marisje*x Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Hee dames, 6 maart is het zover, dan krijg ik 230cc achter de spier in de wellnesskliniek. Ik weeg 50kg, ben 1,70 en heb nu een AA (bijna helemaal plat) haha Is er iemand die ook zo weinig weefsel heeft, en een bv achter die spier heeft ? Vind het zo eng.. hihi Graag reacties en tips! Liefs, Mariska Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Welkom op het forum!! Er zijn hier meerdere meiden die de protheses achter de spier hebben. Ze zullen vast nog wel reageren. Door wie ga je geopereerd worden? Heel veel succes met aftellen en veel leesplezier op het forum!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alaantje Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Hoi @marisje ik ben 25 nov Door verdonck in de welles geopereerd heb 300 cc achter de spier. En ben tevreden met het resultaat. Ik ben ook 170 lang en weeg 53.5 kilo en had heel dun vel na 3 Kids en borstvoeding foto's heb ik in mijn albums staan moet je me even toevoegen. @peertje is die dag ook geholpen en had 250 cc en haar borsten zijn superior! ! Wie is je pc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisje*x Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 Dankjulliewel voor de reacties! Dr. Visser gaat ervoor zorgen dat ik eindelijk borsten krijg hihi. Hoop alleen dat het er niet al te nep uit gaat zien omdat ik zelf zo weinig heb.. Maaaaar dat komt wel goed heb alle vertrouwen in dr Visser. Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soetkin Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Hallo Marisje*x,Proficiat met je datum! BV wordt normaal gezien achter de borstspier gedaan als je echt weinig weefsel van jezelf hebt, om te voorkomen dat je de randen van je implantaat zal zien.Ik heb een 70A en krijg voor de spier, omdat ik genoeg eigen weefsel heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roze_bh Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Hallo Marisje,Ik heb ook achter de spier. Ik wens je veel succes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alaantje Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Hoi @marisje ik ben 25 nov Door verdonck in de welles geopereerd heb 300 cc achter de spier. En ben tevreden met het resultaat. Ik ben ook 170 lang en weeg 53.5 kilo en had heel dun vel na 3 Kids en borstvoeding foto's heb ik in mijn albums staan moet je me even toevoegen. @peertje is die dag ook geholpen en had 250 cc en haar borsten zijn superior! ! Wie is je pc? zie nu typefouten peertje heeft 280 cc Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisje*x Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 Dankjewel dames Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Ik heb je topic titel even aangepast. Zo is hij gelijk aan alle andere Het aftellen kan hier nu echt beginnen hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
9234danielle Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Hoi ben ook door Verdonck geopereerd en ook achter de spier, ben 1m72 en 60kg. Ik had minder dan 75aa na mijn borstvoedingen en heb nu een 75D met 330cc Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisje*x Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Wauw danielle, wat een resultaat! Mooi hoor ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovew Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 He meis ben gister geopereerd door dr visser. 350 xp achter de spier...success!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisje*x Posted March 5, 2014 Author Share Posted March 5, 2014 Hee dames, morgen is het zover eindelijk !! Vandaag nog werken, heb vanacht bijna niet geslapen van de zenuwen, het betekend gewoon zoveel voor me.. haha Vind het echt spannend nu ! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gymaddict1988 Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Hey meid! Gaat goed komen, ik was doodsbang en ik heb ze ook. Als je daar binnen stapt ben je zo gekkalm dat kan je niet beschrijven haha.Succes morgen en ik ben benieuwd naar je verslagje!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
linsjee Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Hey meid Heeel vééél suces morgen ! ik word 27maart ook geopereerd door dr vissers !300cc dual plane ! Heb nu ook al zoveel stress, denk aan niets anders meer.xxx good luck !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Babyjoy Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Hee meid! Ook ik ben geopereerd door dr visser , 350-325 cc dual plane. Gaat helemaal goed komen! Succes xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisje*x Posted March 5, 2014 Author Share Posted March 5, 2014 Dankjewel allemaal ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Heel veel succes morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gymaddict1988 Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Succes morgen!! Voor je het weet heb je ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisje*x Posted March 6, 2014 Author Share Posted March 6, 2014 Hi girls, Ik leef nog ! Hihi Dus.. ik kwam om 8uur aan, even betalen en toen werd ik naar mijn kamer gebracht. Ik kreeg mijn schortje rnzo, en moest een vragenlijst invullen. Zenuwachtig dat ik was !!! Om half 10 werd ik gehaald om naar de ok te gaan, ik moest gaan liggrn en had het echt heel erg koud, iedereen was met elkaar aan het praten en voordat ik het wist was ik al weg.. Ik werd wakker en had het gevoel alsof ik een kwartiertje had geslapen haha Ik werd gecontroleerd en kreeg pijnstilling, en mocht al weg ! Ik ben zelf naar de auto gelopen hahaha Inmiddels was het half 12, eenmaal thuis begon de pijn, supererge spierpijn en alsof daar bovenop nog een olifant zit ! Die band maakt t nog allemaal net even erger haha, maargoed, it's worth it ! Ik ben echt benieuwd ! Liefs X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 Gefeliciteerd meid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Babyjoy Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 Goed om te horen dat alles goed is gegaan:) en nu geduld kweken haha xx En gefeliciteerd met je boobs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
shirtje Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 gefeliciteeerd meid en doe lekker rustig aan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisje*x Posted March 7, 2014 Author Share Posted March 7, 2014 Hee dames,Ben nu een dag verder, heb alleen pleisterverband en die sportband gekregen, dus geen sport bh. Die krijg ik pas na 3weken.Ik voel me echt beroerd.. veel pijn en ben missrlijk en heb diaree van al die medicatie (mijn eigen medicijnen tegen epilepsie, ibuprofen, parecetamol, en antibiotica) na hoeveel dagen voelde jullie je iets beter ?Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nath58 Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Allereerst gefeliciteerd!Ben op 17/02 geopereerd in de Wellnesskliniek.Ben ook misselijk geweest van de medicatie.Dit vooral de eerste 3 dagen. Toen ben ik gestopt met de Paracetemol omdat ik niet echt pijn had en de antibiotica was toen ook op .Nam toen om de 6 uur een Ibuprofen. Dit was voldoende tegen de pijn en ik was ook niet meer misselijk.Denk dat het vooral door de combinatie van de pijnstillers kwam.Nadien werd ik vooral gek van dat pleisterverband. Zo strak! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.