Jump to content

Raar van vorm 5 dagen po

candice1990

Recommended Posts

Hallo,

ik ben nieuw hier en ben maandag geopereerd door straten 400cc dual plane ( ontzettend veel pijn gehad, maar nu gaat het veel beter ) van B naar D ben er heel blij met de maat :)

ik wilde weten of er meerdere mensen waren die erg puntig vorm hadden in het begin. ik draag fila sport bh en vind dat ze super puntig uitzien erin en vroeg me af of jullie tips hadden? misschien een ander bh die ze meer ronder vormt of maakt het helemaal niet uit?

Je bent pas 5 dagen po, er gaat echt nog heeeeeeel veel veranderen. Je borsten moeten nog zakken en worden ook echt wel ronder. De bh die je noemt wordt hier op het forum volgens mij nog wel door meer meiden gebruikt dus daar zal het niet aan liggen. No worries ;)

Guest cindytje1985

je borsten zitten ook nog heel erg hoog en alles moet nog zakken.. De vorm gaat nog zoveel veranderen..

dus zoals hierboven al gezegd wordt.. het magische woord is geduld!!!

Hey ja ik ben echt blij met hem! ik ben 1,75 weeg 60kg en heb 400cc duale plane van kleine B naar volle D ( D in sport bh en er moet nog veel veranderen). ik kreeg die dag spontaan koorts, omdat ik zooo bang was ( ik kan me echt heel erg druk maken helaas) Straten en alle zusters waren super aardig en namen de tijd om me gerust te stellen en af te leiden. Ik ben heel blij met mijn keuze! je kunt ook niets verkeerds over hem vinden online hij doet het goed :)

Ik heb ontzettend veel pijn gehad helaas , maar het is echt voor iedereen anders..... ik kreeg maximum aan pijn stillers toen ik wakker werd en de vrouw naast me die ook door hem werd geholpen niet, ze voelde zich prima.... pas op donderdag kon ik eindelijk rond lopen en dingen zelf pakken. ik ben er wel heel blij mee en heb geen spijt zelfs na zoveel pijn !

wat zit jij aan te denken cc's ?

Hi Candice super dat je mij hebt toegevoegd!!!! Dan kan ik ook een beetje volgen hoe het met jou verder gaat...

Kun je ook foto's uploaden later als je ze wilt showen?

Ja ik ben ook 1.75 , 64 kg en ik heb een zeer slappe B (onderontwikkelde borst :() die soms mooi recht op staat maar vaak ook hangt helaas....

Ik kreeg van hem inderdaad 400 cc tussen de borstspier als indicatie en ik moet zeggen dat ik er best van schrok want ik wil niet eindigen met een E of F omdat ik denk dat het niet bij mij past.

Maar als ik zo kijk (en ik weet dat het bij iedereen anders uitpakt) valt het reuze mee 400cc

Ik moet helaas wel pas in juni/juli omdat ik geen ruimte heb om lessen te missen dus vandaar....

Veel bekenden van mij hebben implantaten en iedereen zegt dat het nooit te groot kan worden maar toch ben ik bang voor te grote borsten :) Al vind ik een dun meisje met een mooie set borsten altijd wel mooi om te zien... misschien ook omdat ik het zelf nooit had.

Hoe voel je je nu??

Ik had hetzelfde als jij slap en bij mij stond pas recht op als ik het koud had :P Ik vind het heeeeel gek als ik mezelf in de spiegel zie ik ken mezelf zo echt niet! met grote borsten. maar een volle D is niet overdreven groot hoor.

Ik denk dat je hetzelfde als mij zou uitkomen. zelfde maat ongeveer, zelfde arts en implantaten, dus ik zal strax foto uploaden en kun je kijken of je groter of kleiner mooier vind maar, ik zou ziezo geen 350 nemen...

ik voel me prima nu soms voel ik een vervelend pijntje als ik iet pak maar verder zit ik hele dag op de bank of op bed.. ik begin me te vervelen dus mijn vriend heeft zijn playstation in mijn kamer gezet en tombraider spel gekocht voor me haha

en gisteren ben ik uit eten geweest ging goed, maar toen ik thuis kwam was is echt buiten adem en moe! ik sport hiervoor 4 x per week dus ik heb nooit een slecht conditie gehad.. vond heel gek

ik heb alleen pijn sochtends omdat alles stijf is en als ik omhoog wil zitten of staan voel ik nog best veel druk en pijntjes, maar als ik eenmaal zit of sta voel ik niets meer....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.