Ga naar inhoud

Telefoontje en brief SLAZ Nio


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik werd van de week gebeld door de ass van Nio....of mijn afspraak misschien een week velengd kon worden. Ik baalde natuurlijk omdat ik alles al met m'n werk geregeld had en dit niet meer kan verzetten. En zelf wil ik dit natuurlijk ook niet, want ik wil dit liever gisteren dan vandaag achter de rug hebben. Maar goed ze zei dat ze dit door zou geven....

Huhm, na dit gesprek ga je natuurlijk van alles denken waarom hij dit een week later wilde doen....'zou hij een feestje hebben die avond ervoor en wil hij eigenlijk uitslapen?' 'Gaat hij mij nu afraffelen, hahaha' ...'of ben ik de enige die dag en kost het hem teveel moeite om voor een persoon naar Amsterdam te gaan' .... Nou ja je kent t wel. Die gedachten duurde maar een dag, totdat ik gisteren een brief kreeg....

Shit, wat zal dit inhouden? Snel openmaken en een snelle blik over de inhoud..... Ja hoor, verzet.... Niet de datum gelukkig maar wel het tijdstip. Moest ik eerst om 09.00 uur....nu om 07.00 uur, hahaha.... Dus al met al ben ik toch eerder aan de beurt.... Beginnen de kriebels weer....

Nou ja, ik wilde dit even met jullie delen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

SPANNEND!!!!!!!!!!!! Schiet nu lekker op en nog 2 uur eerder ook hahahaha...druk gemaakt om niks gelukkig haha..

Ik wil je meteen nog even bedanken voor je lieve reacties op mijn foto's ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar lieverd en kan je je aan de datum vast houden. Ik moet overmorgen om 7.00 uur het SLAZ zijn yeahhhh gaat eindelijk gebeuren... X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nou ik kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt!!

Maar ik denk echt niet dat je je druk hoeft te maken.. Misschien heeft hij wel per ongeluk een dubbele afspraak staan in de Park kliniek ofzo.. je weet het nooit.. Het is een chirurg en zal nooit zijn werk afraffelen!!

Don't worry je bent in goede handen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie berichtjes. Ik weet ook wel dat ik bij Nio in goede handen ben....was ff zo'n momentje.... Vandaag ff boodschappen gedaan en liep langs (corrigeer ik liep er toch maar in...) de Hunkemöller.... Ooooh zoveel keuze in de aanbieding, maar toch braaf laten hangen... Moet toch echt wachten totdat t voorbij is hahaha.... En wijnanda die van jou zag ik ook hangen, is echt mooi hoor!

@Lexc ik zal aan je denken maandag... Lekker dat je ook zo vroeg kunt.... Ben zo benieuwd ook voor je... Veel liefs alvast xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie berichtjes. Ik weet ook wel dat ik bij Nio in goede handen ben....was ff zo'n momentje.... Vandaag ff boodschappen gedaan en liep langs (corrigeer ik liep er toch maar in...) de Hunkemöller.... Ooooh zoveel keuze in de aanbieding, maar toch braaf laten hangen... Moet toch echt wachten totdat t voorbij is hahaha.... En wijnanda die van jou zag ik ook hangen, is echt mooi hoor!

@Lexc ik zal aan je denken maandag... Lekker dat je ook zo vroeg kunt.... Ben zo benieuwd ook voor je... Veel liefs alvast xx

Dank je wel little titty ik ga jullie hier over op de hoogte houden.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een stress toch dan weer even he haha

Afraffelen dat zal ie wel niet doen. Zou zijn reputatie niet ten goede komen ;)

Hij zal vast een goede reden hebben gehad. Nu ben je ook gewoon eerder aan de beurt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook wel prettig hoor om eerder aan de beurt te zijn. Ik liet de brief aan m'n vriend lezen😯 z'n wenkbrauwen omhoog haha, zoooo vroeg?! Yep... Maar hij vond t ook beter, de lieverd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei kan me goed voorstellen dat je ff schrok hoor!!

Zo kreeg ik vorige week een brief, of ik er om 9u wilde zijn ipv 7u :D

Schrok toen ook en durfde het maar amper te lezen.

Was ff bang dat het allemaal niet door zou gaan ofzo hihi!

Haha jij ook dus?!? Grappig, maar wel balen dat jij nou later moet...of komt jou dat beter uit?.... Hmmmm nog even en dan is t zover. Dan hebben wij strax andere gedachten en gesprekken.... Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik had liever 7u gehad... maar maakt op zich niet zoveel uit hoor.

Wij gaan de avond er voor al in een hotel ivm de ochtendspits.

Het is voor ons dik 2,5u rijden dus vandaar.

Enigste nadeel is dat het allemaal 2u later wordt die dag....

De operatie en voordat ik naar huis kan enz.

Nu maar hopen dat het niet nog 'verder' gaat uitlopen qua tijd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik had liever 7u gehad... maar maakt op zich niet zoveel uit hoor.

Wij gaan de avond er voor al in een hotel ivm de ochtendspits.

Het is voor ons dik 2,5u rijden dus vandaar.

Enigste nadeel is dat het allemaal 2u later wordt die dag....

De operatie en voordat ik naar huis kan enz.

Nu maar hopen dat het niet nog 'verder' gaat uitlopen qua tijd ;)

Oh ja jij kwam van ver en had een hotel....zal wel een leuk avondje worden hihi...laatste keer zonder.... Dan is dat maar goed dat je vertraging hebt haha... Maar terug lijkt me lastiger.... Had je wel opvang enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.