Ga naar inhoud

marisje*x : 6 maart 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee dames,

6 maart is het zover, dan krijg ik 230cc achter de spier in de wellnesskliniek.

Ik weeg 50kg, ben 1,70 en heb nu een AA (bijna helemaal plat) haha

Is er iemand die ook zo weinig weefsel heeft, en een bv achter die spier heeft ?

Vind het zo eng.. hihi

Graag reacties en tips! :)

Liefs, Mariska

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Er zijn hier meerdere meiden die de protheses achter de spier hebben. ;) Ze zullen vast nog wel reageren.

Door wie ga je geopereerd worden?

Heel veel succes met aftellen en veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @marisje ik ben 25 nov Door verdonck in de welles geopereerd heb 300 cc achter de spier. En ben tevreden met het resultaat. Ik ben ook 170 lang en weeg 53.5 kilo en had heel dun vel na 3 Kids en borstvoeding foto's heb ik in mijn albums staan moet je me even toevoegen. @peertje is die dag ook geholpen en had 250 cc en haar borsten zijn superior! ! Wie is je pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de reacties!

Dr. Visser gaat ervoor zorgen dat ik eindelijk borsten krijg hihi.

Hoop alleen dat het er niet al te nep uit gaat zien omdat ik zelf zo weinig heb..

Maaaaar dat komt wel goed :) heb alle vertrouwen in dr Visser.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marisje*x,

Proficiat met je datum! BV wordt normaal gezien achter de borstspier gedaan als je echt weinig weefsel van jezelf hebt, om te voorkomen dat je de randen van je implantaat zal zien.

Ik heb een 70A en krijg voor de spier, omdat ik genoeg eigen weefsel heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @marisje ik ben 25 nov Door verdonck in de welles geopereerd heb 300 cc achter de spier. En ben tevreden met het resultaat. Ik ben ook 170 lang en weeg 53.5 kilo en had heel dun vel na 3 Kids en borstvoeding foto's heb ik in mijn albums staan moet je me even toevoegen. @peertje is die dag ook geholpen en had 250 cc en haar borsten zijn superior! ! Wie is je pc?

zie nu typefouten peertje heeft 280 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hee dames, morgen is het zover eindelijk !!

Vandaag nog werken, heb vanacht bijna niet geslapen van de zenuwen, het betekend gewoon zoveel voor me.. haha

Vind het echt spannend nu ! :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls,

Ik leef nog ! Hihi

Dus.. ik kwam om 8uur aan, even betalen en toen werd ik naar mijn kamer gebracht.

Ik kreeg mijn schortje rnzo, en moest een vragenlijst invullen. Zenuwachtig dat ik was !!!

Om half 10 werd ik gehaald om naar de ok te gaan, ik moest gaan liggrn en had het echt heel erg koud, iedereen was met elkaar aan het praten en voordat ik het wist was ik al weg..

Ik werd wakker en had het gevoel alsof ik een kwartiertje had geslapen haha

Ik werd gecontroleerd en kreeg pijnstilling, en mocht al weg !

Ik ben zelf naar de auto gelopen hahaha

Inmiddels was het half 12, eenmaal thuis begon de pijn, supererge spierpijn en alsof daar bovenop nog een olifant zit !

Die band maakt t nog allemaal net even erger haha, maargoed, it's worth it ! :)

Ik ben echt benieuwd !

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames,

Ben nu een dag verder, heb alleen pleisterverband en die sportband gekregen, dus geen sport bh. Die krijg ik pas na 3weken.

Ik voel me echt beroerd.. veel pijn en ben missrlijk en heb diaree van al die medicatie (mijn eigen medicijnen tegen epilepsie, ibuprofen, parecetamol, en antibiotica) na hoeveel dagen voelde jullie je iets beter ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst gefeliciteerd!

Ben op 17/02 geopereerd in de Wellnesskliniek.

Ben ook misselijk geweest van de medicatie.
Dit vooral de eerste 3 dagen. Toen ben ik gestopt met de Paracetemol omdat ik niet echt pijn had en de antibiotica was toen ook op .
Nam toen om de 6 uur een Ibuprofen. Dit was voldoende tegen de pijn en ik was ook niet meer misselijk.

Denk dat het vooral door de combinatie van de pijnstillers kwam.

Nadien werd ik vooral gek van dat pleisterverband. Zo strak!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.