Ga naar inhoud

Roze_bh : 22 januari 2014 : dr van Rappard : Catherina Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Dames,

Lang geleden dat ik hier ben geweest maar ik heb ff hulp nodig.

Zoals jullie kunnen lezen had ik vanaf het begin dat m'n rechterborst niet helemaal fijn voelde en dit is nu al n paar weken weer aan het vervelen dat ik zelfs m'n sportbh weer aan heb om mee te slapen. Het is zo'n raar gevoel als ik m'n rechterarm beweeg naar boven bijvoorbeeld dan lijkt de siliconen en/of spier eroverheen te glijden en dat is zo'n rot gevoel... Weet iemand wat ik bedoel?

Ik denk dat ik maar een afspraak ga maken, maar ben echt n beetje bang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 6 dagen PO en ik heb ook veel meer last van rechts dan van links. Steken bij de kleinste beweging.. Maarja, dat zal vast wel goedkomen. Ik zou gewoon een afspraak maken als je het niet vertrouwt of ff bellen. Misschien kunnen ze je gerust stellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Het is nu bijna 2 jaar geleden, en mijn rechterkant is nog steeds hetzelfde.. 

Het meest vervelende is het als ik lig! Dan voel ik het gewoon van binnen. Een vervelende pijn. 

Af en toe heb ik ook pijn in m'n rechteroksel.. Ik had in de zomer een afspraak gemaakt bij Rappard, moest ik daar 250 euro meteen afrekenen, (wist ik niet)! Dus ik had dat niet zo 123.. Afspraak afgezegd, Naar de auto gelopen en toen mocht ik alsnog op check komen want de verpleegster kwam mij achterna gerend. Hij heeft even gevoeld en ik mocht weer gaan. Was niks aan de hand, zal wel aan het darten liggen. (Dat is sinds kort m'n hobby) maar nu word ik weer wakker en ik baal er zo van. Links is niks aan de hand, en rechts blijft vervelen. Ik kan hier geen 8jaar nog meew rond lopen. Zoals jullie kunnen lezen had ik hier vanaf dag 1 al last van en zit er ook meer CC in , als in de linker. Wat kan dit zijn? Gescheurd? Moet ik een foto laten maken om het zeker te weten? 

Zou die verkeerd achter de spier liggen?

Kan iemand mij helpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Wat vervelend dat het niet minder word, een scheur lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat je dit vanaf dag 1 hebt.

Wat je wel kunt doen is een second opinion aanvragen bij een andere pc, en eens kijken wat zijn bevindingen zijn.

Zou er zeker niet zo mee rond blijven lopen, je zit toch in ongerustheid, en het belemmerd je in je doen en laten.Als de prothese verkeerd ligt,dus bijvoorbeeld gekanteld/gedraaid kun je dit meestal zien aan de vorm van de borst,maar het kan dus inderdaad gebeuren dat een prothese ( en dan met name) anatomische kunnen draaien.

Ik zou echt voor een so gaan.

Succes meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou inderdaad heel goed mogelijk kunnen zijn dat het een spier is die te strak staat, dit geeft ook heel veel klachten en de pijn straalt ook heel vaak door, je zou wat BB al in een ander topic voorstelde  eens kunnen kijken of de klachten minder worden door het slikken van diazepam,omdat dit de spier toch ontspant en die dus rust krijgt.

Ook kun je proberen of het misschien helpt om de spier die je voelt richting de oksel zachtjes te masseren, de eerste dagen zullen waarschijnlijk niet prettig zijn, maar als het dus inderdaad de spier is, dan zouden deze 2 dingen verlichting moeten gaan geven.Daarna zou je eventueel voorzichtig kunnen uitbreiden met borstspier oefeningen, maar ik zou eerst eens uit gaan zoeken of het van de spier afkomstig is.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik snap nu waarom je het vraagt! Van die spieroefeningen!
Je zou kunnen proberen om rekoefeningen te doen voor je spier!! Bijvoorbeeld in de deurpost staan, je armen tegen de deurpost en dan wat vooroverhangen. Dan rek je je spieren wat op.. Zo zijn er vast op internet nog meer van dat soort borstspier-rekoefeningen te vinden :)

Je kunt het altijd proberen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.