fleeceke Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Hoi allemaal,Ik ben nog niet lang op dit forum.. Ik denk na over een bv. De welnesskliniek klinkt aanlokkerlijk met zijn mooie prijzen en lovende kritieken.. Ik denk dat dr de Visser er zeer goed uitkomt.Zijn er vrouwen waarvan ik het resultaat kan bekijken die hier een bv hebben laten doen?Zijn er ook vrouwen die na hun bv kindjes hebben gekregen? Is de vorm van je borsten anders geworden?Ik heb vooral wat angst van de pijn nadien.. Misschien is het de drempel dat ik eens over moet..Laten jullie allemaal om de tien jaar opnieuw een operatie uitvoeren?Zoals jullie zien nog veel vragen..Alvast bedankt voor de informatie..groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 hoi hoinou lees op het gemakje het forum is door,genoeg leesvoer hahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Typ gewoon rechts bovenaan deze pagina 'wellnesskliniek Dr Visser' in in het vakje 'zoeken' en je vind info genoeg . Ben ook in de WK geopereerd (bijna 2 jaar geleden) maar niet door Dr Visser en zeer tevreden over het rezultaat . Het is precies wat ik wou en heeft mijn verwachtingen zelfs overtroffen . In mijn profiel vind je meer info en links . Zelf heb ik veel (en lang) pijn gehad maar dat pakt voor iedereen anders uit . Toen ik mijn bv liet doen had ik niet de intentie om binnen 10 jaar weer onder 't mes te gaan Er zijn nu al vrouwen die 15 jaar en langer protheses hebben dus laat ons hopen dat die van tegenwoordig een pak langer meegaan . Veel lees- en typplezier hier . Als je meer vragen hebt lezen we't wel (stuurde je pb met ww foto's) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts