Ga naar inhoud

Roze_bh : 22 januari 2014 : dr van Rappard : Catherina Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Beste meiden,

Hierbij mijn verslag van de operatie die ik woensdag 22 Januari heb gehad.

Ik heb een consult in Vlijmen gehad waar ik weg ging met een rot gevoel. Toen op aanraden van mijn nagelstyliste naar eindhoven gegaan en met dhr van Rappard een gesprek gehad. Wat een grappige vent en wat een fijn gesprek. Ik voelde me stukken beter!

De operatie was gepland, 22 januari zouden ze erin gaan. Ik heb gekozen voor druppelvormige protheses en gezegd dat ik een grote c wilde. In CCs aangeven kon ik niet.

Toen was de dag aangebroken, ik moest als 1e om 07:00uur sochtends. Iedereen was even vriendelijk,ze hebben me super goed begeleid en zelfs mijn grote angst voor infuzen waren ze zo goed mee.

De tijd vloog voorbij, het ging beginnen. 1 ding wat me opviel is dat ik een hele knappe co-assistent had met zeeblauwe ogen en lang haar ;-) Het laatste wat ik riep voor ik de narcose in ging is; maak er geen D van he!!!!

Toen ik wakker werd in de uitrustkamer snapte ik er weinig van,zou ik een ongeluk hebben gehad? Dat was het eerste wat in me opkwam.. Maar toen het kwartje eenmaal viel gingen de dekens omhoog en kon ik ze meteen zien.... (Wauw!!) Ik zat alleen boven en onder ingepakt dus de volume en grootte was te zien, ze waren perfect.

Uiteindelijk was ik naar de kamer gereden waar mn moeder heen kwam, moet zeggen dat het wel heel zeer deed, ik kon echt niks! daar hebben we lang moeten wachten, tot 5 uur want de chirurg zou nog langskomen. Dus ik mn moeder vertellen over die co-assistent dat die zo knap was etc etc. En wij maar wachten en wachten, nu uiteindelijk riep er iemand mijn naam en ik keek om en daar stond hij hoor, de co-assistent. Ik kreeg gelijk een rode kop want ik had mijn chirurg verwacht! Zoo zegttie, dat ziet er anders uit zonder mutsje, nou ik dacht jij anders ook jeetje ;-). Hij heeft alles uitgelegd dat het goed was gegaan, ik de drains wel even in moest houden maar dat het verder prima was. Wil je weten hoeveel cc erin zit vraagttie? Ik zo ja: zegt hij links 325 CC en rechts 375 CC. Jeetje, wat een groot verschil, jaom ze gelijk te maken had de rechterborst echt meer nodig. Nou prima, maar het klonk zoveel 375 cc.....

En nu lig ik thuis, de drains zijn er gelukkig al uitgehaald, het valt me wel tegen moet ik zeggen. De pijn, het rugliggen, het niks kunnen! ik ben nu 3 dagen verder en mijn rechterkant voel ik echt zwaar steken en links is het echt minder pijnlijk. Kan dit komen door de verschillen CC die erin is gegaan?

Hebben jullie dit ook ervaren dat de ene kant meer pijn doet dat de andere kant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

ik ben ook door van Rappard geholpen in het Catherina ziekenhuis !

Ik had die knappe co ass. niet !!!!? hahahahaha.

Ik had een chinees............ BALEN!!!!!!!!!! hahahahaha.

Leuk om je verhaal zo te lezen, komen er veel herkenbare dingen naar boven :).

Ik ben 18 sep. geholpen en heb 345cc gekregen dual plane rond. Van Rapperd van het eigenlijk niet eens met de grote haha.

Omdat ik zo dun ben en riep ik wil een D !!!! haha. Nou die heb ik gekrgen uiteindelijk heb ik 70E ;).

Goed van je dat je op aanraden van iemand naar een andcere arts bent gegaan.

Je keuze is goed geweest, van Rappard is een top arts met gouden handjes als je het aan mij vraagt!!

Hopelijk voel je je snel beter! Ik zat na een week al in de stad... ;).

Na een paar dagen zul je merken dat je je veel beter voelt !!

Ik heb er foto's op staan, als je wilt mag je ze zien! Heb je een beetje een beeld:).

Zal je ff toevoegen ok?

xxx Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobs en wat een leuk verslag!! Altijd erg fijn als er een knappe co assistent bij is hahaha!!

Bij iedereen is de pijn anders en het is normaal dat je aan de ene borst meer pijn hebt als bij de ander, dat hoeft niet te maken te hebben met het aantal cc's..

Je moet het zo zien dat je eigenlijk 2 operaties hebt ondergaan dus dat de een meer pijn doet dan de ander kan!!

Neem in ieder geval goed je pijn medicatie in en dan hoop ik dat je je snel beter voelt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!! Gefeliciteerd en leuk die co-assistent haha!

Mag ik aan je vragen hoeveel het via het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven heeft gekost? Ik woon er ongeveer 10 minuten vanaf, dus zou erg handig zijn. Maar het zal wel een stuk duurder zijn als de 2600 euro via Diana Gabriels schat ik. Ben overigens ook geboren in het Catharina Ziekenhuis, zou wel grappig zijn dan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

ik ben ook door van Rappard geholpen in het Catherina ziekenhuis !

Ik had die knappe co ass. niet !!!!? hahahahaha.

Ik had een chinees............ BALEN!!!!!!!!!! hahahahaha.

Leuk om je verhaal zo te lezen, komen er veel herkenbare dingen naar boven :).

Ik ben 18 sep. geholpen en heb 345cc gekregen dual plane rond. Van Rapperd van het eigenlijk niet eens met de grote haha.

Omdat ik zo dun ben en riep ik wil een D !!!! haha. Nou die heb ik gekrgen uiteindelijk heb ik 70E ;).

Goed van je dat je op aanraden van iemand naar een andcere arts bent gegaan.

Je keuze is goed geweest, van Rappard is een top arts met gouden handjes als je het aan mij vraagt!!

Hopelijk voel je je snel beter! Ik zat na een week al in de stad... ;).

Na een paar dagen zul je merken dat je je veel beter voelt !!

Ik heb er foto's op staan, als je wilt mag je ze zien! Heb je een beetje een beeld:).

Zal je ff toevoegen ok?

xxx Nicole

Hoi Nicole,

Wat leuk dat jij ook door hem bent geopereerd! En die Chinees hahaha..

Ik heb je foto's gezien! Wauw!!! Looking good. Ik zal je op de hoogte houden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs en wat een leuk verslag!! Altijd erg fijn als er een knappe co assistent bij is hahaha!!

Bij iedereen is de pijn anders en het is normaal dat je aan de ene borst meer pijn hebt als bij de ander, dat hoeft niet te maken te hebben met het aantal cc's..

Je moet het zo zien dat je eigenlijk 2 operaties hebt ondergaan dus dat de een meer pijn doet dan de ander kan!!

Neem in ieder geval goed je pijn medicatie in en dan hoop ik dat je je snel beter voelt!!

Hi Cindy, bedankt voor je berichtje. Je hebt inderdaad gelijk, het zijn eigenlijk twee verschillende. Ik neem ibuprofen in en paracetamols . Het gaat indd al beter dan paar dagen terug!!

Hi!! Gefeliciteerd en leuk die co-assistent haha!

Mag ik aan je vragen hoeveel het via het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven heeft gekost? Ik woon er ongeveer 10 minuten vanaf, dus zou erg handig zijn. Maar het zal wel een stuk duurder zijn als de 2600 euro via Diana Gabriels schat ik. Ben overigens ook geboren in het Catharina Ziekenhuis, zou wel grappig zijn dan. :)

Hoi mangata, de operatie kosten mij 3950-, in totaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

Je borsten herstellen inderdaad afzonderlijk van elkaar, dus dat je nu van de 1 meer last heb dan van de ander is volkomen normaal ;)

Geniet van je boobs en een fijn herstel!

Ik heb je titel een klein beetje aangepast zodat ie gelijk is aan alle andere ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

Je borsten herstellen inderdaad afzonderlijk van elkaar, dus dat je nu van de 1 meer last heb dan van de ander is volkomen normaal ;)

Geniet van je boobs en een fijn herstel!

Ik heb je titel een klein beetje aangepast zodat ie gelijk is aan alle andere ;)

Hoi Esmiralda,

Bedankt voor je reactie en het aanpassen. Ben nu weer wakker en de pijn zit nog steeds rechts.. Zucht en Auw! Hopelijk word het snel minder en is het geen ontsteking of iets dergelijks....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole,

Wat leuk dat jij ook door hem bent geopereerd! En die Chinees hahaha..

Ik heb je foto's gezien! Wauw!!! Looking good. Ik zal je op de hoogte houden :)

Dankjewel !! Ben ook benieuwd naar jou foto's !? Kan niet anders dan dat ze heeel mooi zijn !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

Ik ben nu 1,5 week po en heb toevallig net een nieuw huisje gekregen en dus veel te doen.

Gelukkig heb ik veel mensen die mij helpen maar soms 'vergeet' je als je bijv iets moet aanpakken dat het niet mag.. Schilderen,sjouwen etc..

Nu ging ik gisteren naar bed, en pakte met mijn rechterarm over mijn linkerschouder mijn telefoon langs mijn kussen en voelde echt zo'n gek gevoel als of de spier niet meeging of bleef hangen en dan ook een lichtelijke pijn. Zou dit overbelasting kunnen zijn? Ik heb het links niet maar ben ook rechtshandig.

Ik heb ook gelezen over protheses die meebewegen maar kan niet helemaal goed voelen of dit het is..

Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je moet echt denk ik even gas terug nemen! Zeker niet gaan schilderen hoor. Ik snap best dat dit nu heel moeilijk is met je nieuwe huisje, maar dit is niet goed voor je herstel. Neem die 6 weken echt om te herstellen. Het herstellen kan maar 1 keer en als je dit niet goed doet is de kans dat je snel in de toekomst weer onder het mes moet groter.

Ik weet niet of je ze voor of achter de spier heb, maar als je ze niet voor heb dan mag je sowieso niet zwaarder dan 2 kilo tillen. Daarbij mogen je armen niet boven je schouders of uitstrekken en geen repeterende bewegingen maken zoals bv schilderen. Denk aan jezelf meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Gisteren zijn mij hechtingen eruit gehaald en een vlugge check door de verpleegster.

Ze zei dat ik prachtige borsten had en wou dit persee vermelden op de computer. ;-)

Nou bedankt! Haha

Ik heb ook verteld van m'n rechterborst als ik mijn rechterarm naar links doe dat ik dan die spier(?) in ieder geval iets voel... Ze zei dat dit kon en ik het 2 weken moest aankijken, Als dit nou niet minder werd ik terug moest komen.

Ik hoop zo dat het wegtrekt!! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk maar zo je ben nog zo kort po dat er nog van alles kan/gaat veranderen.

IK ben nu 4,5 maand po en zelfs de afgelopen maand heb ik met mijn borsten nog veranderingen gezien. Natuurlijk geen hele grote verschillen, maar zo zie je dat je lichaam echt even de tijd nodig heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey, leuk verslagje nog meid! Herken je verhaal wel een beetje. Ik heb ook 2 verschillende maten gehad omdat ze ongelijk waren. Links 300cc en rechts 350cc. Ik heb ook gehad dat ik langer last had van de rechter. Stond meer gespannen, litteken geneesde minder snel en duurde ook langer voordat ie zachter werd dan de linkse. Is denk ik gewoon normaal :P! En over dat slinken: net na de operatie zijn het net opgeblazen ballonnen, duurt tijdje eer dat ze slinken, en als dat gebeurt worden ze naar mijn gevoel nog iets groter omdat ze dan over de plooi beginnen te vallen en goed gaam staan. Tenminste zoheb ik het tot nu toe ervaren :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi!

Wat een leuk verhaal! Ik had net als Nicole, ook die chinees ipv die leuke hahaha! Maar ik ga aanstaande woensdag weer onder het mes (wil ze toch groter), dus ik hoop dat ik dan ook die leuke co assistent zie hahahaha!

ben benieuwd welke cupmaat je nu hebt/? Ik heb eerste keer bij van Rappard 255 CC gekregen en nu krijg ik 375 CC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.