Ga naar inhoud

Steunbh via online-care.eu


Soetkin

Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

Van mijn dokter heb ik doorgekregen dat ik mijn steunbh zal moeten aanschaffen via www.online-care.eu.

Heeft iemand al ervaring met een bh van deze site?

De dokter zei me dat ik de bh moest nemen waar een steunband in zat geïntegreerd, er was er maar eentje.
Ik denk dat het dan over de 'Lipoelastic PSV' gaat? :17:

Ik hoor hier ook heel veel mensen zeggen dat de Carefix Anna een zeer comfortabele bh is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Goedemiddag dames,

Van mijn dokter heb ik doorgekregen dat ik mijn steunbh zal moeten aanschaffen via www.online-care.eu.

Heeft iemand al ervaring met een bh van deze site?

De dokter zei me dat ik de bh moest nemen waar een steunband in zat geïntegreerd, er was er maar eentje.

Ik denk dat het dan over de 'Lipoelastic PSV' gaat? :17:

Ik hoor hier ook heel veel mensen zeggen dat de Carefix Anna een zeer comfortabele bh is...

Ik weet niet of je pc de lipoelastic bedoeld.. Hier zit een borstband aan vast.. Ik weet niet of je pc een borstband bedoeld met steunband.. Dan zou je hem/haar het beste nog ff kunnen bellen om te vragen wat hij/zij nou eigenlijk bedoeld met een steunband..

Ik heb zelf de carefix anna en vond het echt een verademing om die aan te trekken.. Ik kan m iedereen aanraden.. had daarvoor een fila bh met voorsluiting aan en dat ding sneed echt aan alle kanten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die carefix anna ga ik mezelf ook aanschaffen dan.

misschien een domme vraag, maar moet je nu je huidige maten gebruiken om zo'n bh te bestellen, of moet je "gokken" op welke cupmaat je gaat belanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je pc de lipoelastic bedoeld.. Hier zit een borstband aan vast.. Ik weet niet of je pc een borstband bedoeld met steunband.. Dan zou je hem/haar het beste nog ff kunnen bellen om te vragen wat hij/zij nou eigenlijk bedoeld met een steunband..

Ik heb zelf de carefix anna en vond het echt een verademing om die aan te trekken.. Ik kan m iedereen aanraden.. had daarvoor een fila bh met voorsluiting aan en dat ding sneed echt aan alle kanten..

De PC bedoelt inderdaad een borstband. Ik ga ook eens contact opnemen met de sitebeheerders, dan weet ik ook al iets meer! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De PC bedoelt inderdaad een borstband. Ik ga ook eens contact opnemen met de sitebeheerders, dan weet ik ook al iets meer! :-)

Als je pc een borstband bedoeld dan zou ik een losse borstband aan gaan schaffen en niet zoals die ene bh dat deze er aan vast zit want anders heb je straks niks meer aan je bh..

Wat betreft de maat die je moet nemen van de Anna.. Heeft je pc neit gezegd op welke maat je ongeveer uit zal komen want dat is de maat die je moet nemen.. De anna valt wel heel klein dus altijd een maat groter nemen dan dat de maat tabel zegt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je pc een borstband bedoeld dan zou ik een losse borstband aan gaan schaffen en niet zoals die ene bh dat deze er aan vast zit want anders heb je straks niks meer aan je bh..

Wat betreft de maat die je moet nemen van de Anna.. Heeft je pc neit gezegd op welke maat je ongeveer uit zal komen want dat is de maat die je moet nemen.. De anna valt wel heel klein dus altijd een maat groter nemen dan dat de maat tabel zegt!!

Nee ik heb geen maat meegekregen waarop ik normaal zou belanden, dat vind ik zo raar...

Bedankt voor de tip van de Anna bh alleszins!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nee ik heb geen maat meegekregen waarop ik normaal zou belanden, dat vind ik zo raar...

Bedankt voor de tip van de Anna bh alleszins!

Je kunt dan het beste ff de kliniek of het ziekenhuis bellen waar je geopereerd gaat worden met de vraag welke maat sportbh je moet gaan halen want dat is toch wel een belangrijk punt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.