Ga naar inhoud

Daantje93 : 14 februari 2014 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :)
Ik heb me ook maar even aangemeld voor dit forum,
Mijn operatie is over 3/4 weken bij Bergman Kliniek.
Ik word geopereerd door dokter Koopmann en ik zal 415 cc ronde siliconen krijgen, duel plane methode.
Maar ik word steeds nerveuzer. Ik ben nog nooit eerder geopereerd en ben als de dood voor naalden en al dat gedoe.
Verder hoop ik dat ik met iemand in contact kan komen die ook bij bergman is geopereerd en van een A naar een D is gegaan.
Ik ben zelf 1.75, ik weeg 58 kilo en ik heb nu een A75 cup en ik hoop dat ik met 415 een gemiddelde D cup krijg.
Omdat ik lees dat veel vrouwen toch liever ietsje groter waren gegaan hoop ik dat dit niet te weinig is.

Ik kijk uit naar jullie reacties :)

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Super leuk dat je ook voor een borstvergroting wil gaan. Met de Bergman kliniek heb ik geen ervaring maar als je rechtsboven in de zoekbalk de naam intypt van de kliniek of de chirurg kun je vast een hoop informatie vinden. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Super leuk dat je ook voor een borstvergroting wil gaan. Met de Bergman kliniek heb ik geen ervaring maar als je rechtsboven in de zoekbalk de naam intypt van de kliniek of de chirurg kun je vast een hoop informatie vinden. X

Bedankt voor de reactie :) En bedankt voor de tip, ga ik zeker even doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum.. Ook ik heb zelf geen ervaring met de Bergman kliniek, maar zeker genoeg over te vinden hier op de site..

Dat je steeds nerveuzer wordt is meer dan normaal, dat heeft denk ik iedereen wel gehad.. Je angst betreft naalden enzo dat is hier idem.. Maar het was me allemaal waard hoor!!

Welke datum wordt je geopereerd? Dan pas ik je titel ff aan zodat je hier ook je operatie verslag kan schrijven als je dat leuk vindt ;)

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.. Ook ik heb zelf geen ervaring met de Bergman kliniek, maar zeker genoeg over te vinden hier op de site..

Dat je steeds nerveuzer wordt is meer dan normaal, dat heeft denk ik iedereen wel gehad.. Je angst betreft naalden enzo dat is hier idem.. Maar het was me allemaal waard hoor!!

Welke datum wordt je geopereerd? Dan pas ik je titel ff aan zodat je hier ook je operatie verslag kan schrijven als je dat leuk vindt ;)

Heel veel succes

Bedankt voor de reactie! Ja ik kijk gewoon niet naar de naald en hoorde dat je zo onder narcose ben :)

Ik word 14 februari geopereerd. En ja lijkt me leuk ga ik zeker doen!

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Wat fijn dat je al snel aan de beurt bent.

Niet nerveus zijn want het valt allemaal echt reuze mee ;)

Veel leesplezier!

Bedankt! :)

Ja vond ik ook was echt blij toen ik hoorde dat ik zo snel al kan!

Ik ga zeker een verslag schrijven hier. Vind het een leuke website en ook erg leerzaam :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum

En alvast heel veel succes

Valentijnsdag mooie datum!!!

Bedankt! Haha ja ik dacht dat is wel een leuk cadeautje voor mezelf :)

je titel is aangepast en heb je topic verplaatst naar de operatie verslagen ;)

oke dankjewel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daantje,

ik word ook geopereerd in de Bergman kliniek! Ik ben 20 februari aan de beurt, dus een klein weekje later dan jij. Ik vind het ook heeel eng, maar probeer nu nog niet te denken aan de narcose prik. Ik ben wel eerder geopereerd (toen ik 12 was) en kan me de prik nog wel herinneren, maar je bent inderdaad binnen een paar seconden weg. Ik denk gewoon aan wat ik er voor terug krijg hihi. Maak me nu nog meer zorgen om het aantal cc wat bij mij geadviseerd is, ben bang dat het te weinig is. Dus 30 januari nog een keertje erheen! En gelukkig kan ik jouw operatieverslag lezen voordat ik aan de beurt ben hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Daantje,

ik word ook geopereerd in de Bergman kliniek! Ik ben 20 februari aan de beurt, dus een klein weekje later dan jij. Ik vind het ook heeel eng, maar probeer nu nog niet te denken aan de narcose prik. Ik ben wel eerder geopereerd (toen ik 12 was) en kan me de prik nog wel herinneren, maar je bent inderdaad binnen een paar seconden weg. Ik denk gewoon aan wat ik er voor terug krijg hihi. Maak me nu nog meer zorgen om het aantal cc wat bij mij geadviseerd is, ben bang dat het te weinig is. Dus 30 januari nog een keertje erheen! En gelukkig kan ik jouw operatieverslag lezen voordat ik aan de beurt ben hihi

xx

je krijgt van te voren een infuus.. Pas op de ok wordt er een narcosemiddel in het infuus gespoten.. Als je heel bang bent voor naalden, dus voor het infuus kun je vragen om Emla pleisters, dit zijn verdovingspleisters waardoor je de prik helemaal niet voelt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daantje,

ik word ook geopereerd in de Bergman kliniek! Ik ben 20 februari aan de beurt, dus een klein weekje later dan jij. Ik vind het ook heeel eng, maar probeer nu nog niet te denken aan de narcose prik. Ik ben wel eerder geopereerd (toen ik 12 was) en kan me de prik nog wel herinneren, maar je bent inderdaad binnen een paar seconden weg. Ik denk gewoon aan wat ik er voor terug krijg hihi. Maak me nu nog meer zorgen om het aantal cc wat bij mij geadviseerd is, ben bang dat het te weinig is. Dus 30 januari nog een keertje erheen! En gelukkig kan ik jouw operatieverslag lezen voordat ik aan de beurt ben hihi

xx

Hoi MC1992,

Dat is ook al snel :) Ja zo moet je het zeker zien inderdaad. Na dat je de resultaten ziet was het sowieso het wachten en zenuwachtig zijn wel waard! Ik kan echt niet meer wachten haha. Als ze de prik gaan geven denk ik wel aan hoe mooi het gaat worden en kijk ik de andere kant op haha. Er werd me verteld dat het echt een prik is die ze heel snel geven. Hij gaat er in en heel snel weer uit en ze zei dat de meeste zeiden dat het allemaal wel meeviel :) Hoeveel cc is jou geadviseerd?

Ja ik zal zeker verslagen gaan typen na de operatie haha en wat foto's :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daantje93!

Ook ik zal 14 feb mijn Borstvergroting krijgen bij de bergman kliniek :)

Ik ben zo nerveus. Kan nergens anders meer aan denken

Hoi!

Oh wat toevallig haha misschien zie ik je nog wel voor de operatie haha.

Nee ik ken het! Ik denk ook echt nergens anders meer aan. Nog heel eventjes wachten haha.

Die laatste drie weken vliegen zo voorbij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja over 2 weken weten we ook de tijd :) ik hoop heel erg vroeg haha

Ik vond het wel heel erg moeilijk qua cc's.

Sta nu op 445 cc. Ik had een sportbh cup D en die was daarmee wel gevuld.

Dus het zal wel goed zijn denk ik dan maar.

Hoe ging dat bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja over 2 weken weten we ook de tijd :) ik hoop heel erg vroeg haha

Ik vond het wel heel erg moeilijk qua cc's.

Sta nu op 445 cc. Ik had een sportbh cup D en die was daarmee wel gevuld.

Dus het zal wel goed zijn denk ik dan maar.

Hoe ging dat bij jou?

Ja ik hoop ook maar vroeg in de ochtend inderdaad! Dan hoef je niet zo lang te wachten en kun je gelijk erheen al ben je wakker.

Ik vond het ook heel erg moeilijk met de cc's! Ik ga uiteindelijk voor 415 cc. En zal daardoor ook een D krijgen,

Ik zei tegen hem dat ik geen overdreven DD cup wou en hiermee moest het gaan lukken. Ik kan echt niet meer wachten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom ga ik nu twijfelen.

We krijgen bijna dezelfde cc's.

Alleen is jou omvang 75A nu en ik heb nu 90B.

Ik twijfelde donderdag ook en toen had ik met mijn beauty coach contact gezocht en ze vertelde dat het precies word zoals ik het wil. Krijg je high profile?

ze vertelde me dat het aantal cc niet alles zegt, het ligt ook aan de vorm, hoogte enzo zei ze. Heb je ook foto's laten zien van wat je mooi vind?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat heb ik niet gedaan. Ga morgen even bellen om te vragen of ik nog een keer kan passen.

Ik heb ook dinsdag de afspraak met de anesthesist.

Oke. Die heb ik afgelopen vrijdag gehad. Stelt niet veel voor, wat vragen beantwoorden en je bloeddruk word gemeten.

Ik zou dan zeker nog maar even een afspraak maken. Je moet wel zeker zijn voor je onder het mes gaat natuurlijk :)

Ik had wat foto's meegenomen van wat ik mooi vind. Misschien ook een idee? Dan kan die ook gelijk de grootte zien die jij mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb net gelijk foto's opgeslagen.

Kan geen tiet meer zien! Haha

Wel leuk dit zo, tegelijk :)

Haha ja dat had ik ook toen ik foto's ging zoeken. Voelde me net een 14 jarig nieuwsgierig jongetje zoekend naar boobies haha

Ja zeker grappig! Nog 19 dagen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haha ja dat had ik ook toen ik foto's ging zoeken. Voelde me net een 14 jarig nieuwsgierig jongetje zoekend naar boobies haha

Ja zeker grappig! Nog 19 dagen! :)

Hoii

Morgen de grote dag! :)

Hoe laat moet jij er zijn?

Ik 'pas' om 11 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.