Ga naar inhoud

Borstvergroting door dr Visser


Yara331

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Alicia331 en heb in maart een intake gesprek bij dr Visser in de Wellness kliniek. Ik vind het super spannend en heb er veel zin in. Na twee zwangerschappen en lange tijd borstvoeding te geven is er bij mij een kleine 75A overgebleven. Ben er nog niet uit of het een c of D zou moeten worden. Ik weeg 59 kilo en ben 1.66 m. Graag hoor ik ervaringen en vooral door dames die bij Dr. Visser zijn geholpen.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Alicia,

Welkom op het forum!

Dr. Visser is zeker bekend hier op het forum en je moet ook veel over haar kunnen vinden als je haar naam intoetst in de zoekbalk rechts bovenin.. Mocht je de zoekbalk niet kunnen zien zul je je thema ff moeten wijzigen in unlimited.. Dit kun je links onderin doen...

Voor zover ik weet houdt (dames corrigeer me als ik het fout heb) dr. Visser van natuurlijke borsten en zal zeker niet snel voor groot gaan.. Neem vooral foto's mee naar je consult van borsten die jij mooi vindt..

Je doet er goed aan om meerdere consulten in te plannen bij verschillende chirurgen om te kijken wat er aan verschillende mogelijkheden zijn.. Iedere chirurg heeft namelijk een voorkeur voor een bepaalde prothese en de manier van plaatsen..

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb ze ook bij dr Visser erop laten zetten, hihi. Ben nog steeds hartstikke blij ermee! Ik had 70/B soms 70C heb 380 CC voor de spier gekregen. Heb nu 70E/F :)

Ben heeeeeel tevreden over haar!

Succes,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Je zult genoeg meiden kunnen vinden die door dr. Visser geopereerd zijn.

Heb je ook andere consulten gedaan? Het is inderdaad aan te raden om dit te doen.

Heel veel leesplezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Camiestel,

Hoeveel tijd zat er tussen het intake gesprek en de operatie. Nu ik eenmaal de afspraak heb gemaakt kan ik niet wachten tot het zover is en hoop dat ik snel geopereerd kan worden. Hoeveel cc is erin gegaan en welke siliconen heb je?

Ow, ik ben wel nieuwsgierig he.:-)7

Link naar reactie
Delen op andere sites

He stessje85,

Bedankt voor je berichtje ik zal je ook een terug sturen maar lukt nu nog niet omdat ik nieuw ben en nog geen 5 Posts heb geplaatst..

Dus misschien kun jij of iemand me vantevoren hier al een beetje helpen?

Ik lees bij de wellnesskliniek, monobloc softone en hydrogel, wat is beter waar word het meest voor gekozen? Wat gebruiken hun het meest?

Dankjewel X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.