beentheredonethat Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Hallo allemaal!Ik ben nu zelf 16 dagen po en ben bij Wellness Kliniek in Genk geweest. Dr. Verdonck heeft mij 300 cc geplaatst en ik kom nu uit op een volle C/kleine D. Ben hartstikke tevreden over het verloop ook al ben ik soms best bang voor complicaties.. (Maak mezelf er soms gek mee!)Ik vind het ontzettend leuk en leerzaam iedereens bevindingen te lezen, allemaal mede boobie addicts!Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boho Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Hoi! Welkom op het forum en vooral gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik heb al even in je galerij gespiekt en ze zien er al super uit. Ik geloof niet dat jij je veel zorgen hoeft te maken over complicaties Ik zou zeggen; veel leesplezier hier en deel vooral even je ervaringen met de kliniek/het hele proces, daar hebben we allemaal wat aan. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eendje Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Proficiat met je aanwinst, heb je foto net gezien, ziet er heel mooi uit! begrijp je angst voor complicaties, ik ga zeker ook zo zijn eens het zover is hier! Eigenlijk mag je je ni teveel druk maken daarover maarja, makkelijk gezegd zeker Succes verder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!Maak je niet druk het komt allemaal goed. Zorg dat je de eerste 6 weken rustig aan doet. Niet je armen boven je schouders of je armen uitstrekken.Strijken en bijvoorbeeld stofzuigen moet je ook aan een ander overlaten. Steeds dezelfde herhaalde beweging is ook niet aan te raden.Gewoon lekker genieten van je boobs meid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 Hierbij mijn operatieverslagje:6 januari was het ein-de-lijk zover, na weet ik veel hoeveel jaar me geschaamd te hebben voor de grootte van mijn borsten liet ik er wat aan doen.Verbazingwekkend goed geslapen de nacht van te voren, moest ik om 11 uur bij de Wellness kliniek zijn. Onderweg in de auto was de spanning inmiddels al wel aanwezig.Ontzettend hongerig, omdat je helaas op moet staan zonder ontbijt kwamen mijn vriend en ik om kwart voor 11 aan. Bij de balie gemeld en in vervolgens mochten we in de wachtkamer plaatsnemen. Vervolgens steeds meer mensen binnen zien lopen en je maar afvragen wanneer je nou onder het mes gaat. Omstreeks 13:00 uur werden we door een verpleegster mee naar boven genomen en kregen we een kamer aangewezen. Een kamer die je overigens met niemand hoeft te delen. Alle kamers ontzettend netjes ingericht, met bed en een tv, een badkamer en een wc. Ik mocht me omkleden, alles uit behalve het slipje. Je krijgt zo'n vreselijk onflatteus operatieschortje aan een haarnetje op en vreselijk grappige pantoffeltjes. Even foto's maken formuliertje invullen en tadaa.Een kwaliteitsmedewerkster kwam even langs om te vragen of alles nog goed ging en vervolgens mocht ik om half 3 mee naar boven naar de operatiekamers. Ik mocht liggen, armen opzij en het infuus en de hartslagmeter werden geplaatst. Dokter Verdonck komt nog even babbelen en ik geef aan dat ik toch liever 300 cc heb i.p.v. 280 cc. Prima meid, zegt hij, doen we 300cc, je mag gaan slapen. Ik zie dat de narcose in het infuus word gedaan en ik zeg welterusten! Ik hoor ze nog net zeggen, wij gaan niet slapen en ik zeg maar goed ook, vervolgens lag ik lekker te slapen.Naar mijn gevoel 5 minuten later werd ik weer wakker en had ik het alweer achter de rug. Ik had het KOUD en lag ontzettend te rillen, gelukkig kreeg ik een lekker warm dekentje die me opwarmde. Eenmaal terug op de kamer zat mn vriend met grote ogen te wachten; en en en roept hij. Voelde me op dat moment best ok! Vervolgens verteld hij me doodleuk wat hij in de tussentijd gegeten had, terwijl ik dus helemaal uitgehongerd was. Samen even lekker tv kunnen kijken en vervolgens komt een andere verpleegster weer even lang, ze legt wat uit over de verzorging en medicijnen en geeft een mapje aan mn vriend. Rond half 5 was het geloof ik dat ik zoiets had van nu wil ik wel naar huis. Toen ik wilde opstaan om me aan te kleden ging het alleen niet precies hoe ik wilde. Ik werd ongelofelijk misselijk en moest toch nog even liggen. Gevolg van de narcose, na nog een keer proberen, toch maar een rolstoel erbij gepakt. Een verpleegster liep even mee, bij de balie een afspraak gemaakt voor de hechtingen los te knippen en ze hielp me de auto in.Onderweg in de auto toch nog ontzettend moeten overgeven en toen ik uiteindelijk thuis was een kommetje soep gegeten en vroeg het bed in gegaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 Hallo lieve allemaal,Ik heb een vraagje, het is nou 16 dagen geleden sinds mijn borstvergroting en 2 dagen geleden sinds dat mijn hechtingen er uit zijn.Nou voel ik onder aan bij mijn rechterborst, net boven het litteken een klein deukje en vraag me af of dit erg is?Het zou (lijkt mij) te vroeg moeten zijn om te kunnen zeggen dat dit kapselvorming is. Mijn dr. is pas vanaf maandag weer bereikbaar, aaaah helpie!Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliebellie Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Dat deukje is je prothese, ik had en heb het nog steeds en het kan geen kwaad. Je kan het altijd nog bij controle na vragen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Ik had het ook, een heel heel klein deukje ik was meteen bezorgd, want had dit eerst niet.. ben je jong? Want mijn pc, dr Nio, zei dat het heel normaal is bij jonge meisjes.Dat deukje is namelijk de plek waar eerst je borst ophield (dus de onderkant zeg maar) dat deukje gaat langzaam weg en is niks ergs! maar misschien moet je even foto maken en naar je pc sturen, want weet niet of we hetzelfde hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 dankjewel voor jullie reacties!Ik ben 22 en had van mezelf echt hele kleine borsten, dus het klinkt best aanneembaar wat je zegt. Het deukje is niet heel erg zichtbaar maar wel redelijk voelbaar. Ik kijk het nog even aan en bel maandag sowieso even op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Leuk verslag! Wat een belevenis is zo'n dag toch ook he Hoe is het nu met je boobs? je bent inmiddels alweer 2 weken verder. Ik zal je titel even aanpassen zodat ie gelijk is met alle andere meiden. Ik zal ook je voorsteltopic toevoegen zodat het overzichtelijk blijft Geniet van je nieuwe aanwinsten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 23, 2014 Author Share Posted January 23, 2014 Inderdaad, zo ben je er toch een hele dag aan kwijt!Gaat best goed nu, alleen een wondje heeft nog een beetje open gestaan. Mag de hechtpleisters er vandaag al wel weer afhalen, durf het alleen niet! Ben ontzettend bang dat ik het toch weer opentrek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 dankjewel voor jullie reacties! Ik ben 22 en had van mezelf echt hele kleine borsten, dus het klinkt best aanneembaar wat je zegt. Het deukje is niet heel erg zichtbaar maar wel redelijk voelbaar. Ik kijk het nog even aan en bel maandag sowieso even op! Kijk! je bent ook jong ik kopier hier even wat mijn pc heeft gezegd op de email maak je geen zorgen, het gaat weg bij mij is het ook echt niet zichtbaar en het is nu al minder! Dag mevr ... , U moet zich nergens zorgen om te maken, de deuk is heel normaal bij vrouwen van jonge leeftijd die deze operatie ondergaan. De deuk is de plooi aan de onderzijde van je vroegere borst. Daar je borst groter is gemaakt is de plooi verlaagd naar waar je litteken nu zit. Deze plooi zal na 3 weken tot 6 maanden gaan verstrijken en na een jaar is deze niet meer te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Als je het voorzichtig doet moet het toch wel lukken of kun je het niet door je pc laten doen als je het te eng vind? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 24, 2014 Author Share Posted January 24, 2014 Is gelukt! Heb het toch maar geprobeerd en gelukkig zijn de wondjes nu wel dicht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 24, 2014 Author Share Posted January 24, 2014 oh wat fijn! dankjewel, stelt me toch wel gerust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Heel goed!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarbieBoobsss Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Fijn om zo'n heel verslag te kunnen lezen!Maar je hebt wel lang moeten wachten he? Als ik sommige lees die geholpen worden en 2 uur later zowat al weer in de auto zitten.En mocht je vriend in jou eigen kamer wachten of waar moest die naar toe?Vind het resultaat trouwens al erg mooi! Ik heb ook afspraak bij hem kan niet meer wachten!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 @BeebieJa ik heb ontzettend lang moeten wachten, maar ik had uitgelegd gekregen wat de reden daarvan was. Omdat ze met de feestdagen een paar dagen dicht zijn geweest hebben ze een hele hoop afspraken moeten verzetten, kon er wel begrip voor opbrengen.M'n vriend mocht de hele middag op de kamer blijven, hij is alleen even weg geweest toen ik onder het mes ging, dus heb niet eens gemerkt dat hij weg was. Ik vond het heel fijn dat je die kamer met niemand anders hoefde te delen!Dankjewel en alvast heel veel succes en plezier!Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarbieBoobsss Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Ja maar alsnog vervelend zeker als je al zenuwen hebt, en honger haha!Dus je hebt een eigen kamer? Heb namelijk ook gehoord dat het een zaal is met gordijnen zoals t lijkt alsof je eigen kamer hebt?!Ja dankjewel, kan echt niet meer wachten!! Heb je nu ook 2 weken tape om? Mij lijkt exht dat dat zo gaat jeuken en stinken?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 haha ja de honger was het vreselijkste! Had echt een geheel afgesloten eigen kamer, vond het net een hotelkamer!Ik had in totaal 10 dagen het verband om, had namelijk de kliniek gebeld of ik het eraf mocht halen omdat ik kapot ging van de jeuk! Mocht gelukkig wel, zolang ik maar meteen begon met de sportbh te dragen. Dat was echt een verademing! De pleisters moesten wel over de hechtingen blijven zitten en deze mochten ook echt absoluut niet nat worden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarbieBoobsss Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Og ja dat is fijn hoop ik ook dan. Ja van die jeuk dat dacht ik ook al. En hebben hun de hechtingen erna eruit gehaald? En hoe heb je je haren gewassen? En heb je ook die borstband? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 ja, ben na precies 2 weken naar de kliniek terug gegaan en dr. Wolter heeft de hechtingen eruit gehaald. Wondje links was toen nog niet geheel gesloten dus daar heeft hij toen nog een paar hechtpleistertjes overheen gedaan. Nu is alles gelukkig dicht en ziet het er goed uit.Heb steeds hulp gehad met douchen van mijn moeder, omdat het verband niet nat mocht worden zat ik met een regencape in de douche, wat er natuurlijk supergrappig uit zag! We hadden een krukje in de douche gezet waar ik op kon zitten, voorover gebogen waste mijn moeder mijn haar en spoelde mijn benen voor de rest even af. In de 2e week hielp mijn vriend me.Mag vanaf deze week weer fatsoenlijk onder de douche dus was mijn haar vanaf nu eigenlijk weer helemaal zelf, ook nog voorover gebogen, zodat ik niet te veel met m'n armen omhoog ga.Die martelband heb ik ook inderdaad! Zit niet super comfortabel maar geeft me wel een beetje een veilig gevoel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarbieBoobsss Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Doet verdonck dat zelf niet of kon hij niet die dag dat je ging? Kijken ze dan ook verder nog naar hoe je borsten gezakt zijn etc? Og ja hij zei tegen mij dat ik 2 weken helemaal niet mag douchen alleen met een washandje ivm waterdamp dat de wond open kan gaan. Wel grappig met een regencape ja hahaha!Welke sportbeha draag je? En welke maat?En de band dag en nacht of? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beentheredonethat Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Hoi lieve dames,Sinds een weekje heb ik een beetje last van mijn rechterborst. Ik kan het gevoel moeilijk omschrijven maar het zit aan de bovenkant en voelt als een soort van druk/spierpijn. Het is begonnen sinds dat ik weer wat meer op mijn zij ben gaan liggen.Ik zie verder niks geks en als ik aan mijn borsten voel, voel ik ook niks vreemds, maar misschien iemand die mij wat meer kan vertellen? Vind het toch een beetje eng en ben bang dat er straks toch wat mis is.Ik zal het in de gaten houden en als de pijn blijft bel ik toch even de kliniek op..(Ik heb ook een foto geplaatst hoe het er nu uitziet!)Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Ik heb ook aan beide borsten een plooi :'( lijkt echt op double bubble ben helemaal in paniek !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.