Ga naar inhoud

Andere kledingmaat na bv?


Aanbevolen berichten

Ik kan ook het meeste gewoon nog aan. Heel veel shirtjes zijn stretch en zitten inderdaad gewoon mooier. Bloesjes heb ik wel moeten vervangen voor een maatje groter, want openstaande knoopjes is het toch niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik pas sommige kleding echt niet meer...

ook jassen niet zomaar meer in de maat S. moet soms echt een M nu ...

dat het zo strak zit tegen mijn tieten aan is ook niet lekker, en een M bied iets meer ruimte,. moet zeggen heb een nieuwe jas gekocht maat M en die had niet kleiner mogen zijn!!

jurkjes maat S of XS kunnen we tieten bij in, maar alleen als het rekstof is..

sommige dingen kan je dus wel weg doen...

helaas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles met stretch pas ik nog, de rest niet meer.

Heb alleen dat sommige shirtjes te kort zijn nu en dat ziet er niet uit dus mooi excuus om te shoppen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hou zelf erg van grote boobs dus heb 800cc gehad en ben daar erg blij mee :)

maar ohhhh wat is kleding kopen nu een ramp geworden... Als ik dat had geweten had ik misschien wel 100-200cc minder genomen...

M'n boobs passen niet in meer in shirtjes / blousjes / overhemdjes / jassen / colbertjes / lingeriesetjes / bh's etc etc :(

Heb van kledingmaat een XS/S maar m'n boobs hebben nu een grotere maat nodig en dat is erg lastig...

Dus heb nu allemaal stretch stofjes gekocht of ik koop een M of L en vervolgens neem ik wat stof in rond de buik zodat het toch mooi aansluit. Of ik verzet wat knoppen. Ben erg creatief :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet...was het maar waar :)

Maar heb wel een andere kledingsmaak gekregen!

Nu staat alles mooier met borsten.

Voorheen zocht ik vooral kleding waarbij mijn borsten bedekt waren of zo min mogelijk op viel..

Nu integendeel en koop ik gewoon wat mooi is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind vooral hemdjes lastig, daarvan moet ik echt nieuwe zien te scoren....

Ze zitten van boven echt te laag, mijn bh komt er bovenuit.

En jasjes, blazertjes kunnen niet meer dicht soms.......

De maat blijft wel gelijk denk ik, want als ik ipv S een M pas, zit het niet mooi.

Dus, de garderobe moet flink worden uitgebreid haha, geen straf natuurlijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Alle t shirts enzo pasten nog met 560 cc extra high profile in XS maar jurkjes met een rits vanachter kreeg ik niet meer dicht... nu met 470cc medium profile wel weer met een beetje moeite :D

Bhs heb ik nooit moeite mee gehad al moest ik 65H/70G maar jurkjes een maat groter betekent dat ze dan ook losser zitten om de buik en heupen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...
  • 4 months later...
3 uur geleden, Arlandria zei:

Leuk topic om te volgen! Ik ben benieuwd maar als ik het zo lees, zal het met max. 380 cc en een huidige 75A/70B wel meevallen. Ik heb maat S in tops. Heel soms maat M.

 

Desalniettemin ben ik al een tijdje extra aan het sparen voor een nieuwe garderobe 😏

Sowieso kun je los gaan met nieuwe lingerie en mooi zittende kleding.

Ik heb echt maar een paar shirtjes en 1 of 2 jurkjes die ik niet meer pas (van b naar f cup)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.