Ga naar inhoud

Grote twijfel... Doen of niet???


dreamertje

Aanbevolen berichten

Na heel wat gepieker en gedoe, dan toch maar eens een goeie babbel gehad met m'n ventje. Ik liet hem foto's voor en na zien op de site van Dr. Demeyere. Hij zag wellicht al aan m'n gezicht hoe ik er tegenover stond... :P

ZIjn reactie: 'Als je hiermee blij zou zijn met jezelf en wat meer fysiek contact zou toelaten, dan mag je voor mijn part deze zomer al nieuwe borsten krijgen!'

Hé???

Ik blij natuurlijk. Ik heb nu eenmaal een laag libido en kan al helemaal niet verdragen dat mijn borsten worden bekeken of aangeraakt.

Ik hoop zelf ook dat de bv mij kan helpen om mij beter, mooier te voelen en dat de rest vanzelf dan gaat volgen.

'k Heb wel gezegd dat dit geen garantie is en dat ik niets kan beloven...

Vandaag mijn stoute schoenen aangetrokken en Artemedis gebeld.

:43: Ik mag op woensdag 12 maart op eerste consult! :43:

't Is nog wel even wachten, maar in de krokusvakantie zijn ze er niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik vanavond thuis kwam, kwam manlief net van de tandarts... Zijn boodschap: 'zoeteke, ik moet nog eens terug om een gaatje te vullen, maar 't is pas op 12 maart dat't eens paste...'

Oeps... zelfde uur...

Kids waren erbij dus nog niet gezegd dat ik die afspraak gemaakt heb... Hoop dat hij 't niet erg zal vinden dat ik dan alleen zal gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je de afspraak gemaakt heb! Je wordt er vast blijer van, dat geloof ik echt :)

Wel jammer dat je nu waarschijnlijk alleen moet.... Misschien kan je de kliniek bellen en het een paar uurtjes verzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, super fijn dat je een afspraak hebt!!! :D

Het zou goed kunnen dat je je hierdoor beter voelt op seksueel gebied maar of je libido hoger wordt? Dat weet ik niet... Ik herken het wel hoor, ik schaam me ook best wel om mijn borsten aan een man te laten zien. Maar eigenlijk heeft het allemaal alleen met je eigen onzekerheid te maken. Ik heb dat ook gehad met mijn ex toen het niet zo goed ging. Dan voel je je niet zo goed in je vel en dan wordt je libido misschien ook minder. Was bij mij zo iig. Hoop dat het je allemaal veel goed gaat doen en je zeker kunt gaan zijn over jezelf.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar allemaal hihi

Maar mijn man zei voor mij is het zo ook goed maar als jij je er beter bij voelt moet je t doen, slaan 1x vakantie over dit jaar, en ga eindelijk m'n droom verwezenlijke.

Ik wil het al zo lang, ben al 13 jaar samen met hem, hij zei als je het echt wil moet je dat doen, voel je je straks ook zekerder. Over 10 jaar heb je er spijt van als je het niet doet. Dus de knoop doorgehakt en 11 maart gaat het gebeuren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na heel wat gepieker en gedoe, dan toch maar eens een goeie babbel gehad met m'n ventje. Ik liet hem foto's voor en na zien op de site van Dr. Demeyere. Hij zag wellicht al aan m'n gezicht hoe ik er tegenover stond... :P

ZIjn reactie: 'Als je hiermee blij zou zijn met jezelf en wat meer fysiek contact zou toelaten, dan mag je voor mijn part deze zomer al nieuwe borsten krijgen!'

Hé???

Ik blij natuurlijk. Ik heb nu eenmaal een laag libido en kan al helemaal niet verdragen dat mijn borsten worden bekeken of aangeraakt.

Ik hoop zelf ook dat de bv mij kan helpen om mij beter, mooier te voelen en dat de rest vanzelf dan gaat volgen.

'k Heb wel gezegd dat dit geen garantie is en dat ik niets kan beloven...

Vandaag mijn stoute schoenen aangetrokken en Artemedis gebeld.

:43: Ik mag op woensdag 12 maart op eerste consult! :43:

't Is nog wel even wachten, maar in de krokusvakantie zijn ze er niet...

Hihi waar is de vind ik leuk-knop als je hem nodig hebt :P gefeliciteerd met je consult-datum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar allemaal hihi

Maar mijn man zei voor mij is het zo ook goed maar als jij je er beter bij voelt moet je t doen, slaan 1x vakantie over dit jaar, en ga eindelijk m'n droom verwezenlijke.

Ik wil het al zo lang, ben al 13 jaar samen met hem, hij zei als je het echt wil moet je dat doen, voel je je straks ook zekerder. Over 10 jaar heb je er spijt van als je het niet doet. Dus de knoop doorgehakt en 11 maart gaat het gebeuren!!

Ik wil daar toch iets aan toevoegen, niet om vervelend te doen, maar je wel te attenderen. Vaak zit onzekerheid in jezelf, een vernieuwing aan jezelf zoals een borstvergroting, nieuwe haarkleur, nieuw kapsel, nieuwe kleren etc. etc. (we kennen het gevoel wel) kan je zeker een gevoel van zekerheid geven. Waardoor je lekkerder in je vel zit, maar daarna moet je toch aan de slag met jezelf.

Ik zelf was niet zo ontzettend onzeker over mijn borsten, het was iets wat altijd lichtelijk op de achtergrond speelde, maar nu dat ik ze groter heb merk ik juist dat ik daar onzeker van word. Ik heb constant het idee van: ''loop ik er niet mee te koop?'' en ''in bikini ziet iedereen het''.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben er echt ONTZETTEND blij mee, maar als ik ze ook maar een beetje ''toon'' aan de ''buitenwereld'' speelt er toch een soort van onzekerheid op. Gewoon omdat ik grote borsten niet gewend ben. Misschien dat niemand zich hier in herkent van het forum en ben ik hierin uniek. Maar ik dacht ik vertel je toch mijn ervaring. Mocht jij je ook zo voelen na de operatie dan voel jij je in ieder geval niet alleen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo PinkBoobie, jouw bericht had ik ook wel willen liken! Helemaal waar!

Helaas weet ook ik dat maar allemaal erg goed. Ik koop veel nieuwe kleren, experimenteer vaak met m'n haar, probeer nieuwe make up uit, zeg dingen tegen mensen die ik eigenlijk niet durf te zeggen maar toch wel wil zeggen (al is het een simpele 'wat zie je er leuk uit vandaag'). Ik heb die verandering nodig om mij goed te voelen. Maar zoals jij ook zegt, dat is allemaal tijdelijk. Diep van binnen ben ik ook erg onzeker, maar dat gaat meer over m'n gewicht en het feit dat ik al 2,5jr vrijgezel ben. Maar zoiets als dit vind ik wel heerlijk. Al is het tijdelijk, dan is het er iig, positiviteit! Want als ik stilsta bij m'n eigen onzekerheid heb ik geen idee wat ik ermee moet. Dat moet groeien ofzo.

Ik kan jouw punt over dat je bang bent dat je aandacht trekt etc ook heel erg goed begrijpen. Dat ga ik zelf ook wel hebben denk ik hoor. Ineens heb je borsten, en ze zijn gewoon écht van jou! Ik denk dat ik nog een tijdje het gevoel ga hebben dat ik gewoon een bh aan heb met gigantische vulling erin haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na heel wat gepieker en gedoe, dan toch maar eens een goeie babbel gehad met m'n ventje. Ik liet hem foto's voor en na zien op de site van Dr. Demeyere. Hij zag wellicht al aan m'n gezicht hoe ik er tegenover stond... :P

ZIjn reactie: 'Als je hiermee blij zou zijn met jezelf en wat meer fysiek contact zou toelaten, dan mag je voor mijn part deze zomer al nieuwe borsten krijgen!'

Hé???

Ik blij natuurlijk. Ik heb nu eenmaal een laag libido en kan al helemaal niet verdragen dat mijn borsten worden bekeken of aangeraakt.

Ik hoop zelf ook dat de bv mij kan helpen om mij beter, mooier te voelen en dat de rest vanzelf dan gaat volgen.

'k Heb wel gezegd dat dit geen garantie is en dat ik niets kan beloven...

Vandaag mijn stoute schoenen aangetrokken en Artemedis gebeld.

:43: Ik mag op woensdag 12 maart op eerste consult! :43:

't Is nog wel even wachten, maar in de krokusvakantie zijn ze er niet...

oh dat vind ik super leuk voor jullie!!

Op naar een leuke tijd meid,echt je gaat zo happy zijn met een stel mooie boobs strakjes,en je sexleven zal zeker een boost krijgen hoor,let maar op :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik kan best begrijpen dat dit een omgekeerd effect kan hebben, maar daar vrees ik niet echt voor. Ik was vorig jaar al zo happy toen ik m'n eerste echte maximizer had gekocht om op oudejaarsavond een jurkje met decolleté te kunnen aandoen.

Maar ik vind hete wel tof dat je eerlijk bent en mij waarschuwt voor eventuele ontgoochelingen :9:

Ik probeer straks de afspraak wat te verzetten, maar als het later wordt (qua datum) laat ik het consult doorgaan en ga ik eventueel op 2de consult met mijn man erbij. Ik zie wel hoe het loopt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld om m'n consultatie te verplaatsen, maar dat werd al gauw meer dan een week later en dat zag ik zo niet zitten.

Mijn ventje gaat naar de tandarts bellen om zijn afspraak op een andere dag te plaatsen zodat hij mee kan gaan. Hij wil ook wel eens weten wat de PC te zeggen heeft!

Aftellen nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wat is het hier al raaaaazend druk geweest de laatste tijd! Eens ik genezen was en terug voltijds ging werken, bleef er maar weinig tijd over om hier nog eens te komen piepen...

Deze week alweer in de lappenmand gezeten met buikgriep, geen pretje met 2 kids thuis in de vakantie.

Positief is wel dat ik woensdag op consultatie mag! Ik ben héél benieuwd en vind het best wel spannend allemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.