet in de grotere cupmaten... maar wel een hele leuke site trouwens!!!!! Daar ga ik zeker nog wel eens wat bestellen!!

Misschien ook wel bij bonprix.com?

Nee de bonprix heeft ook alleen maar tot cup D :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hey cindytje lastig hoor, ging even googlen en toen kwam ik nog een grappige site tegen:

http://www.clubwearandcostumes.nl/home/

En misschien de pabo?

Is een leuke site, maar wederom niet van die jurkjes.. Bij de pabo vandaan pas ik ze ook niet :(

En bij ladywear? Hoop dat je ergens iets vind!!

Ga ik ff checken ;)

Ik denk dat je zoiets bij de Christine le Duc wel kan halen. Is wel duur daar!

christine le duc heeft exact hetzelfde assortiment als de pabo dus helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Jaa daar zat ik ook al mee! Babydolletjes met beugel niet te vinden in goede maat.. Al die jurkjes niet , gaan idd maar tot cup D of je moet misschien maat XXLLL pakken maar dan heb je weer een soepjurk

Hier hetzelfde probleem.

Ik had ook van die "jurkjes"en heb ze allemaal weg gedaan.

Heb zelf ook nog niks kunnen vinden.

Ja wat erg he.. en ik hield zo van mijn jurkjes hahah...

Maar ik zal me er bij neer moeten leggen dat ze niet meer te krijgen zijn in mijn maat...

Misschien wel een goed idee voor een handeltje hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindytje,

heb ff snel voor je gekeken... Mssn heb je hier wat aan:

- www.lingeriebestellen.nl

- www.prettyyou.nl

- www.secret-lingerie.nl

- www.sexshopcity.nl

Veel zoekplezier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

zoals ik al eerder in mijn topic (AXAMI LINGERIE) heb vermeld, heeft AXAMI van alles voor grote cupmaten.
voorbeelden:


110824_hEZQQG4.jpg120920_rBtP3BL.jpg

120509_KPLvA67.jpg131021_RGowHn0.jpg

Deze modellen zijn allemaal verkrijgbaar in de cupmaat 75 E en de maat van de corset kun je ook uitkiezen S/M/L/XL zodat je er niet in 'zwemt'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dat van Axami is echt heel erg mooi, maar ook behoorlijk aan de prijs als ik het vergelijk met mijn jurkjes van de hunkemoller voorheen van 35.-

Je moet er wat voor over hebben om mooie boobs te hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.