Ga naar inhoud

Natalia : 15 januari 2014 : Drs. Knottenbelt : Flevo Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen, ik ben natalia 24jaar ik heb precies 1 week terug en 1 dag een borstverkleining gehad de sleutelgat methode. Alles is gelukkig goed gegaan en nu nog en ben gelukkig erg tevreden met de resultaat, alleen vind het vreselijk dat ik op me rug moet liggen, sliep voorheen altijd op me buik of goed op me zij. Eerste week werd ik elke ochtend wakker met vreselijke rugpijn maar dat is nu gelukkig over. Wat ook vervelend is dat je niet veel mag en kan. Ook voelde het alsof ik hele erge spierpijn had over me hele lichaam kon me bijna niet bewegen maar dat is nu gelukkig helemaal over! Ben ook gestopt met medicijnen voor de pijn gestopt. Ik had cup 65G en heb nu een 65D ben van mezelf ook slank had veelste grote borsten voor mijn lichaam en erg veel pijn aan me schouders. Kon nooit leuke bh's vinden of bikini's altijd van die dure en vond ze nooit mooi echt zo oma achtig en altijd erg vervelend met kledingstukken. Had nog een kleine vraagje aan jullie (die ook een borstverkleining hebben gehad) Is het normaal dat er vocht uit komt en bloed dit zie ik op me gaasjes heb onder me gaasjes nog vettige gaasjes. De vocht en de bloed wat er op me gaasjes zitten is heel weinig gelukkig. Trouwens ik ben geholpen in de flevo ziekenhuis door vrouwelijke chirurg mw knottenbelt iemand toevallig ook bij haar een bvk gehad of is zij bekend voor iemand hier? Ik hoor graag van jullie! Groetjes van mij :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natalia! Leuk om weer eens iemand met een bvk hier tegen te komen :01:

Welkom op het forum en op terug te komen op je vraag: de eerste weken is het heel normaal om vocht en wat bloed te verliezen, zolang het niet te veel is uiteraard. Hou het wel in de gaten.

Ik had zelf van vocht nog tot de 2e maand last, omdat ik een wondje had wat niet dicht ging.

Maar dit gaat, met goede verzorging, vanzelf dicht. Geduld is een schone zaak.

Het liggen op je rug is erg herkenbaar. Probeer anders je matras iets omhoog te zetten bij je rug (extra kussens eronder doen ofzo). Bij mij hielp dit wel.

Luister goed naar je lichaam, je geneest maar 1 x.

Liefs,

Liens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten. Fijn hè? De eerste week is voorbij, je beperkingen worden nu steeds minder :-). Neem wel voldoende rust hoor! Als je teveel doet dan kan je weer meer last krijgen. Vocht uit de wondjes heb ik ook wel een paar weken gehad, zolang het helder is en geen pijn doet rondom de wondjes is dat niet erg.

Op de rug slapen vond ik ook heel vervelend. Ik heb een kinderkussen gekocht bij de Hema en had daardoor veel minder last van stijve nek en zere rug. Kon mijn hoofd dan ook goed naar de zijkant draaien en 1 been naar dezelfde kant leggen, dan leek het toch of ik op m'n zij lag en lag ik voor m'n rug ook steeds in een andere houding.

Nu na 2 maanden vind ik het nog niet echt fijn om op m'n buik te slapen, ik lig of op m'n zij of op m'n rug....terwijl ik echt een buikslaper was.

Ik ken de arts niet die jou heeft geholpen. Wie weet kan je er hier iets over vinden via de zoekfunctie.

Sterkte me herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom op het forum!!!

Ik denk inderdaad dat je lekkerder zal slapen als je iets schuiner ligt en om je rug te ontlasten kun je vet een kussen onder je benen doen. Ik heb zelf geen ervaring met een verkleining, maar je ziet dat er meerder meiden zijn die dit wel hebben ;)

Veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.